Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
15 personen bekijken dit hotel
Expedia.com
600 US$
View deal
Gratis annuleren tot 22/05/21
Booking.com
605 US$
View deal
Gratis annuleren tot 16/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
713 US$
424 US$
View deal
BESPAAR 289 US$
Gratis annuleren tot 19/05/21
Agoda.com605 US$
Hotels.com600 US$
Lol.travel713 US$
alle 19 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.058)
Beoordelingen filteren
3.059 resultaten
Waardering van reizigers
2.163
486
214
103
93
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.163
486
214
103
93
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.059 beoordelingen
Beoordeeld op 4 september 2017

Dit hotel scoort blijkbaar bij de meeste mensen zeer hoog. Is dit terecht? Voor een groot deel wel maar er zijn toch behoorlijk wat minpunten.

Zoals je overall kan lezen, hebben de kamers geen nummer maar de naam van een of andere exotische plaats. In realiteit hebben alle kamers wel degelijk een nummer en voor bepaalde diensten heb je dit nummer ook nodig.

Het personeel is inderdaad altijd vriendelijk maar een stevige tip maakt dat de service op het niveau komt dat je van dit soort hotel standard mag verwachten. Vergeet ook niet dat het een all-in hotel is.

Tijdens ons verblijf toch wel een aantal irritante probleempjes meegemaakt. Ik zeg bewust probleempjes omdat het kleinigheden waren maar die toch storend werken en die in een hotel dat zich top wil noemen, niet zouden mogen voorkomen.

Bij aankomst op de luchthaven was er, ondanks dat dit voorzien wordt door het hotel, geen vervoer aanwezig. Niemand tot wie je je kon wenden, maar dank zij vriendelijke Mexicanen is dit uiteindelijk opgelost.
Ondanks correcte reservering stond mijn naam foutief geregistreerd in het system van het hotel en dit was met geen mogelijkheid te corrigeren. Ik dacht dat we in het digitale tijdperk toch wel ietsje verder stonden.
Wordt de minibar regelmatig ververst, dan gebeurt dit niet met de producten in de badkamer. We hebben een aantal maal moeten vragen om shampoo en douchegel gewoon omdat die niet in de badkamer voorzien was.
Reserveren van een tafel is niet mogelijk en dit is ook niet echt een problem. Wat wel irritant is dat als je bij een half leeg restaurant komt, men je verteld dat ze op dat ogenblik geen plaats hebben. Buiten eten is ook (nauwelijks) een mogelijkheid. Het eten is best goed maar de kaart is wel alle dagen hetzelfde.

Wat wel leuk was, was het uitzetten van jonge zeeschilpadjes. Schattig om zien! Toch wel een teken dat het hotel met het milieu begaan is.
Ook moet gezegd worden dat het hotel er alles aan deed om het strand na een korte storm weer netjes te maken.

Wel jammer dat het hotel een aantal van zijn beloftes niet waar maakt en dat niemand van het eigenlijke hotel management aanwezig leek te zijn. Niet dat je deze mensen nodig hebt als gast maar als problemen niet opgelost worden, zijn zij wel de aanspreekpunten die de zaken kunnen/moetne forceren.

Een plek die ik iedereen kan aanraden in dit hotel is de Library Bar waar een fantastische Jezus al je cocktail wensen probeert in te willigen. Big smile op zijn gezicht en een hele aangename vent.

Conclusie is dat het hotel best OK is maar dat voor Europeanen er toch alternatieven zijn op het eigen continent.

Kamertip: alle kamers liggen aan zee, sommige kamers hebben ook nog een plunge pool
Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
2  Bedank Raf D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Zoetry Paraiso ... E, Social media cordinator & E-concierge van Zoetry Paraiso de La Bonita Riviera Maya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2017
Google-vertaling

Bix a bel dear Raf D,
(Greetings in the Mayan language)

Allow me to thank you for the time invested in this review, we appreciate every single comment in order to keep improving our service.

We feel glad to know that you have enjoyed our service and our spacious suites, which by the way, are decorated in seven different styles but always keeping the soul of our representative sea front Mexican hacienda structure.

As you mentioned, the service is one of our strengths and it is because we know each other as a big family passioned and focused in pamper our guests, among the team, we have people who have been here for about 15 years.
Mónica, our personal concierge, for example, is a very important member of the international concierge association and she proudly holds " les clef d'or" that is the highest recognition of the association.

