Beoordeeld op 18 november 2017

Voor de winter ligt het hotel langs de noord/oostkant. Dit wil zeggen dat er maar zon is tot ongeveer 15u30 op de lager gelegen zwembaden. Boven op de 11de verdieping is er wel zon maar daar kan je dan over de koppen lopen en een klein zwembad... De kamer was goed maar niet 5 sterren waard. Stinkend tapijt en schuifdeur die niet dicht ging waardoor airco niet werkt en als je ze toch op slot kreeg moest er iemand komen om ze open te breken... Het buffet is zeker ok (dit is de reden voor de 2de ster) MAAR het Italiaanse restaurant.... Kakkerlakken, er spong er zelfs een naar mijn man zijn hoofd vanaf de muur naast ons, om dan uitgelachen te worden en te moeten betalen voor het eten...
Dus, wat mij betreft: NOOIT meer... Zeker niet omdat het toch een duur hotel is, ander en beter!

Kamertip: Bijbetalen voor goede kamer...
Datum van verblijf: november 2017
Manager H, Gerente van Salobre Hotel Resort & Serenity, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2017

Geachte Marjolein J,

Wij betreuren dat uw ervaring in Sheraton Gran Canaria niet naar uw verwachtingen voldeed.

Dagelijks werken wij aan onze service om ervoor te zorgen dat elke gast en zijn verwachtingen voldaan worden. Helaas is het niet altijd het geval en daarom spijt het ons uw ervaring, met namelijk in ons Camaleon restaurant.

Als u wenst nodigen wij u uit om meer te delen in een directe communicatielijn zoals e-mail met het hotel.

Beoordeeld op 22 september 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, ondanks 313 kamers erg veel privacy en nergens het gevoel tussen zoveel mensen te zitten. Iedereen heel erg vriendelijk en elke wens wordt met de glimlach uitgevoerd. Ondanks buffet (wat ons afschrikte) allemaal aparte hoeken en 80% a la minute bereid. Mooi sportprogramma en geen drukke animatietoestanden. Gratis ondergrondse parking met parkeerservice. Geen twijfel voor ons als we teruggaan naar Gran Canaria dan is het naar deze topper. Wij hadden gans de periode een huurwagen en genoten van de rust, stilte en de afgelegen ligging.
Niet geschikt voor mensen die graag aan de drukke kustlijn verblijven.

Datum van verblijf: september 2017
Manager H, Director de Relaciones Públicas van Salobre Hotel Resort & Serenity, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2017

Dear AnneleenBaetens,

Thank you for posting your fabulous score about your recent stay at the Sheraton Gran Canaria Golf Resort.
It is always a pleasure to receive such a positive comments. This is our best award, your satisfaction.
We are really looking forward to welcoming you back in the near future.

With our best wishes,

Rocío Sanz

Beoordeeld op 6 september 2017 via mobiele applicatie

Alle jaren gaan wij naar dit prachtige hotel, wat het natuurlijk nog gezelliger maakt omdat je veel mensen van het personeel kent, maar ze zijn allemaal vriendelijk.
Kamers zijn mooi compleet ingericht, prachtig uitzicht,goed verzorgd....
Nu is heel het restaurant vernieuwd,heel smaakvol ingericht, stemmig,modern design maar passend in het geheel.
Het buffet zijn foodstalletjes geworden dus een enorme keuze, alles vers bereidt,veel meer gerechten dan vroeger.een grote verbetering,een meerwaarde voor het hotel.
Slechts 1 opmerking, er zou een standje met voorverwarmde borden moeten zijn.
Een aanrader, zeker voor golfers, golf gratis in juli en augustus!

Datum van verblijf: augustus 2017
Manager H, Gerente van Salobre Hotel Resort & Serenity, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2017

Beste Anita v,

Dank u vriendelijk voor uw review op TripAdvisor. Het vreugd ons om te weten dat een lojaale gast zoals u wilt delen met andere gasten wat ze kunnen verwachten van ons.

Wij danken u voor al uw mooie commentaren en nemen inderdaad ook de mogelijkheden ter verbetering mee voor toekomstige ervaringen.

Hopelijk bezoeken jullie ons snel weer en wanneer u het weet twijfel dan niet om ons direct te contacteren.

Beoordeeld op 5 september 2017

Wij verbleven 4 nachten in dit hotel en zijn erg tevreden:
De kamers zijn mooi en proper met prachtige en grote douche ; voor 3 pers zijn ze wel niet erg ruim ( 3e pers op bijzetbed) . Mooi terras met practig uitzicht.
1 heel groot nadeel: geen koelkast op de kamer !! (enkel "fors" betalend minibar)
Zwembaden zijn mooi en behoorlijk onderhouden met goede handdoekeservice ( steeds voldoende in voorraad) ; misschien voor kinderen iets te weinig uitdaging in zwembaden maar dat brengt ook rust natuurlijk
Adultsonly zwembad zone is prachtig
Buffetten zijn heel lekker , verzorgd en zeer uitgebreid. worden ook meer dan voldoende aangevuld. Wel drukke sfeer in het restaurant met vaak veel lawaai
Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam
Heel mooie en verzorgde golf voor de deur die tijdens ons verblijf heel rustig was dus keuze te over aan tee-times ; ook in golfshop vriendelijk en behulpzaam
Het hotel is rustig gelegen op een bergwand , volledig uit de drukte maar je hebt wel een auto nodig als je een uitstap wil doen
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: augustus 2017
Manager H, Gerente van Salobre Hotel Resort & Serenity, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2017

Geachte Isle de Konnick,

Dank u vriendelijk voor het schrijven van deze review op TripAdvisor.

Het vreugd ons om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons in Sheraton Gran Canaria. Wij danken tevens voor uw constructieve commentaar. Mijn collegas waarderen dat u ze heeft geprezen, ik weet dat zij elke dag hun uiterste geven voor al onze gasten.

Wij hopen dat wanneer u terugkeert naar Gran Canaria dat u kiest om weer bij ons te overnachten.

Voor alle vragen twijfel dan niet om ons direct te contacteren.

Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Heel goed ontworpen hotel , rustig gelegen in de bergen boven Maspolamas.Zowel voor gezinnen met kleine en grote gezinnen.Wij vonden het sunset overloop zwembad (16+) echt fantastisch.Het eten en de service prima.Weinig animatie maar dit is voor ons niet belangrijk.Auto is nodig.

Datum van verblijf: augustus 2017
Manager H, Gerente van Salobre Hotel Resort & Serenity, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017

Geachte heer Erwin S,

Dank u zeer vriendelijk voor uw review op TripAdvisor van Sheraton Gran Canaria.

Het vreugt ons om te weten dat u heeft kunnen genieten van de ervaringen die wij verlenen aan onze gasten. Het is inderdaad zo dat het entertainment die wij verlenen gelijk staan aan het concept van rust en ontspanning.

Wij raden tevens onze gasten om een auto te huren om het prachtige eiland van Gran Canaria te verkennen.

Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen.