Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Historische plek

Bourtange is een prachtig voorbeeld van hoe we in Nederland bijzondere voorzieningen in stand ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Knaus710
Raalte, Nederland
via mobiele applicatie
Mooi gerestaureerde vesting

Leuk om te bezoeken als je in de buurt bent. De afgelopen decennia is Vesting Bourtange fraai ... meer lezen

Beoordeeld op 11 maart 2020
677ronaldo
Haarlem, Nederland
Lees alle 306 beoordelingen

Beoordeeld op 11 maart 2020

Leuk om te bezoeken als je in de buurt bent. De afgelopen decennia is Vesting Bourtange fraai gerestaureerd.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 6 maart 2020

Erg leuk dorp, mooi ingericht. We zijn er in de decembermaand met de kerstmarkt geweest, dan is het nog eens extra leuk aangekleed met veel lichtjes.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 2 februari 2020

Bourtange is een prachtig gerestaureerd vestingstadje dichtbij de Duitse grens. Stadswallen., oude huizen, regelmatig wordt de geschiedenis nagespeeld door historisch geklede personen. Maar ook op dagen dat er verder niets te doen is kun je hier met veel plezier rondwandelen en genieten van de prachtige vesting.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 2 februari 2020

Heel mooi gelegen. Een pareltje. Door de weeks rustig maar gezellig borrelen. De speciale dagen herfst en kerstmarkt superdruk. Leuke stands met streekproducten. Parkeren gratis op voetbalveld.. Goed geregelx

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 18 januari 2020 via mobiele applicatie

Prachtige vesting om te bezoeken, toen wij er waren was het niet druk. Je kan een wandeling maken rond de vestiging. En in het centrum gezellig koffie drinken.

Datum van activiteit: januari 2020