“mooi gelegen”

Moulin de hamoul
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Rendeux
Keukens: Frans
2 weken geleden beoordeeld

fijne keuken met lekkere gerechten , zeer vriendelijke uitbaters en goed gelegen met terras aan de rivier .
We komen hier regelmatig .

Datum van bezoek: december 2018

9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste stop, zondag middag voor we, na een weekendje met 5 koppels, terug naar het Antwerpse huiswaarts zouden keren. Prima ontvangst, vriendelijke mensen. In een aparte ruimte met voldoende zetels lekker geaperitiefd en ( enige mogelijkheid in weekend... ) de menu genomen. We hebben heel lekker gegeten: de go is gras, de St Jacques, de patrijs-kroket met bospaddedtoelen: alle voorgerechten waren prima! De hoofdgerechten waren all even goed: een heerlijke filet reekalf, of een baars bereiding, ... wederom allemaal prima. De nagerechten wateren navenant: een héérlijke spie taart " forêt noir ", een prima dame blanche, alles even goed. Puur toeval dat we hier terecht kwamen maar voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: december 2018
21 november 2018 beoordeeld

Dit is een goed restaurant voor liefhebbers van de klassieke franse keuken.Goede gerechten, ruime portie's, goed op smaak en een lekker glas wijn erbij.

Datum van bezoek: november 2018
17 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien we in 'les lits de nohaipre' (een echte aanrader) vlak om de hoek logeerden, zijn we hier met z'n tweetjes komen dineren.
Een echte aanrader! Alle producten waren super vers en zeer smaakvol bereid, prijs kwaliteit uitmuntend. De aangepaste wijnen complimenteerden het eten zeer goed.
Van de amuse tot het zeer smaakvol stukje wild, de heerlijke boudin van forel,... alle gangen waren top! De bediening was zeer vriendelijk en gaf voldoende uitleg bij elk gerecht. De moeite waard!

Datum van bezoek: oktober 2018
30 mei 2018 beoordeeld

Wie vertoeft in deze regio is dit een uitgelezen stekje om je benen onder tafel te schuiven na een dagje wandelen in de omliggende bossen. In het jachtseizoen vind je dan ook heel wat lekker wild op je bord!

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Moulin de hamoul bekeken, bekeken ook

Marche-en-Famenne, Belgisch Luxemburg

Durbuy, Belgisch Luxemburg
Marche-en-Famenne, Belgisch Luxemburg

Rendeux, Belgisch Luxemburg
Rendeux, Belgisch Luxemburg

In Moulin de hamoul geweest? Deel je ervaringen!