Travelocity
eDreams
Snaptravel
Orbitz.com
Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk genoten op dit landgoed. We hadden een hele lieve gastvrouw, ze was vriendelijk, behulpzaam en lief. Het zwembad en de tuin waren heerlijk om in te vertoeven. Het ontbijt was goed verzocht met vers fruit en allerlei dingetjes. We mochten ook zelf aangeven als we iets wilden. Zelf heb ik nog gebruik gemaakt van de apparaten om te trainen. Je kunt in de tuin een wandeling maken er zijn olijfbomen en de citroenen mochten we plukken. mocht je willen relaxen is dit een uitstekende plek!!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

We hebben een rondreis Sicilië gemaakt en dit verblijf is werkelijk een pareltje. Zeer vriendelijke mensen, een perfect ontbijt en een uitzonderlijk mooi verblijf. We zijn hier een dag langer gebleven dan gepland. Dit kostte natuurlijk extra omdat het geplande verblijf moest worden geannuleerd, maar het was het meer dan waard.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Wat een ontzettend gave plek! Zo mooi hebben wij het nog nooit mee gemaakt! Super luxe kamers, heerlijk ontbijt met een hoge service. Eigenaren super aardig en behulpzaam. Dicht bij de stad en strand! Top locatie! Heerlijk zwembad met een mooie tuin en een enorm eigen terrein waar je over heen kunt wandelen. Leuk weetje is dat alle schilderijen door de eigenaar zelf zijn gemaakt! Wij gaan zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 3 september 2019