“De perfectie”
Beoordeling van 't Weeshuys

't Weeshuys
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Geertruidenberg
6 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte ervaring. Lekker en fijn gegeten. Goeie bediening met de nodige uitleg door de sommelier. Mooi. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: juli 2022

4 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd zeer lekkere en verrassende menu’s. Het personeel is vriendelijk en aandachtig. Mijn go-to restaurant als er iets te vieren is of wanneer we ons gewoonweg gastronomisch in de watten willen leggen.

Datum van bezoek: juni 2022
1 april 2022 beoordeeld

Een zeer gezellig mooi restaurant heerlijk om te eten gerechten zijn fantastisch.
Alleen beter met negatieve feedback wordt helaas niets meegedaan. Daar zou men beter op kunnen inspelen.
Verders echt zeer goed.

Datum van bezoek: maart 2022
27 februari 2022 beoordeeld

Eigenlijk heeft dit restaurant het allemaal. Leuk gelegen aan pleintje, zeer gastvrij ontvangen. Bediening erg aardig en professioneel. Eten fantastisch en de wijnen idem. Absoluut een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2022
2 januari 2022 beoordeeld

Wij gaan geregeld eten bij het Weeshuys en was altijd tevreden.
We hadden voor 1e kerstdag een menu besteld bij het Weeshuis met de mededeling dat er een allergie voor vis is.
We hebben gevraagd voor vervanging door vlees.
Op 1e kerstdag bleek er toch vis in de amusebox te zitten en gelukkig hebben we dit net op tijd opgemerkt.
Ik heb dit de dag na kerst via een e-mail gemeld en kreeg hier snel een reactie op:
Het is niet te doen om voor 600 personen een persoonlijke box te maken.

Erg vreemde reactie, omdat een allergische reactie best wel eens heel slecht zou kunnen uitpakken.

Mij is bij het ophalen gemeld dat de voorgerechten zijn vervangen door vlees, maar er is niet gemeld dat er in de amusebox wel vis zat.

Op mijn reactie dat we wel lekker gegeten hadden, en dat dit volgende keer tenminste gemeld had moeten worden, hebben ze me voor de tip bedankt en “gaan ze er aan werken”

Helaas is er door het Weeshuys geen oplossing geboden voor hun tekortkoming.

Datum van bezoek: december 2021

Reizigers die 't Weeshuys bekeken, bekeken ook

Oosterhout, Noord-Brabant
Geertruidenberg, Noord-Brabant

In 't Weeshuys geweest? Deel je ervaringen!