ThomasL123789
Leiden, Nederland

Goed hotel voor op doorreis

Beoordeling van Barion Hotel & Congressi
4,0 van 5 bollen16 okt 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
Qua ligging als je naar Bari , wilt misschien niet het beste. Echter als je op doorreis bent een prima hotel langs de doorgaande weg. Ontbijt was verder opzich prima. overigens op de kamer dat de prijs enorm omhoog gaat in het hoogseizoen, waardoor de prijs kwaliteit verhouding wat schreef gaat lopen.
Wil eigenlijk 3,5 cirkels geven ,maar kan helaas niet rond ik het af naar boven
Datum van verblijf: oktober 2020
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Go to your Happy Price
5.0 km van Barion Hotel & Congressi
5.1 km van Barion Hotel & Congressi
Meer hotels in Torre a Mare bekijken
Beoordeeld op 23 september 2015 via mobiele applicatie

Prima hotel. De kamer is redelijk alleen mag er wel wat gerenoveerd worden. Hotelpersoneel ia vriendelijk en we konden de kamer al voor de checkin tijd krijgen. Ligt aan de snelweg dus wel een auto huren. Ontbijt is prima maar niet bijzonder. Wel veel keuze aan gebak en taartjes. Koffie uit automaat is niet lekker.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 7 juni 2015

Wij kozen dit hotel omdat het dicht bij de autosnelweg en op 30min rijden van de luchthaven ligt. De zee, Torre a Mare en Mola di Bari (twee leuke havenstadjes) liggen op 5km. De kamers zijn netjes en voorzien van alle comfort. Het ontbijt is zeer uitgebreid en wordt geserveerd op het dakterras met zeezicht.

Kamertip: Kamer met zeezicht.
Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 26 mei 2015

Oud hotel, moet nodig gerenoveerd worden. Sapjes bij het ontbijt moest je uit een automaat tappen in plastic bekertjes. Ze hadden wel lekker brood dat je zelf kon snijden.
Er was ons uitzicht op zee beloofd en dat hebben we gehad, weliswaar met snelweg en strook natuur er tussen.
Dit hotel lag 3 km van het stadje af.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 11 mei 2014 via mobiele applicatie

Samen met 4 vriendinnen geweest..hotelpersoneel was heel vriendelijk ..kamers proper en in orde..eten ook heel lekker en het ontbijt was zeker genoeg keuze. Niet in het centrum gelegen maar wel een goede ligging kort bij de Super Strada. Auto huren is wel aangeraden .

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 31 oktober 2013

Hotel wordt uitsluitend bezocht door mensen die zakelijk onderweg zijn
In de morgen vroeg weg en 's avonds laat terug het geen in de morgen veel lawaai met zich mee brengt vanaf 5:30!uur.
Het hotel is niet geschikt voor een langer verblijf en zonder auto niet goed bereikbaar.
Het ontbijt is voor Italiaanse begrippen redelijk ham kaas harde broodjes en verder de gebruikelijke zoetigheden. Buiten het seizoen na half september kun je niet meer buiten ontbijten ook niet bij schitterend weer.
Vruchtensappen uit het pak kleine keuze in yoghurt en vers fruit
Restaurant is zeer ongezellig met een minimale keuze aan gerechten, voor een te hoge prijs. Ik heb de varkenshaas terug gegeven omdat hij echt rauw was. Prijs van de wijn redelijk 10 tot 18 euro per fles.
De kamers zijn schoon maar slaap je aan de voorzijde veellast van het verkeer op de snelweg met open raam. Airconditioning werkte niet naar behoren waardoor het veel te warm was op de kamer.
De bad kamer was redelijk maar niet schoon
Het geheel een hotel dat voor de prijs van 56,00 euro per kamer met ontbijt niet onredelijk geprijsd is

Datum van verblijf: oktober 2013