38 personen bekijken dit hotel
Hotels.com350 US$
Booking.com350 US$
ZenHotels.com352 US$
Beoordeeld op 16 november 2019 via mobiele applicatie

We zijn hier 10 dagen geweest en hebben ons geen moment verveeld. Eten was heel goed en de drankjes ook. Heel de dag bediening tot op het strand je kan het zo gek niet bedenken. Mooi strand en veel zwembaden. Heerlijke bedden om op te liggen. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: november 2019
LopeZAlfonso, Gerente van Royalton Riviera Cancun Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2019

Dear nickveraar
It is a great pleasure to know that we were able to exceed your expectations and that you enjoyed our service and food. We always care about our guests as you are considering our top priority. We look forward to welcoming you soon at Royalton Riviera Cancun.

Beoordeeld op 29 september 2019 via mobiele applicatie

We zijn nu 2 weken in dit schitterende hotel. Alles is top geregeld. Het personeel loopt zich het vuur uit de sloffen om het je naar de zin te maken. Je krijgt je drankje gewoon op je strandbedje geserveerd. Je kan kiezen uit meerdere a la carte restaurants. Reserveren is niet nodig. Zolang er plaats is ben je welkom. Er wordt de hele dag voor entertainment gezorgd. De ene keer een saxofoniste die met de muziek meespeelt, de andere keer een gitarist. Iedere dag zijn er thema feestjes met het hierbij horende spektakel. Een klein minpuntje is dat het entertainment in de avond moeilijk te zien is. Alles is gelijkvloers waardoor je het podium niet goed kan zien. De kamers zijn echt groot en voorzien van alle gemakken. Er is een losstaand bad. 3 verschillende douches. Regendouches en een handdouche. Er staan 2 mega grote bedden en de minibar word dagelijks bijgevuld. Het strand valt tegen. Bruin zand en water. Niet zo tropisch als we verwacht hadden. Maakt je dit niks uit dan is dit hotel zeker een aanrader !!

Datum van verblijf: september 2019
LopeZAlfonso, Gerente van Royalton Riviera Cancun Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2019

Dear 183carlv
We are very happy that your dream holiday was found at Royalton. As always, our main priority is to make our guests feel welcome and that our staff meet all of their needs and expectations. It was a pleasure to have you as our guest and we hope to welcome you again for your next vacation.

Beoordeeld op 28 september 2019

Zojuist terug van een verblijf van 2 weken in dit hotel. We zijn al vaker in Mexico geweest en weten dat de standaard van hotels in deze regio erg hoog is. Maar dit hotel heeft onze ervaringen zeker overtroffen, we hebben het heel goed naar onze zin gehad.

We verbleven in het Hideaway gedeelte, alleen voor volwassenen. Fijn dat je hier geen kinderen tegenkomt, en bij een aantal restaurants was er ook een apart zitgedeelte voor Hideaway gasten, zodat je ook rustig kan eten.
Het zwembad in het Hideaway gedeelte is -wat andere mensen hier ook zeggen- helaas niet zo rustig. Vanaf een uur of 11 in de ochtend gaat de muziek keihard aan en lig je hier niet meer om rustig een boekje te lezen. Ook veel luidruchtige, dronken mensen (vaak Amerikanen). Gelukkig kwamen wij erachter dat voor het Dorade restaurant een stuk aan het zwembad was waar het iets rustiger was. We hebben hier meer mensen over horen klagen, wellicht toch iets voor het management om over na te denken.

Onze kamer was prachtig, niets op aan te merken. Zeer ruim, voldoende opbergruimte en een ruime kluis, waarin zelf een stekker en usb poort aanwezig was. Zo kan je je elektronica opladen terwijl je ze toch veilig opbergt. Op de nachtkastjes ook een stopcontact plus usb oplaadpunt, goed overna gedacht in deze tijd. Twee wastafels, erg fijn. Ook een grote jacuzzi, hier hebben wij zelf geen gebruik van gemaakt, ik denk dat het erg vochtig wordt in de kamer, en met zoveel zwembaden/jacuzzi's op het resort hebben wij het niet nodig gehad. De douche is geweldig, 2x regendouch naast elkaar en een handdouch. Je kan makkelijk naast elkaar douchen en toch zat ruimte hebben. Wij hadden "gardenview", wat uitkijkt over het mangrovebos achter het hotel. Ja, als in de loop van de dag de zon op dat stilstaande water schijnt ruikt het niet heel fris, maar het is toch te heet om dan op je balkon te gaan zitten. Wij vonden het een hele fijne plek om de kamer te hebben, als je aan het zwembad zit, heb je denk ik de hele dag plus avond veel geluidsoverlast. Enige nadeel van de kamer vonden wij de deur naar de gang, die was niet geluidsdicht. Helaas zijn er veel mensen die het heel normaal vinden om 's nachts om 2 uur luid lallend en schreeuwend door de gangen te lopen.
Bij aankomst in het hotel krijg een armbandje, 2 touwtjes met een klein plastic plaatje, dat is ook meteen de sleutel naar je kamer. Echt ideaal, ik vond het er mooi uitzien en je kan nooit je sleutel vergeten.
De kamer wordt 2x per dag schoongemaakt, was ons betreft was 1x ook goed geweest. De tweede keer doen ze een "turndown service", dan halen ze de sierkussens van je bed en slaan ze de dekens terug, dat je er zo in kan. Vaak kwamen ze hiervoor als we op de kamer waren, die keren hebben de servive afgeslagen. Geen moeite om het zelf te doen :).

