162 US$
153 US$
  • Gratis parkeren
Hosteria Rosa Blanca(Puembo)(Heel veel waar voor je geld!)
72 US$
90 US$
81 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Rubus(Puembo)(Heel veel waar voor je geld!)
77 US$
38 US$
119 US$
123 US$
120 US$
Travelocity
  • Inclusief ontbijt
Arie's Cabin(Puembo)(Heel veel waar voor je geld!)
50 US$
Zie aanbieding
Hostal El Obraje(Puembo)(Heel veel waar voor je geld!)
22 US$
  • Inclusief ontbijt
Agoda.com
18 augustus 2015 beoordeeld

We verbleven één dag en nacht in dit hotel en het is ons uiterst goed bevallen. We werden hartelijk ontvangen met een heerlijk welkomstdrankje. De kamers zijn ruim, voorzien van een mooie badkamer en televisie. Aangezien wij voor het ontbijt moesten vertrekken, had het personeel ontbijt voor ons klaargemaakt zodat we toch iets konden eten voor vertrek. Goede service!

• Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
Jlgranja, Gerente van Hotel Rincon de Puembo, BW Signature Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2015

Dear Joyce,

Thank you so much for your comment. We are very glad that you liked our house drink =). We hope we can serve you again in the future.

Best Regards,

Hostería Rincón de Puembo

23 mei 2018 beoordeeld

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Jlgranja, General Manager van Hotel Rincon de Puembo, BW Signature Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

22 mei 2018 beoordeeld

• Verbleef: april 2018, reisde met familie