We are honored that you noted our green commitment, in regards to your comments, allow me to let you know that we are a Rainforest Alliance certified company, this because of our green actions such as our laundry process, night light energy control, support to local communities, and much more.

Regarding your constructive comments, please be confident that we have shared them with our management team in order to ensure better coordination, since the booking process until airport drop off, please be sure that your particular case was an exception but not a rule.

Hoping to have the honor of welcoming you back in a near future receive my kindest regards.

Arturo Alcalá
Social media cordinator & E-concierge



Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 januari 2016 via mobiele applicatie

Een ontspannen verblijf in een klein super de luxe resort onder de Mexicaanse zon.
Een bijzonder hotel met dieren die bijna overal mogen komen, schitterende kamers zonder nummers, maar met exotische landennamen, Bulgari amenities, elke dag een verse fles 'champagne' op de kamer als je dat wil, een mooie spa en behandelruimtes. Een iets grotere gym zou prettig zijn. De ochtend begint iedere dag met aan het ontbijt de zachte klanken van een harp, waarvan de speler een ongelofelijk groot repertoire uit z'n hoofd speelt, zowel klassiek, modern als Mexicaans. Maar 3 restaurants, waarvan je zou denken dat je daar gauw op uitgekeken zou zijn, maar die je elke middag en avond weer verrassen met gourmet-waardige gerechten. Maar ook de hamburger ontbreekt niet. Een tafel reserveren hoort niet bij het beleid, waardoor je af en toe met 5/6 personen best wel lang moest wachten op een tafel (al kregen we de indruk dat een tip hier en daar de boel bespoedigde).
Het belangrijkste vond ik de sfeer in het hotel: personeel heeft immer een lach of een groet voor je en maken er een sport van het je naar de zin te maken. Met name de kalme efficiëntie van Eduardo, de immer aanwezige lach van Oscar al is het nog zo druk en de vasthoudendheid van Arturo, waardoor onze kleine vakantieproblemen (oa verloren koffer) snel opgelost werden. En Pablo vergeten we nooit meer! Knap om een team zo bezig te zien zonder duidelijk aanwezige managers in de buurt. We hebben een mooie jaarwisseling meegemaakt (zonder vuurwerk) en de Mexicaanse cultuur een beetje kunnen proeven!

Datum van verblijf: januari 2016
Reistype: Reisde met familie
Bedank TheNiq
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarinaRojas, E - conciërge / Social Media Coordinator van Zoetry Paraiso de La Bonita Riviera Maya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2016

Bix a Bel TheNiq,
(Groeten in Mayan)

Dank u voor het nemen van een deel van uw kostbare tijd om uw recente ervaring in Zoetry Paraíso de la Bonita Riviera Maya delen.

Het is altijd een genot om te ontvangen en lezen de inzichten van gewaardeerde gasten zoals jij.

Jouw soort opmerkingen zijn de beste vergelding aan het harde werk en de toewijding van onze hardwerkende personeel en ze houden ons op het pad te blijven aanbieden van de beste van ons elke dag .

Het zal een genoegen om u te verwelkomen en houden wij u de kenmerkende ontspannen sfeer en eindeloze Privileges® van zoetry .

Vriendelijke groeten,
Marina Rojas
E - conciërge / Social Media Coordinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 december 2015

Heel fijn verblijf in een kleinschalig hotel voor Mexico Cancun begrippen.
Grote kamers die namen hebben in plaats van nummers. Mooie grote badkamer.
Top service en een heerlijk ontbijt.
De twee restaurants zijn ook een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank FGB-AMS
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 december 2014

Op zoek naar een kleinschalig all-in boetiek hotel in Mexico, dan is dit zeker een aanrader. Zeer mooie / ruime kamers en prachtige wellness. Geen overbevolking aan het ( enige) zwembad en geen (zatte) Amerikanen met hun drank in het zwembad. Zeer lekker eten, en alles à la carte, ook het ontbijt .. dus geen buffetten die na een paar dagen tegen steken ! Het hotel ligt slechts op 20 min. rijden van de luchthaven van Cancun.

Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank KoenD822
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 10 oktober 2019

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
zoetryparaiso, Social Media Coordinator. van Zoetry Paraiso de La Bonita Riviera Maya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken