Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
In het groen het klaverblad rond

Beoordeeld op 13 maart 2019

Luc V
Gent, België
Lees alle 7 beoordelingen

Beoordeeld op 13 maart 2019

Ok, het prachtige weer eind februari had er waarschijnlijk wel iets mee te maken, maar het werd een schitterende wandeling, met nood aan zonnebril. Je start achter de bibliotheek van Destelbergen en wandelt dan, best met iets steviger schoeisel (er zijn nu eenmaal meersengebieden en laagveen) langs de route die je verkiest. Wij kozen de rode route die heel mooi aangeduid stond en waarbij je bijna 10 km aflegt helemaal rondom het klaverblad van Destelbergen/Kalken (E17/R4). Dat je zowat overal de snelweg hoort is een beetje een tegenvaller, maar verder is het heel plezierig wandelen, net ruig genoeg. De buggy meenemen zou wel een uitdaging kunnen vormen.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 15 februari 2018

Een wandeling rond het damvalleimeer werkt bij mij zeer ontspannend. Het water, de fauna en flora, de vogels,... de mooie natuur op enkele kilometers buiten Gent is gemakkelijk bereikbaar en zeer toegankelijk. Bovendien is het er zeer rustig!

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

Leuke plaats om te fietsen, wandelen, joggen... Steeds genieten we van de mooie planten en komen we ontspannen terug van een wandeling

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 2 november 2016

Een van Destelbergense ikonen, er straalt rust uit, het grote wateropppervlak is de pleisterplek van vele broedplaatsen en eenden van allerlei aard, de plas rondwandelen neemt 60' in beslag maar de moeite waard

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 21 juni 2016

Voor wandelaars en vissers een heerlijke locatie met veel plassen en vijvers tussen hoog opgeschoten groen van allerlei aard. Je vind er ook een hapje en een drankje. Paardenliefhebbers kunnen er ook een erg leuke manege bezoeken.

Datum van activiteit: juni 2016