TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 13 juni 2019

Over het algemeen mooie en lekkere gerechten, behalve bij het hoofdgerecht waar 4 mensen eend hadden die nog echt te rauw was. De toch al stugge bediening heeft schijnbaar niet opgemerkt dat er borden teruggingen waar nog vlees op lag, We zaten apart naast het restaurant en in eerste instantie moesten we zelfs vragen om drank bij te schenken(vergeethoekje)
Heb bij het afrekenen gemeld dat het vlees niet goed was bij (een wel)vriendelijke jongeman

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 juni 2019

Wederom heerlijk gegeten en gedronken en overnacht en ontbeten. Alles is hier goed geregeld en dat tegen een aantrekkelijke (arrangement)prijs. Een hotel waar alles goed is en je het gevoel hebt dat je als gast echt welkom bent.

Beoordeeld op 11 juni 2019

Veel beter dan verwacht ,heel lekker a la carte gegeten in een heel prachtige omgeving ,wel wat druk omdat er in het dorp een sort rommelmarkt was en blijkbaar ook een wandeltocht ,maar dat deed niks af aan het lekker eten.

Beoordeeld op 24 maart 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier 2 nachten gelogeerd. We hadden een comfort kamer geboekt met ontbijt. De kamer was prima. De badkamer is recent vernieuwd en was schoon en netjes met een mooie stortdouche en inloop cabine. Het bed leek me vrij zacht maar uiteindelijk prima op geslapen. Tv met Ziggo pakket en prima verder. Het ontbijt was goed. Niet heel bijzonder maar tijdens het drukke ontbijt op zondag ochtend werd alles snel aangevuld. Het is een oud gebouw en niet alle gasten houden daar rekening mee. Dus soms lijkt het alsof er een kudde olifanten de trap op komt en de smalle gangen zijn vrij gehorig. Maar dit hoort bij een oud monumentaal pand.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 26 januari 2019 via mobiele applicatie

We boekten de toren suite, het was een prachtige kamer, alles was top schoon en de bedden heerlijk.
Ook het eten en de service in het restaurant waren perfect!
We konden niets beter wensen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt Ronnie, Leon, Jaqueline, Roger en Mike en team!

Datum van verblijf: januari 2019