“Prachtig uitzicht”

Geclassificeerd als nr. 11 van 45 Restaurants in Santiago de la Ribera
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
10 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie om te eten. Eten zeer smaakvol bereid. Vriendelijke bediening.
Was na lange tijd weer open, dus het leek of iedereen nog een beetje moest wennen.

Datum van bezoek: mei 2021

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kan je genieten van een uitstekende keuken zowel buiten op het terras als binnen. Uitzicht op de Mar Menor.

Datum van bezoek: juli 2017
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden voorgerecht en hoofdgerecht genomen . Voorgerecht salade kip was oké, het hoofdgerecht was vis dorada de Sal . Onervaren ober had de zoutkorst té hard en te lang kapot geslagen dat er van de vis zelf niet veel meer over was . Bord met vismousse en vooral veel zoutkorrels ertussen wat niet te eten was . Manager aangesproken maar deed alsof hij enkel Spaans kon !

Datum van bezoek: augustus 2017
17 augustus 2016 beoordeeld

prima service met lekkere gerechten. Een van de weinige plekken waar je ook wat groenten mee geserveerd krijgt. De visgerechten zijn alvast een aanrader. Het restaurant is net iets beter dan de klassieke restaurantjes in de buurt. Het speelplein aan het terras is ook fijn voor kinderen om te spelen

Datum van bezoek: augustus 2016
13 juni 2013 beoordeeld

De eerste keer dat we hier gegeten hebben was het eten ok, de pulpo zeer lekker, de albóndigas
waren aan de lauwe Kant, ook was het niet mogelijk een grote kan Sangria te bestellen doch
waren er wel grote glazen waar wij 4.95 per persoon moesten voor betalen, en eerlijk gezegd,
wij haden al betere gedronken, ook de café solo was zeer Klein, ongeveer een halve kleine tas, waar wij na reklameren toch nog wat wáter bijgeschonken kregen.
Gezien de mooie uitzichten over de Mar Menor zijn wij de zondag teruggegaan om iets te eten
de gambas waren onooglijk Klein, het brood was keihard en waarschijnlijk van de vorige dag, en ook veel te weinig want wij haden ook lookbrood en tomaten gevraagd. De revuelto van bacalao was vettig en er was zeeeer weinig vis te zien. Op onze vraag waar de vis in de plato was, kregen wij geen gehoor, daarom dus mar een tweede keer gevraagd en laten zien aan de camarero dat er wel ei in zat met vettige aardappelsliertjes, maardat de vis helemaal niet te zien was. Hierop kwam dus weer geen reactie. Omdat wij er toch nog een beetje een gezellige avond van wilden maken, hebben wij niets meer gezegd en ook niets meer genuttigd na deze tegenvaller. Bij vertrek en na betaling van de dure rekening hebben wij nogmaals, deze keer in het Spaans ons gedacht gezegd aan de camarero, zonder resultaat echter. Ondertussen waren wel 3 camareros TV aan het kijken. Ik denk dat zij zich oppermachtig wanen, gezien zij nr. 1 staan op Tripadvisor, en alles een beetje laten slabakken. Ik zal dit restaurant zeker niet aanbevelen, wel voor een drankje, en dan mag het geen sangría zijn, echter zeker niet om te eten want wij voelden ons hier echt bedrogen.

Datum van bezoek: juni 2013
    • Sfeer

Reizigers die Miramar La Ribera bekeken, bekeken ook

Santiago de la Ribera, Murcia

Santiago de la Ribera, Murcia

In Miramar La Ribera geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.