Wifi was door het hele complex heen is fantastisch, goed genoeg om series te kijken, en zelf bij de zee hadden we nog goed bereik.

Het eten is zeer goed. Als Hideaway gasten konden wij ontbijten in restaurant Dorade, waar je een mooi uitzicht over zee hebt. Je kan daar a la cart ontbijten, maar tegelijk ook zelf van het buffet pakken wat je wilt. Alles wat je maar kan bedenken is aanwezig, en elke dag gerookte zalm bij het ontbijt is mij niet gaan vervelen kan ik je vertellen... Alleen de smoothies vonden we niet zo goed, soms werd er wat vers gemaakt, maar als je de volgende dag exact hetzelfde bestelde, kreeg je opeens gewoon een soort limonade, beetje vreemd.
Het grote buffet restaurant is zoveel bij ontbijt als diner zeer, zéér compleet. Je kan het zo gek niet bedenken of het is aanwezig. Ook aparte vegan, halal en glutenvrije gedeelten aanwezig.
Van de a la cart restaurants hebben wij gebruik gemaakt van Zen (sushi), Hunters (steakhouse), Agave (Mexicaans) Ocean Point (seafood) en Dorade (ook seafood). Over het algemeen was alles goed tot zeer goed. Wel zijn de portie groottes heel verschillend, soms echt heel weinig en soms weer teveel. Personeel in de restaurants was allemaal erg vriendelijk en bijna allemaal spraken ze goed engels.
Lunch hebben we altijd bij het zwembad genuttigd, je kan vanaf je ligbedje gewoon wat bestellen, of zelf naar een van de vele tentjes lopen. In het hideaway gedeelte was tussen de middag altijd de bbq aan, met allerlei bijgerechten. En bij de bar van het Hideaway zwembad was ook sushi te krijgen, heerlijk!

Het strand wordt zo goed als mogelijk onderhouden, we hebben elke dag een traktor zien rijden die het zeewier opruimde. De zee was in de tijd dat wij er waren best wild, steeds een rode vlag. Er zijn genoeg ligbedden (wij waren in het laagseizoen) en ook hier komen ze regelmatig checken of je nog wat wilt drinken.
Wij hebben steeds bij het zwembad gelegen, in de ochtend komen de zwembadbutlers je hier helpen om een fijn bedje te vinden en dekken deze voor je met handdoeken. Gedurende de dag worden je ook nieuwe, droge handdoeken aangeboden als je huidige nat zijn. Absoluut super service. Ook werd vaak aangeboden om onze zonnebrillen gepoetst krijgen. En op een hele hete dag kwamen ze met koelboxjes langs waarin koude natte handdoekjes zaten, voor extra verfrissing. Hierbij bleek ook nog een complete hoofd, nek en schoudermassage te zitten! Zorg dat je altijd wat kleingeld bij je hebt, Deze service is inclusief, maar natuurlijk wel zo netjes als je die jongens wat extra's kan geven bij dit soort super service.
Handdoekje leggen gebeurde hier helaas ook wel, ondanks dat er op meerdere borden staat dat het niet toegestaan is. De zwembad jongens vertelden dat ze na 1 uur spullen weghaalden, maar ik praktijk duurde dit wel een stuk langer volgens mij. Dat begrijp ik ook wel, mensen kunnen erg vervelend reageren als "hun" bedje opeens door iemand anders in gebruik is.

Het personeel door het hele hotel heen is werkelijk fantastisch. Iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het komt ook "echt" over, en niet zo gemaakt. Je ziet ook dat ze onderling met elkaar het leuk hebben, wat natuurlijk ook ontzettend belangrijk is. Het lijkt me niet altijd makkelijk werken in de hitte en soms met veeleisende mensen, maar iedereen doet er echt alles aan om jou een fijne vakantie te bezorgen. En ik weet dat "wij Nederlanders" niet zo van het fooi geven zijn, maar het is wel erg welkom en ik vind ook dat als iemand echt zijn of haar best doet voor je, je je waardering mag laten zien.

