3 juni 2015 beoordeeld

Dit hotel is voor mij het summum ... Het is modern en luxueus bij een prachtige golfbaan gebouwd. Het ontbijtbuffet en het dinner buffet is zeer uitgebreid en super lekker. Ook het a la carte restaurant is een aanrader.
De kamers zijn echt zeer mooi met een grote inloop-douche en een bad.
Er zijn verschillende zwembaden waar steeds voldoende plaats is om te liggen.
Op de bovenste verdieping is er ook een zwembad met een grote ligweide met panoramisch zicht op de duinen van Maspalomas.
Het is een aanrader om een auto te huren want het hotel is een beetje afgelegen.

Kamertip: huur een auto je zal het hotel nog veel meer appricieren
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Manager H, Gerente van Salobre Hotel Resort & Serenity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juni 2015

Geachte Frank M,

Dank u zeer voor het schrijven van deze review op TripAdvisor. Het vreugd ons om te weten dat u een heerlijke week vol met rust en luxe heeft kunnen beleven in Sheraton Gran Canaria.

Dank u tevens voor het aanbevelen aan andere reizegers om een auto te huren. Wij uiteraard raden de gasten aan om een auto te huren bij ons zodat zij zelf het mooie eiland van Gran Canaria kunnen verkennen.

Mocht u blessisen om terug te keren naar het hotel dan bent u van harte welkom.

Als er iets is dat wij voor u kunnen doen, twijfel dan niet om in contact komen met ons.

Sheraton Gran Canaria

26 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gemiddelde beoordeling. Kamers prachtig, mooie design en gebruik gemaakt van veel natuurlijke materialen. Zeer goed en uitgebreid ontbijt.
Op groepen is men niet ingesteld; veel beloven, weinig doen.
Andere kamer gevraagd voor 1 persoon; is er nooit van gekomen.... Na het golfen even zitten met een hapje en een drankje.. Gaat niet met een grote groep; men WIL niets naast de wijn serveren.
1 kamer alleen koud water; gedurende 5 dagen niet opgelost...

Eigenlijk is het echt Spaans; men belooft van alles , blijft vriendelijk lachen maar doet niets....

Verbleef: april 2015, reisde voor zaken
Manager H, Gerente van Salobre Hotel Resort & Serenity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2015

Geachte Gerard1001,

Dank u vriendelijk voor het schrijven van deze review op TripAdvisor.

Wij betreuren dat uw verwachtingen niet gelijk waren aan uw ervaringen in ons hotel.

Wel zijn wij jullie dankbaar voor jullie feedback, dit zal ons kunnen helpen voor toekomstige groepen.

Als u nog vragen heeft voor in de toekomst twijfel dan niet om ze te stellen.

5 november 2014 beoordeeld

Als je een huurauto hebt, en een beetje van buiten het centrum houd is deze locatie geweldig, je ziet buiten het centrum van de touristische plekken. Maar binnen 5-10minutjes zit je in Maspalomas.
Helaas hebben ze de restauratjes niet onder controlle... zonder maar als de hotel voll zit - moeten de gasten op de openbare ruimte eten....

Kamertip: een van de bovenste verdiepingen... en vroeg naar de restaurant ook voor de ontbijt!
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
Salobre2014, Manager van Salobre Hotel Resort & Serenity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2014

Geachte Oliver,

Als eerste wil ik u vriendelijk bedanken voor het schrijven van deze review op TripAdvisor.

Het spijt ons zeer dat uw ervaring met het eten in ons hotel niet zoals verwacht was.

Het doet mij een plezier om te weten dat u onze locatie en ons concept met betrikking tot rust wel van heeft kunnen genieten.

Wij hebben en nieuw concept met onze restaurants.

Als u beslist om terug te komen naar het hotel, twijfel alst u blift niet om in contact te komen met mij.

