Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Charel J
Amstelveen, Nederland

Weekend overnachting

Beoordeling van Martin's Red
4,0 van 5 bollen5 jun 2019 beoordeeld
De hotelkamers zijn uitstekend. Wij hadden een extra grote kamer voor 3 personen en deze was zeer schoon, royaal en van alle gemakken voorzien. Het bed voor de 3e persoon lag op de eerste etage binnen de kamer, maar dat was geen enkel probleem. Het eten en drinken in de bar/het restaurant is kwalitatief goed. Het enige minpuntje is dat je niet buiten kunt/mag zitten bij mooi weer, omdat dit hotel daar geen faciliteiten voor heeft. De faciliteiten die er zijn behoren toe aan de Belgische voetbalfederatie. Daarnaast is het Nederlands erg matig van het personeel.
Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
OzgurD86, Directeur général van Martin's Red, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 6 jun 2019
Beste Charel J,

Hartelijk bedankt voor het delen van deze lovende woorden met de gemeenschap van TripAdvisor.

Het doet ons verblijden om te lezen dat u, een geweldige ervaring heeft gehad.

We hopen dat we wederom mogen ontvangen bij Martin's Red.

Met virendelijke groeten,
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
  • Vio.com
  • Agoda.com
2.5 km van Martin's Red
Haras de Baudemont
€ 120
  • Agoda.com
9.5 km van Martin's Red
€ 121
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
    9.9 km van Martin's Red
    Facade/entrance
    € 88
    Volledig restitueerbaar
    Geen aanbetaling vereist
    • Priceline
      € 88
    • Agoda.com
      € 88
    12.7 km van Martin's Red
    Gratis wifi
    Gratis parkeren
    € 76
    • Booking.com
      € 76
    • Priceline
      € 76
    • Expedia.com
      € 76
    12.8 km van Martin's Red
    Gratis wifi
    Gratis parkeren
    € 75
    Volledig restitueerbaar
      12.0 km van Martin's Red
      Facade/entrance
      € 92
      Volledig restitueerbaar
      Geen aanbetaling vereist
      • Priceline
        € 92
      • Agoda.com
        € 92
      12.9 km van Martin's Red
      Gratis wifi
      Gratis parkeren
      Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
      11.8 km van Martin's Red
      Gratis wifi
      Gratis parkeren
      Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
      13.3 km van Martin's Red
      Gratis wifi
      Gratis parkeren
      Meer hotels in Tubize bekijken
      Beoordelingen (107)
      Beoordelingen filteren
      107 resultaten
      Waardering van reizigers
      56
      35
      9
      2
      5
      Type reiziger
      Tijd van het jaar
      TaalAlle talen
      Meer talen
      Waardering van reizigers
      56
      35
      9
      2
      5
      Bekijk wat reizigers erover zeggen:
      Geselecteerde filters
      Filteren
      Lijst wordt bijgewerkt...
      5 - 10 van 107 beoordelingen
      Beoordeeld op 13 april 2019

      Goed hotel, keurig netjes allemaal. Echter de bediening in de bar/restaurant was ver onder de maat. Ook het feit, dat je niet iets op je kamernummer kunt bestellen of -volstrekt willekeurig- ineens een portie friet (extra) moet afrekenen is gênant. geen regie in het horecagedeelte.

      Datum van verblijf: april 2019
      1  Bedank BeppieBatouwe
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      OzgurD86, Directeur général van Martin's Red, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2019

      Beste,

      Wij danken u voor uw verblijf en reactie. We zijn blij om te horen dat u het hotel hebt genoten.

      Helaas laten onze algemene voorwaarden geen kamertegoed toe als er geen aanbetaling of creditcard bij het inchecken is. Op deze manier heeft de klant de vrijheid om tijdens het inchecken geen creditcardgarantie te geven.

      Nogmaals bedankt voor uw reactie en onze excuses voor het ongemak. We kijken er naar uit om u opnieuw te verwelkomen in Martin's Red.

