Beoordeeld op 27 april 2018 via mobiele applicatie

Zeer erg zitten twijfelen tussen de hoogste beoordeling of net iets lager.
Maar ik geef de hoogste. Absoluut een paradijsje , Tabaiba Princess.
Plussen zijn : Ruime zwembad, hygiene is dik in orde overal, ruim keuze bij het eten (echt voor iedereen is er wat, van health freak tot patat/fricadellen eter), fijn en vriendelijk personeel. Ruim en mooi opgezet gebouw en kamers. Echt genieten (laat u niet misleiden door gezeur over dit resort)

Negatiefs heb ik dus bijna niet in deze review, kan alleen noemen : 2 euro voor je kluisje per dag, voor wifi betaal je ook, en is een redelikke wandel naar het strand. Maar ach....het mag de pret niet drukken.

Super vakantie gehad @ Tabaiba Princess.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 26 maart 2018

Het was de eerste keer dat ik er kwam en heel goed meegevallen. Heel mooi hotel, super vriendelijk personeel en behulpzaam. Ligt naast een mooie wandelpromenade om langs het natuurreservaat tot aan de playa de Meloneras te wandelen. De kamer op zich was prima in orde maar hier en daar zijn er toch bepaalde zaken die aan renovatie toe zijn. Misschien eens denken aan de renovatie van de badkamer ik denk dan vooral aan het bad en de kranen. Voor de rest was mijn kamer (1218) in orde. Bij mijn ouders daarentegen was er wel meer te vervangen.
Het eten was super voldoende gevarieerd, steeds bijgevuld. Heel vriendelijk personeel. Wat ik vooral ook apprecieerde was het 'Ding dong ding dong Animation'-team ze waren niet opdringerig wat je wel hebt in sommige andere hotels.
Voor mij zeker een hotel te onthouden moest ik nog eens naar Gran Canaria komen.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 10 maart 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel met prachtige zwembaden en goed eten, wel gedateerd en aan renovatie toe.

Van 23 feb tot 1 maart 2018 hier verbleven met het hele gezin. Twee kamers die verbonden bleken met een tussendeur. Dit was voor ons tweede keer, in april 2016 voor het eerst. Helaas viel het weer tegen maar huurauto gaf wel uitkomst.

De dag na aankomst kregen we in beide kamers een fles cava in wijnkoeler, erg attent. We zaten op de 4 etage, uitzicht op droge bedding van naastgelegen rivier. Kamers en badkamers zijn gedateerd en nodig aan opknapbeurt toe. Bedden iets hard, maar prima. Beddengoed bruine deken ouderwets, Wifi inlog voor 1 persoon kost €15 per week, koelkasten op kamer zit op slot, huur €2 per dag, kluis dient ook gehuurd te worden, zwembadlakenwissel kost €1 per handdoek per wissel. Schoonmaak en wissel handdoeken hotelkamer iedere dag. Personeel vriendelijk. Eten voor Spaanse begrippen prima, altijd wel wat te vinden voor een ieder. All inclusive drankjes simpel.
Bij zwembad iedere dag hamburger en hotdogs, voor meer variatie kun je in het hoofdrestaurant terecht.

Vanaf hotel is het 20 minuten lopen naar de vuurtoren met winkeltjes, met taxi irond €5.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 26 januari 2018

het is een heel fijn, mooi hotel met zeer mooi zwembad. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het eten was een tegenvaller en moeilijk verzoenbaar met de rest van het hotel. Beperkte keuze voor een all-in hotel zowel ontbijt als avondeten. Veel onafgewerkte diepvriesproducten, zeer vlak van smaak, te weinig keuze. Ik beoordeel dit zo in vergelijking met een ander hotel het jaar voordien die een stuk goedkoper was. Het is onder het niveau van het hotel.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 22 januari 2018

Voor de 2de maal naar dit hotel geweest Hierna de pro en contra

contra : hotel dringend aan renovatie toe
de eetzaal lijkt op een refter
Wijn en cocktails van all in aan de bars van zeer slechte kwaliteit

pro : vriendelijkheid van het personeel
schoonmaken kamers dik in orde
bewaakte parking
veel ruimte buiten

Eten was ok
Wel veel oudere mensen
direct boeken bij hotel is de Wi-Fi gratis
prijs/kwaliteit is dit hotel wel ok

Datum van verblijf: januari 2018