Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
mooi en leerzaam.

Een verborgen juweel, wie verwacht er nu zo"n mooi museum in een dorp als Gorssel?? Ga er beslist ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
Henk B
Tilburg, Nederland
*** ZEKER EEN BEZOEK WAARD"

Doordat de Covid-19 regels toegepast worden kun je alleen in een bepaald tijdslot binnenkomen ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
voorhaarlim
Breukelen, Nederland
Lees alle 370 beoordelingen

Beoordeeld op 4 augustus 2020 via mobiele applicatie

Leuk museum met een mooie collectie modern realisme. Schilderijen van bv Carel Willink, Jan Beutener, Frans Stuurman. Het museum zelf is al een kunstwerk. Zeker de moeite waard. Duur aanwezigheid ongeveer 2 uur Het café kan echte iets meer doen aan klantvriendelijk.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 11 juni 2020

Fijn museum in een mooi nieuw gebouw. Aardige suppoost die ons uitleg gaf over achtergrond van een schilderes. Verder is de collectie mooi, mits je van de neorealisten houdt. Er is best wat te zien. Wel van dat ' we weten alles, alleen hier waren we nog niet' publiek. Die dat ook hardop laten horen. Vermoeiend.

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 2 juni 2020 via mobiele applicatie

Mooie kunst. Toegangsprijs wel hoogvoor wat je krijgt. Gelukkig heb ik een museumjaarkaart. De routing op de vloer kan nog duidelijker gedaan worden ivm 1,5m. Terras zat al vol, misschien meer plek houden voor de museumbezoekers.

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 17 februari 2020

In museum More realistische kunst tentoongesteld met name uit de 20ste eeuw.Het gebouw ,ontworpen door Hans van Heeswijk ligt schitterend in het schilderachtige plaatsje Gorssel in de Achterhoek.Het is een collectie die topwerken bevat onder andere van Charley Toorop.Het museum heeft een goed restaurant

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Ik had mij erg veel van voorgesteld. Voel wat tegen. Heel veel van hetzelfde. Tweede verdieping volledig gewijd aan aan schilder. Weinig echte topstukken.

Datum van activiteit: februari 2020