Sheraton Salobre Golf Resort

3 augustus 2014 beoordeeld

Met ons gezin, vier volwassenen op 18 juli j.l gearriveerd in Sheraton Solabre Golf en Spa voor een 'long stay " drie weken.
Nadat we zelf de koffers naar binnen hadden gezeuld werden we zeer gastvrij ontvangen met een glaasje cava.De receptioniste was bijzonder hulpvaardig en aardig.Onze bagage werd keurig naar onze kamer gebracht.( twee liften verder en 400 mtr lopen).
Het avond buffet is smakelijk maar m.i geen vijfsterren niveau, in de bijna drie weken die wij er nu zijn was er nauwelijks variatie. De openingstijden werden tijdens ons verblijf "aangepast" Van 19.00u tot 20.30 u, en vanaf 21.15 u tot 22.45u. Er is geen aparte tijd of ruimte voor gezinnen met (heel) kleine kinderen.
Het hotel is schitterend aangelegd en mooi, met 315 kamers op diverse niveau's .De omgeving is prachtig en zeer rustig, geen vertier in de nabije omgeving.
De kamer en de bedden zijn prima, de badkamer mooi. Het balkon met chaise longe is heerlijk alleen jammer van het constante lawaai van de machiene kamer. Onze airco maakte helaas meer herrie dan dat hij koelde, dat probleem leek niet op te lossen. De minibar is de meest geavanceerde maar ook de meest onvriendelijke die ik ooit heb gezien. Zodra je een klepje opendoet staat het op je rekening, 4 euro voor blikje cola. Er kan alleen uit en niets bij, en de keuze is erg beperkt. Het personeel mag geen ijs meegeven en de ijsautomaten zijn vaak leeg. Het komt met grote regelmaat voor dat een drankje er tijdelijk niet is, of niet is gekoeld.
Het zwembadbeleid is erg onvriendelijk. Zo mag er niet met een bal(letje) gespeeld worden en mogen er geen luchtbedden e.d in het water en mag er rond het zwembad niet aan beach-tennis e.d worden gedaan.Het zwembad op de 7e verdieping ging helaas ook vaak gebukt onder vlagen van rioollucht. De mooie plekken aan het zwembad op de 11 verdieping worden, ondanks het verbod,al heel vroeg in de ochtend gereserveerd. Het water van het zwembad op de 11verdieping was bovendien erg koud.
Happy hour is teruggebracht naar twee dagen, op donderdag en vrijdag vanaf 20.30 uur.
Reserveren in het fine-dining restaurant was al vroeg niet mogelijk op courante tijden.
De shuttle bus naar de beachclub heeft 18 plaatsen en is al vroeg( 08.00 u) volgeboekt en reserveren is alleen mogelijk op de dag zelf. De beachclub is de naam echt niet waardig. Op drie straten van de kust ligt achter een poort een ommuurde binnenplaats met minibad en omkleed ruimtes en drankautomaat, that's it.
De golfbanen zijn uitdagend ( m.n The new course) helaas is de beschikbare informatie over baan verloop en afstanden summier.
Het personeel is, op een enkele uitzondering na, geweldig aardig en behulpzaam m.n Chantal en Sandro waren super.
De spa is een aanrader, professioneel en mooi.
Het SPG program geeft erg weinig voordeel, alleen punten op spijs en drank, het enige voordeel zou een dagelijks flesje water moeten zijn maar ook dat hebben we, ook na herhaalde verzoeken, niet altijd gekregen.
Na onze geweldige ervaring in het Sheraton in Abu Dhabi in maart j.l waren onze verwachtingen misschien te hoog gespannen, maar Solabre heeft onze verwachtingen in ieder geval niet waargemaakt.
A.s vrijdag gaan we een ervaring rijker weer op huis aan in de wetenschap dat Solabre Golf en Spa door ons niet meer bezocht zal worden.

Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
28 november 2013 beoordeeld

Tijdens een verblijf in het omliggende villa resort hebben mijn man en ik hier een dagje spa/resort gedaan met zwemmen , fitness en een klein hapje/drankje.
Eten en drinken is er duur en wat wij hadden nou ook niet echt het geld waard.
Mini hamburgertjes (droog) uit de magnetron geserveerd met chips is nu niet echt de klasse van de rest van de entourage waard.
Die was namelijk wel erg goed. Heerlijke en schone zwembaden van allerlei vormen en maten.
De infinity pool bovenop het hotel en de bijbehorende lounge bedden zijn geweldig, heerlijk grote parasols ook. De plaatjes liegen niet.
Over het hotel en de kamers kunnen we niet oordelen, aangezien we er niet geslapen hebben.
We zijn ze aan de receptie erg vriendelijk en hulpvaardig en ook het personeel van de golfshop is super.

Kamertip: ik zou een zo hoog mogelijke kamer boven de zwembaden vragen, of in de gebouwen er naast, anders lijkt me dat wel storend
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner