“Wat een zaligheid”
Beoordeling van Les Voyageurs

Les Voyageurs
Geclassificeerd als nr. 3 van 10 Restaurants in Banon
1 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een zaligheid. Een echt Frans terras. Goede kaart en heerlijke lunch. Het Lamsvlees is echt geweldig. We gaan hier deze vakantie zeker terug komen!

Datum van bezoek: september 2020

17 juli 2019 beoordeeld

Banon is klein, zeer klein, maar dit restaurantje doet het erg goed. Een leuke kaart met genoeg keuze. Een aantal dagen voor we hier naar binnen liepen zag ik al een heerlijke salade voorbij komen toen ik langsliep. De burrata salade. Die koos ik dan ook zonder twijfel en daar kreeg ik totaal geen spijt van. De rest van de familie was ook tevreden met hun keuze. Het enige minpuntje was voor mij de koffie, die was niet zo lekker.

Datum van bezoek: juli 2019
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker restaurantje voor de lunch gevonden. Heerlijke salade maar de saladebar is duidelijk minder. Wel lekker om op dat zonovergoten terras te zitten. Diner niet kunnen beoordelen helaas

Datum van bezoek: juli 2017
26 juli 2017 beoordeeld

Prima service, erg klantgericht. Nieuwe, jonge kok bereidt uitstekende gerechten. Gegrilde tonijn en hamburger Banonais waren erg lekker! Frambozentaart als toetje ook bijzonder smakelijk.

Datum van bezoek: juli 2017
3 augustus 2016 beoordeeld

Het was te warm buiten, dus tafelden we binnen in het vernieuwde deel van dit restaurant. De moderne look oogt best. De bediening verliep vlot en vriendelijk. We hadden na het aperitief (een pastis) een lekkere salade, die van mij met Banon-kaas. Dit alles overgoten met een frisse rode wijn. Best lekker! Een aanrader dus. ook op het grote terras is het aangenaam zitten in dit rustige dorpje.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Les Voyageurs bekeken, bekeken ook

Simiane-la-Rotonde, Alpes-de-Haute-Provence

In Les Voyageurs geweest? Deel je ervaringen!