Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 21 april 2016

In maart 2015 verbleven we 2 weken in het FARO hotel. Het is een eerder klein hotel, zeker in vergelijking met de mastodonten die overal elders staan. De ligging kan niet beter: vlak bij het strand, aan het begin van de Melonerasboulevard. In de andere richting kan je door de duinen, over een plankenpad, tot in Inglès wandelen. Op een paar honderd meter is het busstation. TIP: als je naar Las Palmas wil (zeer aanbevolen), neem dan in het station de bus Superfaro. Die brengt je op drie kwartier voor 6 euro naar het centrum van Las Palmas. De ontvangst in het hotel is vriendelijk. We kregen een update naar een kamer met frontaal zeezicht. Kamer prima in orde: veel bergruimte, moderne meubels, comfortabel bed. Badkamer met douchecel. Veel marmer. We moesten wel even wennen aan het feit dat er geen deur aan de badkamer was! Wel aan de douchcel natuurlijk en het toilet.
Op het ruime balkon twee zetels en een tafeltje en een ligbed.
Het restaurant is ruim opgevat: veel plaats tussen de tafels. Je kan ook buiten eten onder de palmbomen vlak aan het strand. De bediening is efficiënt en vriendelijk. Hoewel de personeelsleden in het hotel hard werken, geven ze niet de indruk opgejaagd te zijn, zoals men in sommige hotels wel ziet. We hadden halfpension: zowel het ontbijt als het diner was zeer goed: veel keuze, veel afwisseling, kwaliteit. De wijnkaart presenteerde wijnen aan prijzen waarvan men in België alleen maar van kan dromen!
Onze terugvlucht was nogal laat maar zonder discussie kregen we een late stay. Proficiat.
We komen terug!

Kamertip: Neem een kamer met frontaal zeezicht, derde verdieping of hoger
Datum van verblijf: maart 2016
LopesanHotelGroup, Gerente van Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2016

Dear Eburoon,

Before all else, I and all IFa Faro staff, we would like to thank you for all the positive comments and appreciations you have written about our hotel and staff on TripAdvisor.
It is such a pleasure and proud to read that our hotel, services and our daily effort to give you the best service is being valued by our guests.

We feel blissfully happy to read that you enjoyed your stay here and your expectations were fully achieved. Of course, we will feel very glad to welcome you back at IFA Faro. Do not hesitate to contact us for any further inquiry you might have.
Looking forward to seeing you soon.

Best regards from Gran Canaria,

Hotel Manager

Beoordeeld op 8 april 2016

Eigenlijk geboekt voor Catharina playa, bleek vol......alternatief dit hotel in Maspalomas.
Beter uitzicht en vlak aan zee. Erg mooi gelegen dus maar ver van de Playa des Ingles.
Goed opgevangen, goed personeel, eten vinden we erg goed.
Net als overal ook niet echt 4 sterren publiek.

Mooi zwembad met vaste ligplaatsen.

Kamertip: Duurder aan de achterzijde
Datum van verblijf: april 2016
LopesanHotelGroup, Gerente van Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2016

Geachte meneer hitje89,

Harstikke bedankt dat u onze hotel heeft gekozen, en voor uw beoordeling op TripAdvisor.
Het verheugt ons dat u van uw verblijf in ons hotel genoten heeft.
Hopelijk tot snel.
De directie

Beoordeeld op 16 februari 2016 via mobiele applicatie

Harstikke mooi gerenoveerd van de receptie tot zwembad aan restaurant een maal buffet rest
Bediening top.

Suprieur kamer op de eerste verdieping bij het zwembad bad je eigen bed en mooie bad lakens zoook op het strand bedden en parasols het hotel veel vaste gasten ben er zelf in het verleden 6 keer geweest. Voor een weekje rust 👍

Datum van verblijf: maart 2015
LopesanHotelGroup, Gerente van Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2016

Geachte meneer Ronald V,

Het verheugt ons dat u van uw verblijf in ons hotel genoten heeft.
Hopelijk tot snel.
De directie

Beoordeeld op 21 september 2015

Uitstekend hotel voor koppels. Ook zeker aan te raden voor mensen die minder mobiel zijn en toch willen zwemmen, er is een lift voorzien aan het zwembad. !! De buffetten zijn eindeloos en zeer lekker!!

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
LopesanHotelGroup, Gerente van Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2015

Geachte cliënt,

Hartelijk dank dat u Hotel IFA FARO hebt gekozen voor uw verblijf op Gran Canaria. Tevens danken wij u voor het delen van uw beoordeling op Tripadvisor.
Wij verheugen ons mochten wij u in de toekomst opnieuw als gast van ons hotel begroeten.
Met vriendelijke groeten,

De Directie

Beoordeeld op 5 juli 2015 via mobiele applicatie

Begin juni hier ruim een week mogen doorbrengen. De aankomst is al geweldig je koffers worden keurig aangenomen en een allervriendelijkste dame bij de receptie helpt ons met inchecken. Zij Doet de juiste aanbevelingen voor de kamer waar we ondanks onze vroege aankomst gelijk gebruik van konden maken.
Prachtige kamer met uitzicht op zee en boulevard en strand !
Schoon en compleet.
En dat bleef gedurende ons hele verblijf zo.
Kom je na een wandeling over het strand terug op je kamer, staat er een zalige fles cava met verse aardbeien in chocola.
Ga je s avonds eten, iedereen even vriendelijk en charmant. Obers die vrolijk zijn en koks die over de fantastische gerechten tips geven. Normaal hebben we een hekel aan buffeten tot je hier bent geweest. Het ontbijt is een van de meest complete ooit gezien. Elke ochtend een krantje op je kamer.(lief)
Bij het zwembad is de gemiddelde leeftijd wat hoog, maar zalig wat een rust.(en echt direct aan het strand)
Ook hier alles schoon.
Wij zijn normaal niet zo van het entertainment, maar s avonds in de bar echt leuke shows gezien. Overdag een dame vwb de animatie die het echt leuk vindt.
Achter de receptie een heer die Nederlands spreekt (niet zo gek hij is Nederlands, dhr Kroon) die er voor zorgt dat je je kamer op de dag van vertrek langer kan gebruiken.(zalig toch)
Al met al een superverblijf. Bedankt iedereen van IfaFaro Lopesan. Wij komen snel terug.(sept)
Mvg Mandy en Joop

Datum van verblijf: juli 2015
LopesanHotelGroup, Gerente van Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2015

Geachte mevrouw Mandy,

Het doet ons plezier te horen dat U zo genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. We willen U graag bedanken voor uw beoordeling op de site van Tripadvisor.

We verheugen ons over het feit dat U in september wederom onze gasten zult zijn.

Hoteldirecteur