Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Olivia D

Zeer goed hotel

Beoordeling van Martin's Red
5,0 van 5 bollen22 jul 2024 beoordeeld
Alles was tip top van ontbijt tot stilte tot goed bed tot hygienisch , vriendelijk , we voelde ons thuis het is echt een luxe hotel.
Zeer mooie en rustige omgeving , ook een romantisch hotel , ontbijt was alles aanwezig wat er moest zijn en ook zeer vriendelijk personeel
Datum van verblijf: juli 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Mélina De Ridder, Guest Services / Front Office van Martin's Red, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 1 aug 2024
Beste,
Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Het is fijn te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
Wij kijken al uit naar uw volgende bezoek!
Met vriendelijke groeten,
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
  • Vio.com
  • Agoda.com
2.5 km van Martin's Red
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 98
  • Hotels.com
7.6 km van Martin's Red
Gratis wifi
Gratis parkeren
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ibis Styles
    € 68
  • Hotels.com
12.8 km van Martin's Red
Gratis wifi
Gratis parkeren
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
11.8 km van Martin's Red
Gratis wifi
Gratis parkeren
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
14.8 km van Martin's Red
Gratis wifi
Gratis parkeren
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
13.3 km van Martin's Red
Gratis wifi
Gratis parkeren
Exterior
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
17.9 km van Martin's Red
Gratis wifi
Gratis parkeren
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
16.9 km van Martin's Red
Gratis wifi
Entrada
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
16.3 km van Martin's Red
Gratis wifi
Restaurant
zwembad aan de B&B-vakantiewoning
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
15.1 km van Martin's Red
Gratis wifi
Gratis parkeren
Meer hotels in Tubize bekijken
Beoordelingen (104)
Beoordelingen filteren
104 resultaten
Waardering van reizigers
54
35
9
2
4
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
54
35
9
2
4
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 104 beoordelingen
Beoordeeld op 20 november 2021

Het hotel was in orde, propere kamer, vriendelijk ontvangst bij aankomst.

Het restaurant was lekker maar uitermate onbeleefd personeel. Zeer onbeleefd en boertig. We waren op tijd om 18u en kregen een opmerking dat we geen gasten waren wat wel zo was. De enige tafel en zeer lang moeten wachten om dan een onbeleefd antwoord te krijgen als we achter ons eten vroegen. Om 18u toegekomen en om 19u30 nog steeds geen eten.

Het is ook schandalig dat niemand in dit hotel deftig Nederlands kan.

Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Jufaude
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Mélina De Ridder, Guest Services / Front Office van Martin's Red, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2021

Beste Aude,

Hartelijk dank om tijd te nemen om uw ervaring te delen met ons.
Het spijt me te moeten lezen dat uw hotelverblijf niet verlopen is zoals gewenst.
Mijn oprechte excuses voor de hinder die u daarbij ondervonden heeft. We zullen uw ervaring doorgeven aan de betrokken departement.

Hopelijk kan ik u alvast nogmaals persoonlijk verwelkomen in Martin’s Red of één van de andere Martin’s Hotels om u de nodige Martin's Sfeer te laten ervaren.

Met vriendelijke groeten,

Mélina

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 juni 2019

De hotelkamers zijn uitstekend. Wij hadden een extra grote kamer voor 3 personen en deze was zeer schoon, royaal en van alle gemakken voorzien. Het bed voor de 3e persoon lag op de eerste etage binnen de kamer, maar dat was geen enkel probleem. Het eten en drinken in de bar/het restaurant is kwalitatief goed. Het enige minpuntje is dat je niet buiten kunt/mag zitten bij mooi weer, omdat dit hotel daar geen faciliteiten voor heeft. De faciliteiten die er zijn behoren toe aan de Belgische voetbalfederatie. Daarnaast is het Nederlands erg matig van het personeel.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Charel J
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
OzgurD86, Directeur général van Martin's Red, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019

Beste Charel J,

Hartelijk bedankt voor het delen van deze lovende woorden met de gemeenschap van TripAdvisor.

Het doet ons verblijden om te lezen dat u, een geweldige ervaring heeft gehad.

We hopen dat we wederom mogen ontvangen bij Martin's Red.

Met virendelijke groeten,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 april 2019

Goed hotel, keurig netjes allemaal. Echter de bediening in de bar/restaurant was ver onder de maat. Ook het feit, dat je niet iets op je kamernummer kunt bestellen of -volstrekt willekeurig- ineens een portie friet (extra) moet afrekenen is gênant. geen regie in het horecagedeelte.

Datum van verblijf: april 2019
1  Bedank BeppieBatouwe
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
OzgurD86, Directeur général van Martin's Red, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2019

Beste,

Wij danken u voor uw verblijf en reactie. We zijn blij om te horen dat u het hotel hebt genoten.

Helaas laten onze algemene voorwaarden geen kamertegoed toe als er geen aanbetaling of creditcard bij het inchecken is. Op deze manier heeft de klant de vrijheid om tijdens het inchecken geen creditcardgarantie te geven.

Nogmaals bedankt voor uw reactie en onze excuses voor het ongemak. We kijken er naar uit om u opnieuw te verwelkomen in Martin's Red.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 maart 2019

Hele mooie ruimte! Rustig, desondanks gelegen aan de spoorweg.
Voor herhaling vatbaar!
Voordeel dat je pas om 11 u eruit moet, zo heb je de nodige tijd om rustig te gaan ontbijten en u klaar te maken.

Kamertip: Wij kozen voor exceptional-double kamer, deze ligt achteraan met uitzicht op de voetbalvelden. Heel rustig!
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Nilsensara
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
OzgurD86, Directeur général van Martin's Red, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2019

Beste Nilsensara,

Hartelijk bedankt dat u de tijd nam voor deze uitgebreide en positieve beoordeling.

We zijn verheugd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf Wij hopen u graag wederom te mogen verwelkomen in Martins Red.

Met vriendelijke groeten, - Ozgur DEMIR

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 november 2018

Mooie omgeving, als je enkele honderden meters weg bent. Fietstochtjes gemaakt via routeplanner. Autotochtje naar Waterloo en Fundation Tolon zijn zeker aanraders.
Meer info ter beschikking in het hotel.

Kamertip: kamers zijn rustig, geluidswerende ramen
Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank tweezussen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ozgur D, Directeur général van Martin's Red, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

Beste tweezussen,

Het spijt me erg dat uw toilet was niet netjes. Natuurlijk horen de kamers op en top schoon te zijn en ik schrik ervan dat dit bij u niet zo was. We zullen er in het vervolg extra attent op zijn dat de kamers ook echt altijd schoon zijn.

We danken u voor uw opmerkingen, wij hopen u nogmaals bij ons te verwelkomen in de nabije toekomst!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken