Sheila D

Mooi en rustig hotel voor families

5,0 van 5 bollen9 mei 2024 beoordeeld
Top
Lokatie, zwembaden groot, grote bedden, rustig, je hoeft niet om 8 uur je handdoek te leggen. Eten super, wij hebben half pension geboekt en dat is prima! Prijzen zijn prima te doen. Animatie team is ook heel leuk Paula en Ale doen het top!
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Het ligt iets verder van centrum, iets meer dan 1 km. Maar dat is juist heerlijk om Te wandelen
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 5 weken geleden
Bedankt voor je geweldige review, B4365PWsheilad! We zijn zo blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons.

Het is geweldig om te weten dat je de locatie, de zwembaden, de comfortabele bedden en het heerlijke eten hebt gewaardeerd. We zullen zeker je complimenten doorgeven aan Paula en Ale van het animatieteam.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen voor nog een geweldige ervaring!

• ZenHotels.com
Aan het strand
Meer hotels in Maspalomas bekijken
Beoordeeld op 21 maart 2024

TOPKLASSE
Iedereen en alles in het hotel was top - grote klasse ! Hier staat een hardwerkend team dat in een zeer mooi hotel het beste van zichzelf geeft ! Wij hadden een bijzonder verblijf : kamer, receptie, buffetrestaurant, Naturalia, animatie, tuin en zwembad ... alles was meer dan in orde ! Het hotel is de geschikte plaats om goed te ontspannen !
Wij komen nog graag vaak terug !!!

Datum van verblijf: maart 2024
Miguel Corbatón, Director General van H10 Playa Meloneras Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2024

Beste MarkK104,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en lovende recensie! Het doet ons enorm veel plezier te horen dat u zo'n fantastisch verblijf heeft gehad bij ons in het hotel. Het is altijd geweldig om te weten dat onze inspanningen worden gewaardeerd en dat u genoten heeft van alle aspecten van uw verblijf, van de kamers tot het buffetrestaurant, Naturalia, de animatie, en natuurlijk onze prachtige tuin en zwembad.
We streven er altijd naar om een uitstekende service en een onvergetelijke ervaring te bieden aan al onze gasten, en uw feedback motiveert ons nog meer om dit te blijven doen. We kijken er naar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en u nogmaals een ontspannen en plezierig verblijf te bezorgen.
Nogmaals hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en het delen van uw positieve ervaring.

Beoordeeld op 18 maart 2024

Voor de 2de maal naar dit hotel geweest. We kozen ditmaal voor een superior kamer met zeezicht en kregen een mooie vernieuwde ruime kamer met kleine attenties van het hotel. Aan het infinity zwembad was het aangenaam vertoeven. Voldoende ligstoelen, parasols en vooral rust. Wat het eten betreft, we zijn zelf geen fan van buffetvorm, maar ze deden hun best. Ruime keuze aan warme en koude gerechten, desserten en fruitbuffet. Het hotel ligt op 20 minuten wandelafstand van de Faro van Maspalomas met tal van restaurants en leuke bars en deze zijn te bereiken langs een mooi breed wandelpad.

Datum van verblijf: maart 2024
Antwoord van management:Gereageerd op 18 maart 2024

Beste KarinV486,

Bedankt voor uw positieve feedback en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons, vooral van de superior kamer met zeezicht en de kleine attenties van het hotel.

We zijn blij dat u het aangenaam vond bij het infinity zwembad en dat u voldoende ligstoelen en parasols tot uw beschikking had, evenals een rustige sfeer om van te genieten. Het doet ons ook plezier te horen dat u de inspanningen van ons buffetrestaurant waardeerde, ondanks dat u zelf geen fan bent van buffetvorm. We streven ernaar om onze gasten een gevarieerde en smakelijke selectie van gerechten aan te bieden.

Het is geweldig dat u de locatie van ons hotel heeft gewaardeerd, met de nabijheid van de Faro van Maspalomas en de vele restaurants en bars langs het wandelpad. We zijn blij dat u de omgeving heeft verkend en ervan heeft genoten.

Nogmaals bedankt voor uw positieve woorden en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel voor een nog aangenamer verblijf.

Beoordeeld op 15 februari 2024

Het is een TOP-hotel. Het domein is zeer uitgestrekt en daardoor is het een oase van rust. Vanop de zonneterrassen heb je een prachtig panorama op de oceaan. Er zijn veel ligbedden en mooie zwembaden. Het personeel is supervriendelijk en steeds bereid om iedereen te helpen. Het terras van het buffetrestaurant is heel gezellig en verwarmd in de winter. Het eten in de a-la-carte restaurants is uitstekend. De recent vernieuwde kamers zijn prachtig. De Privilege service is echte luxe en zeker aan te raden.
Wij komen elk jaar terug naar H10 Playa Meloneras Palace!

