18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke gezellige huisje. niet zo modern maar wel netjes en schoon. Klein park waardoor het gemoedelijk is en overzichtijk het zwembad word super goed onderhouden en is heerlijk verfrissend . Vriendelijk en hard werkend personeel. Voor ons zeer de moeite waard geweest!

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
DirectoraCVS, Director General van Club Vista Serena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2018

Dear Judith,

thank you very much for your nice feedback, we appreciated all your comments and are happy to hear that you enjoyed your stay at Club Vista Serena.

We hope to welcome you soon again.

9 april 2018 beoordeeld

De locatie is rustig gelegen, ca 40 minuten lopen van Faro en strand. Met de taxi voor nog geen € 5 ben je er in 5 minuten. Met 4 personen goedkoper dan de bus.Ruime en schone 2 kamerappartementen met terras of ruim balcon en een prima bed. Tijdens ons verblijf werden juist de matrassen vervangen.Van 29 maart hier 10 nachten verbleven. Heerlijk (verwarmd) zwembad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een klacht wordt hier direct verholpen. Uitstekende Wifi. De keuken is erg goed. Voor ouderen en jongeren die geen behoefte hebben aan zwemparadijsen en animatie een heerlijke locatie.

Kamertip: Alle appartementen zijn prima. Er is 1 appt beschikbaar voor mindervaliden. De appt hebben of middag- of ochten
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
DirectoraCVS, Director General van Club Vista Serena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2018

Dear Ton.

Thank you for leaving such lovely comments. We’re glad that you enjoyed your holiday and will look forward to seeing you again!

Best regards,

Barbara Piasecka Naumowicz

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vier fijne weken beleefd in dit appartementen complex.
Goede bungalow, schoon met uitstekende voorzieningen. Bv: kookplaat met 4 pitten. Voldoende pannen. Combioven.
Staf doet alles om je het naar je zin te maken.
Extra complimenten voor de poolbar. Goede prijs-kwaliteitverhouding: voortreffelijk eten. Uitstekende bediening en kok.
Kortom volgend jaar komen we weer.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
DirectoraCVS, Director General van Club Vista Serena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Dear Hans.

We are really glad our team made all your stay excellent, and we are really happy with your high score included in your review.

Thank you very much for your comments.

Best Regards

31 december 2017 beoordeeld

Super leuke appartementen met top balkon. Lekker eten bij het zwembad restaurant en heel lief personeel. Het restaurant wat wordt gerund door de chef en zijn vrouw met super personeel zoals Paula en Annie. Ook Santi van de receptie was super. De appartementen zijn goed onderhouden en als je wilt wordt er dagelijks schoongemaakt. Handig dat je er kan wassen en de supermarkt is tot 0600u sochtends geopend! FIJN

Kamertip: Appartementen rondom het zwembad vonden wij het leukst. En het liefst boven.
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
DirectoraCVS, Director General van Club Vista Serena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2018

Dear Femkeritchi.

First of all thank you for choose Club Vista Serena for your stay in Maspalomas.
We would like to thank you for all your wonderful comments regarding the apartments, bar, cleaning service and, mainly, the friendly service provided by our staff.
Thank you so much for sharing your experience with us to other travelers in Trip Advisor - this is the best publicity we can get.
Your wonderful words are the best compliments for us and I am really proud of them.

Looking forward to your next visit.

14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het verblijf in dit appartementencomplex is leuk! Het is er rustig! Je kunt er lekker eten bij de poolbar. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De appartementen mogen wat opgeknapt worden! Ondanks dat toch een aanrader voor wie een rustig en kleinschalig complex zoekt. Een huurauto is een aanrader!

Verbleef: november 2017, reisde met familie
DirectoraCVS, General Manager van Club Vista Serena, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2017

Dear Guest.

Thank you for taking the time to write a review. We are really glad our team made all your stay excellent.We take all guest feedback very seriously, and we're constantly improving all aspects of our service. I hope you will consider staying with us again so that we can demonstrate the level of service that we are known for.

Best Regards.

Club Vista Serena