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Beoordeeld op 25 maart 2019

      Hele mooie ruimte! Rustig, desondanks gelegen aan de spoorweg.
      Voor herhaling vatbaar!
      Voordeel dat je pas om 11 u eruit moet, zo heb je de nodige tijd om rustig te gaan ontbijten en u klaar te maken.

      Kamertip: Wij kozen voor exceptional-double kamer, deze ligt achteraan met uitzicht op de voetbalvelden. Heel rustig!
      Datum van verblijf: maart 2019
      • Reistype: Reisde met familie
        • Slaapkwaliteit
        • Hygiëne
        • Service
      Bedank Nilsensara
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      OzgurD86, Directeur général van Martin's Red, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2019

      Beste Nilsensara,

      Hartelijk bedankt dat u de tijd nam voor deze uitgebreide en positieve beoordeling.

      We zijn verheugd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf Wij hopen u graag wederom te mogen verwelkomen in Martins Red.

      Met vriendelijke groeten, - Ozgur DEMIR

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Beoordeeld op 4 november 2018

      Mooie omgeving, als je enkele honderden meters weg bent. Fietstochtjes gemaakt via routeplanner. Autotochtje naar Waterloo en Fundation Tolon zijn zeker aanraders.
      Meer info ter beschikking in het hotel.

      Kamertip: kamers zijn rustig, geluidswerende ramen
      Datum van verblijf: november 2018
      • Reistype: Reisde met vrienden
        • Prijs/kwaliteit
        • Hygiëne
        • Service
      Bedank tweezussen
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Ozgur D, Directeur général van Martin's Red, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

      Beste tweezussen,

      Het spijt me erg dat uw toilet was niet netjes. Natuurlijk horen de kamers op en top schoon te zijn en ik schrik ervan dat dit bij u niet zo was. We zullen er in het vervolg extra attent op zijn dat de kamers ook echt altijd schoon zijn.

      We danken u voor uw opmerkingen, wij hopen u nogmaals bij ons te verwelkomen in de nabije toekomst!

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Beoordeeld op 22 oktober 2018 via mobiele applicatie

      Zeker een verblijf waard, goed bereikbaar van alle gemakken voorzien ontbijt was echt super! Supervriendelijk personeel. Parkeren met keycard alles werkt zoals het hoort. Mooie en hele schone kamers, lekkere bedden.

      Datum van verblijf: oktober 2018
      Reistype: Reisde met familie
      Bedank Hanife C
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Ozgur DEMIR, Directeur général van Martin's Red, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2020

      Beste Mevrouw Hanife C,

      Bedankt dat u voor Martin's Red hebt gekozen om uw verblijf te organiseren. We zijn verheugd te horen dat je ervan hebt genoten.

      We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Martin's Red.

      Met vriendelijke groet,

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Beoordeeld op 9 april 2018 via mobiele applicatie

      Niets dan lof voor dit nette en mooie hotel. En neen, niet alleen omdat ik fan ben van de Rode Duivels:

      + gratis gebruik van fitness en hammam
      + zeer mooie moderne propere kamers met alles erop en eraan (veel opbergruimte, haardroger, koffie-setje, tv, ruim voldoende handdoeken, badproductjes, koelkastje)
      + zeer vriendelijk personeel
      + het ontbijt was ronduit zalig
      + geen lawaai en zalig frisse geur op de gangen
      - geen koud water of rustruimte in spa (maar je kan hier gratis gebruik van maken dus wil hier niet te kritisch over doen)

      Datum van verblijf: april 2018
      Reistype: Reisde alleen
      Bedank 130liesbethl
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Ozgur D, Directeur général van Martin's Red, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

      Beste Mevrouw Liesbeth L.,

      Hartelijk dank voor uw verblijf in Martin's Red, wat fijn om te lezen dat alles zo naar uw tevredenheid is geweest.
      We worden bijna verlegen van alle complimenten! Uw complimenten over de service en het personeel zullen gedeeld worden, het personeel zal dit enorm waarderen.

      Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel voor wederom een onvergetelijke ervaring.

      Met vriendelijke groeten,

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Meer beoordelingen bekijken