“Een aangename en leerrijke ervaring”
Beoordeling van Pornanino

Pornanino
Geclassificeerd als nr. 1 van 18 dingen om te doen in Radda in Chianti
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
20 juli 2018 beoordeeld

We genoten van Matteo's uiteenzetting over het groene goud. Hij vertelt over het familiebedrijf met gedreven passie en veel kennis ter zake. Nooit zal olijfolie uit de supermarkt ons nog smaken, maar des te meer zullen we genieten van de heerlijke olie van Pornanino ! echt de moeite !

Datum van activiteit: juli 2018

11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leerzaam en interessant! Wordt op een leuke manier gebracht,
Matteo vertelt je alles wat je wilt weten. Hierna wil je nooit meer Bertolli en weet je de echte goede extra vergine olie te herkennen en waarderen.

Datum van activiteit: juni 2018
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de gok er naar toe gereden. Hier werden we super vriendelijk ontvangen door de vrouw des huize, helaas was er die dag heen mogelijkheid voor een tour. We hebben direct een afspraak gemaakt, reserveren is wel echt aan te raden.

Eerst kregen we een uitgebreide uitleg over olijfolie en hoe ze zelf de olie maken. Hierna een korte rondleiding met als afsluiter een proeverij van de olie op vers/ ter plekke getoast brood.

De olie is echt heerlijk en zeker de moeite waard om mee naar huis te nemen!
Deze tour is echt aan te raden, hierna weet je dat je niet alleen voor de chianti wijn naar de streek moet gaan maar zeker ook voor de olijfolie !

Datum van activiteit: juli 2017
22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een onverharde weg opweg naar de olijfolie boer. Hadden we we het eindelijk gevonden. Prachtig plekje tussen de heuvels. Onderweg er na toe denk je miss. Ik zie alleen maar wijnvelden. Maar dat komt goed. Wij hadden niet effe gebeld van te voren en kwamen dan ook voor een gesloten deur. Maar gelukkig kwam er al snel iemand langs. Toevallig. Want ja, hij is ook gewoon aan het werk en is dus niet alleen op 1 plek. Zoals eerder had hij ons niet verwacht. Maar dat deerde hem niet. Hij legde alles met passie en liefde over het vak uit. En we proefde wat van zijn kunsten. Wauw! Wat een verschil. Dus dit is echte olijfolie! Ja dat kennen wij niet meer in Nederland helaas. Dus flesje gekocht en de man bedankt voor z'n geduld en geweldige passie voor z'n vak.

Datum van activiteit: oktober 2016
Bekijk meer beoordelingen
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch bezoek was het om Pornanino aan te doen. Een meer zuivere en betere kwaliteit olijfolie zul je nergens anders vinden. Met passie 100% organisch bereid en volledig ambachtelijk geproduceerd maakt het een heel bijzonder product en bezoek. Tipje, wees voorbereid op een onderharde weg.

Datum van activiteit: augustus 2016

Reizigers die Pornanino bekeken, bekeken ook

Radda in Chianti, Province of Siena

In Pornanino geweest? Deel je ervaringen!