23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren drie dagen bij Frans en zijn team en zijn super opgevangen. Diverse trips naar Borobudur, Prambanan en Bromo gedaan en dit wordt super voor je geregeld. Daarnaast is het heerlijk om in een huisje op de rijstvelden te verblijven. Frans denkt altijd met je mee, regelt dingen en heeft genoeg tips voor Indonesië. Absolute aanrader!

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toplocatie voor de rustliefhebber. Maximale gastvrijheid en eigen lokale gidsen die ook alles voor je willen betekenen. Eigen vervoer en dus geen gedoe met taxi's. Frans is officiële gastheer die zorgt dat je NIETS tekort komt.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
19 januari 2018 beoordeeld

We verbleven er 2 dagen, hebben er nog 1 dag aan vast geplakt. Super omgeving , mooie bungalows. Rust, romantisch. Frans heeft heel veel voor ons geregeld, zelfs toen we naar Bali gingen heeft hij vriend geregeld die ons op kwam halen en naar ons volgende verblijf heeft gebracht. 2 dagen op pad geweest met Janik en Iwan. Super lief personeel, alles kan niks moet.

Dit alles is echt aan te bevelen !

Kamertip: Rust, romantiek, ruime kamers
  • Verbleef: januari 2018, reisde alleen
12 november 2017 beoordeeld

Drie nachten verbleven, en we wilden niet meer weg. Eigenaar Frans en zijn team doen er alles aan om je goed vakantie te geven. Niks is te veel. Bieden ook zelf excursies aan. Het is er super gezelig, en heerlijk rustig. Al met al een aanrader dus. Wij komen zeker terug.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier 4 nachten verbleven.Althans ,dat kun je doen.Meer voor de hand is om uitstapjes te maken.Frans zorgt er met zijn staff wel voor dat je dit ook doet en terecht .Het is een geweldige plek om te verblijven en actie te ondernemen.De Joglo waar wij sliepen , temidden van rijstvelden, was van alle gemakken voorzien en we werden op onze wenken bediend/verzorgd.Dit maak je elders op deze manier niet mee.Wij gaan bij eerste gelegenheid zeker terug maar dan voor langere tijd.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner