“Perfecte service! ”

De Narrenkoning
Geclassificeerd als nr. 1 van 31 Restaurants in Avelgem
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De service was absoluut prima! Vriendelijke bediening, snel en heel lekker voor een eerlijke prijs. Daar worden we erg blij van!

Datum van bezoek: juni 2024

23 mei 2024 beoordeeld

Vlotte en heel vriendelijke bediening. Hier kan je genieten van een rustig etentje. Geen gejaag. Wij aperitieven graag en we kregen daar rustig de tijd voor met een mooi gevuld bord tapas. Heel lekker eten, perfect klaargemaakte maaltijden met kwaliteitsvolle producten. De kokkin kent er wat van. Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen.

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer
28 april 2024 beoordeeld

Lang geleden dat in een restaurant alles zó klopte: rustig, intiem, lekker warm met de voetjes op het tapijt en de warmtestraler op ons hoofd, chille kalme bediening en super verse smakelijke gerechten. Je krijgt de tijd om te landen en lang te aperitieven, geen rush. En dat was jammer want wij hadden een toneelvoorstelling geboekt na het eten en moesten veel te haastig vertrekken. We komen snel terug om het op het gemak over te doen!

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer
15 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Mega lekker van begin tot het einde in een mega gezellig kader.
Iedereen is daar super vriendelijk. Echte aanrader!!!!

Datum van bezoek: februari 2023
19 november 2021 beoordeeld

De Narrenkoning is een zaak waar vriendelijkheid, werken met verse producten hoog aangeschreven staan.
Geen bereidingen uit potje of zakje, dat smaak je direct in de gerechten die je vlotjes krijgt.
Ik nam een entrecote van de suggestie kaart en vrouwtje een vispannetje. We hebben ons bord niet op gekregen gewoon omdat de portie meer dan voldoende was en zeker niet omdat het niet lekker was.
Mijn entrecote was supermals, frietjes met de hand gemaakt. Het vispannetje was ook eentje om U tegen te zeggen. Er lagen heel mooie grote stukken visfilet op.
Ons slaatje was van een verse krop sla vers geraspte worteltjes,... en een heel lekkere dressing.
Alles is vers gemaakt, tot de mayo dat je krijgt...

Kortom meer dan een aanrader!!!

Ons zal je zeker en vast meermaals terugzien.

Datum van bezoek: november 2021

Reizigers die De Narrenkoning bekeken, bekeken ook

Avelgem, West-Vlaanderen
Sint-Denijs, Kortrijk

Kluisbergen-Ruien, Oost-Vlaanderen
Avelgem, West-Vlaanderen

In De Narrenkoning geweest? Deel je ervaringen!