“Heerlijk gebak”
Beoordeling van Theeluttke

Theeluttke
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Losser
28 maart 2020 beoordeeld

Schattige theehuis, op het centrale plein, met terras en leuke binneninrichting. Heerlijke taartjes en de koffie was ook prima!

Datum van bezoek: maart 2020

25 oktober 2019 beoordeeld

Goed eten, gezellige sfeer, vriendelijk personeel, het eten zag er goed uit. Zeker het bezoeken waard.

Datum van bezoek: oktober 2019
24 oktober 2019 beoordeeld

Gezellige sfeer! Het de high tea zag er super leuk uit! En het was heerlijk, personeel was heel aardig!
Wij hebben genoten!
Zeker een aanrader!!!

Datum van bezoek: oktober 2019
1 oktober 2019 beoordeeld

op de heenreis naar de Lutte gestart met koffie bij Theeluttke en een heeerlijk stuk appelgebak met slagroom en vrachtjes.

Datum van bezoek: september 2019
6 september 2019 beoordeeld

Op woensdagmiddag hightea met de 2 kleindochters (7).
Zag er prima uit en zo smaakte het ook. Voor de kinderen ook nog wat snoep heel leuk.
Het enige wat de kinderen niet aandurfden was de bijzondere theesoorten.
Ik vroeg aan de serveerster of ze misschien een kopje verse muntthee mochten.
Dat leek haar geen probleem.
Heerlijk vonden ze het vooral met de honing.
Wat schets mijn verbazing toen we afrekenden een bedrag van €75,50 bleken de 2 glazen muntthee in rekening te zijn gebracht . De kinderen hebbwn niets van de andere theesoorten gehad .
Dit vind ik niet klantvriendelijk en dat heb ik de serveerster, die de opdracht kreeg van haar baas, ook gemeld.
Hier zien ze ons niet terug.

Datum van bezoek: september 2019
Marjolein M, Eigenaar van Theeluttke, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2019

Beste Marjon
Wat spijtig om te lezen dat u niet meer bij ons terug gaat komen,
Toch wil ik graag het gebeurde even toelichten
Een kidstea is een kindermenu bij een hightea of een afternoontea ,
Hierbij drinken de kinderen met de thee mee die op de theekaart staan of ze kunnen kiezen voor ranja, helaas staat verse munt thee hier niet bij en valt dus niet in het arrangement.
Dit had onze medewerkster u wel gelijk moeten vertellen zodat er zoals nu geen mis verstanden zouden zijn onstaan.

Met vriendelijke groet
tTheeluttke

Reizigers die Theeluttke bekeken, bekeken ook

In Theeluttke geweest? Deel je ervaringen!