Datum van verblijf: februari 2024
Antwoord van management:Gereageerd op 16 februari 2024

Beste Roving43064744597,

Hartelijk dank voor uw fantastische feedback! We zijn verheugd te horen dat u ons hotel als TOP ervaart en dat u elk jaar terugkeert naar H10 Playa Meloneras Palace.

Het doet ons enorm veel plezier te vernemen dat u genoten heeft van de uitgestrekte omgeving van ons domein en dat u het als een oase van rust heeft ervaren. We streven er altijd naar om een ontspannen en aangename sfeer te creëren voor al onze gasten.

Het is geweldig om te horen dat u genoten heeft van het prachtige uitzicht op de oceaan vanaf onze zonneterrassen en dat u onze zwembaden en ligbedden waardeert. Ons team doet zijn uiterste best om ervoor te zorgen dat al onze gasten een geweldige ervaring hebben, en we zijn blij dat u de vriendelijkheid en behulpzaamheid van ons personeel hebt opgemerkt.

We zijn verheugd dat u genoten heeft van de culinaire ervaringen in zowel het buffetrestaurant als de à-la-carte restaurants, en dat u tevreden bent met onze recent vernieuwde kamers. Het is ons doel om onze gasten een comfortabel en luxueus verblijf te bieden, en het doet ons goed te horen dat de Privilege service aan uw verwachtingen voldeed.

Nogmaals bedankt voor uw lovende woorden en uw loyaliteit aan ons hotel. We kijken ernaar uit u volgend jaar opnieuw te verwelkomen voor een onvergetelijk verblijf!

Beoordeeld op 19 januari 2024

Reeds vele keren dit hotel bezocht tot volle tevredenheid. Een groot gedeelte van het hotel is volledig gerenoveerd en de andere delen volgen dit en volgend jaar aldus de onderdirecteur. Ligging is fantastisch in een rustig gebied van Maspalomas vlak aan zee met in de buurt een aantal restaurants. Op 1,5 km ligt een drukker commercieel gebied. Eten is het restaurant is zeer goed. Er is meer dan voldoende plaats rondom de 4 zwembaden en er zijn parasols in overvloed. Het grote probleem van de geluidoverlast van nabij gelegen discotheken is opgelost. Kortom uitstekend hotel voor vakantiegangers die op zoek zijn naar kwaliteit, rust en lekker eten. Wij komen snel weer terug!

Datum van verblijf: december 2023
Antwoord van management:Gereageerd op 21 januari 2024

Beste MaartenCoolen,

Thank you for your fantastic review!

We're delighted to hear that you've enjoyed your visits, and we appreciate your loyalty. It's wonderful to know that you've found our renovations satisfactory and that our location, amenities, and culinary offerings met your expectations. We're especially pleased to have resolved the noise pollution issue for a more tranquil experience.

We look forward to welcoming you back soon!

Best regards,

Beoordeeld op 18 januari 2024

De kamer met zeezicht was prettig ruim met een lekker groot bed. De badkamer was wat gedateerd, om te douchen moet je in het bad stappen. Wel gehorig en de airco was erg lawaaierig. Het balkon was ruim genoeg op prettig te zitten. Het is een groot hotelcomplex dus de eerste dag was het zoeken naar de verschillende faciliteiten. Tijdens ons verblijf was er meer dan voldoende privacy rondom de zwembaden. Wat een beetje een teleurstelling opleverde was dat het Gaudi restaurant niet beschikbaar was voor all inclusive gasten. Alleen de gasten die een Privilige all inclusive pakket geboekt hadden konden hiervan gebruik maken. Het alternatief, de Brasserie, was ook niet elke dag geopend. Daardoor meestal gegeten in het buffet restaurant. Eten daar was voldoende gevarieerd en redelijk van kwaliteit. Behalve de sushi’s, die waren niet te eten. Door de omvang van het buffet restaurant was het wel ongemakkelijk onrustig tijdens het eten. Elke avond was er entertainment, van wisselende kwaliteit. De Avis kiosk in de vorm van een zuil in de lobby wekt prima, een auto huren is zo geregeld. Attent was de fles Cava die ter gelegenheid van een verjaardag op de kamer stond. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Voor wie niet midden in de reuring van Maspalomas of Playa des Ingles wil zitten is de ligging van het hotel prima, vlak naast een golfbaan.

Kamertip: Boek het privilige pakket voor de beste ervaring.
Datum van verblijf: januari 2024
Antwoord van management:Gereageerd op 20 januari 2024

Dear egbert564,

We would like to thank you for sharing your comments and for choosing our hotel for your recent holiday. We are pleased that you enjoyed your stay and the room, although we will take your feedback into account to further improve our facilities.

It is great to hear that you found ample privacy around the pools during your stay. We regret any problems with the availability of restaurants and will take note of all your comments. We apologise for any inconvenience you may have experienced in this regard.

We are delighted that you appreciated the attentiveness of our staff and their kindness, such as the gesture of the bottle for your birthday.

We hope that despite some minor inconveniences, you were able to make the most of your stay. We would be delighted to have the opportunity to welcome you back in the future.

Best regards,