Tot slot wil ik nog 3 medewerkers in het speciaal noemen, mede door hen is onze vakantie zo fantastisch geweest:
Allereerst Moises, deze goedlachse jongen bracht ons elke dag onze drankjes en lunch bij het zwembad in het Hideaway gedeelte. Altijd bijzonder vriendelijk, in voor een praatje en alles met een lach, hoe druk of heet het ook was. Bedankt Moises!!
Mauricio was vaak onze beach butlet en zorgde dat we een mooi plekje aan het zwembad kregen, voorzien van zoveel handdoeken als we maar wilden en dat we met ultra schone zonnebril glazen onze boeken konden lezen. En iédere keer als hij langs liep een high five, grapje of praatje, wat een topper.
En verder nog Alberto van het Gourmet Marche buffet restaurant. Deze grote vriendelijke reus heette ons altijd zeer hartelijk welkom als we hier kwamen dineren. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam, hij heeft duidelijk passie voor zijn werk.

Kortom, wij hebben een fantastische vakantie hier beleefd en ik hoop dat we in de toekomst hier weer naar toe kunnen. Twijfel niet, als je op en top verwend wil worden is dit de plek!

Kamertip: Gardenview, geen last van luidruchtige gasten bij het zwembad.

Dear Marinke-S
It is a pleasure for us to know how you enjoy our Restaurants and especially the taste and food presentation.
It feels good to acknowledge, through your words, that all our efforts to achieve our guests’ satisfaction have been worth it. I am sure your comments will be a very nice motivation for our staff to keep on working and for future travelers to try our destination.
Looking forward to welcoming you back at Royalton Riviera Cancun.

Beoordeeld op 16 september 2019 via mobiele applicatie

Terug thuis van een 16 daagse vakantie samen met mijn vriend in hotel Royalton Riviera Cancun. We hadden de ‘Luxury Suite Jacuzzi Hideaway’ kamer geboekt, wat een mooie kamer! Aanrader!! Wij hadden van te voren gebruik gemaakt van de online room selection, (dat bied het hotel aan tegen een betaling van $60) wij kozen een kamer met een 2e jacuzzi op het dakterras ipv het balkon. TOP!

Het hotel is erg groot, wij zaten in het Adults only gedeelte, ik moet zeggen dat het erg luidruchtig was bij het zwembad door voornamelijk dronken/feestende (amerikaanse) gasten, dit vonden wij niet heel storend, maar als je voor rust komt is het hideaway gedeelte niet persee aan te raden. Je kon wel merken dat het in het weekend veel drukker was in het hotel doordat de meeste Amerikanen maar voor een weekendje kwamen. Het eten was erg lekker en vers! Erg veel keus door de verschillende restaurants die er zijn. De tournedos bij Hunters is een echte aanrader!

S’avonds vonden wij het minder.. er staan maar iets van 40 tafels bij het gedeelte waar de show word gehouden, je moest dus geluk hebben om een plekje te vinden.. eveneens is de show gelijkvloers en is er geen podium waardoor je de show slecht kon zien. Ze hebben wel een leuk casino en lekkere cocktails!

De zee voldoet helaas absoluut niet aan het Carribische plaatje.. de zee is zo bruin, net de noordzee. Ook is er zeewier, de ene dag erger als de andere. Op 2 á 3 dagen stonk het zeewier zo erg dat we niet op het strand konden liggen vanwege de geur. Van te voren waren we hier wel over geïnformeerd maar we schrokken er toch van. (Helemaal omdat een stuk verder in Playa del Carmen de zee helder blauw is)

Wees op de hoogte dat je het resort niet lopend af kunt!! Het hotel ligt echt in de middle of nowhere. Het is 6km naar de hoofdweg en een taxi naar het centrum van Cancun kost dan ook zo’n $90 retour!

Al met al is dit echt een top hotel met hele goede service, het personeel doet echt ALLES voor je, niets is teveel gevraagd! Bedankt Royalton :)

Datum van verblijf: september 2019
LopeZAlfonso, Gerente van Royalton Riviera Cancun Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2019

Dear kelly56789
Thank you for taking the time to post those few lines about your recent stay at Royalton Riviera Cancun on Tripadvisor.
We are happy about our facilities and services to meet your expectations and that you enjoyed our food. We hope to have the occasion of welcoming you back to Royalton Riviera Cancun in the not too distant future.
Luxury Regards

Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Super hotel! Personeel zeer vriendelijk en zeer gastvrij. Veel keuze qua eten en gezellig entertainment bij het zwembad en in de avond. Special thanks to mauricio rodi er and Henry at the hideway pool! See you guys soon

Datum van verblijf: november 2018
LopeZAlfonso, Gerente van Royalton Riviera Cancun Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Dear base01010
It is a great pleasure to know that we were able to exceed your expectations and that you enjoyed our service.