Beoordeeld op 24 juli 2017

Mooi hotel met klasse-uitstraling, soms met b&b-gevoel door iets te aanwezige familieleden tijdens de maaltijden. WiFi-signaal niet altijd sterk genoeg, zwembadwanden kunnen properder, parasols gingen regelmatig vliegen, prijskaartje van dranken uit de bars was nog niet beschikbaar. Prijs-kwaliteitverhouding van het eten was niet altijd even correct ( vooral te kleine proporties, behalve de laatste dag ).
Vier sterren waard, maar niet meer. Al bij al redelijk prijzig, zeker het verbruik ( cocktails vanaf 12 euro...).

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 5 juli 2017 via mobiele applicatie

Op een erg mooie lokatie op een steenworp afstand van een prachtig zandstrand ligt dit erg mooie hotel.
Spierwit! De inrichting bij de receptie, bar en ontbijtruimte binnen is erg geslaagd.
De kamers mooi groot, goede airco, iets te kleine onpraktische douche en kleedruimte. Hier heeft de ontwerper in mooi ipv praktisch gedacht.
Prima bed/kussen.
Zwembad mooi en lekker lang, dus goed om in te zwemmen.
Als ik een zwak punt mag noemen is het het avondeten.
Ontbijt is prima en is Italiaans. Personeel hartelijk en vriendelijk.
De binnenplaats en lounge hoek echt fantastisch.
Als de kok nu nog een stapje maakt in creativiteit en kwaliteit sluit hij perfect aan bij de uitgelezen kennis van de sommelier.
Vandaar 4 ipv 5!!

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 24 juni 2017

Alles to perfection, het hotel, zwembad ,super lekker eten, een prachtige wijnkelder en heel heel vriendelijk personeel, absoluut geen minpunten en in de buurt werd ons een mooie strandbar met lekker eten aangeraden

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 28 september 2016 via mobiele applicatie

Fantastisch resort. Familiezaak waarbij je zeker geen nummer bent. Persoonlijke benadering, lekker eten en degelijke wijnkennis. Niet goedkoop maar heerlijk! Wijnkelder in een trullo... Slapen in de verbouwde boerderij of in de stallen.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 27 juli 2016 via mobiele applicatie

De ideale plaats om tot rust te komen, eigenlijk 5 sterren waard! Als minpuntjes kan ik alleen maar kleine afwerkingsfouten opnoemen (lampen die niet werken). Voor de rest zeker 5 sterren waard omwille van de sfeer, het prachtige zwembad, super lekkere eten, prachtige binnenplaats, ... En laat ons niet de ongelofelijke collectie in de bar vergeten.

Datum van verblijf: juli 2016