30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds verscheidene malen hier, met wisselend resultaat.
Maar deze keer was alles perfect. De keuken heeft de nodige veranderingen aangebracht zodat de maaltijden weer op hoogstaand niveau zijn zoals ze moeten zijn in deze prijsklasse.
Alles ademt hier rust en ontspanning . De muziek is ook verbetert s’avonds zachter en toch pittig af en toe dat mag ook.
Alle mensen die hier logeren, komen thuis . Je wordt verwelkomd door de directie , het personeel elke persoon begroet jou. Ik schilder ook graag op vakantie, en niets was teveel om aan mijn noden tegemoet te komen ivm het perfecte materiaal. Waarvoor heel veel dank aan Björn en Marlene . We komen met plezier in september terug met volle goesting tellen we af tot dan. Een grote dank u wel aan allen

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Robert H, Director General van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2018

Beste Rita,

Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling en verblijf in Seaside Grand Hotel Residencia*****GL. Met grote waardering vernemen we dat u optimaal van uw vakantie bij ons heeft kunnen genieten en dat alles perfect was voor u.

Het is onze grootste wens dat al onze gasten zich bij ons thuis voelen en het stemt ons meer dan trots dat dit bij u ook zo was.
De goede keuken is één van onze handelsmerken en het is daarom fantastisch om te lezen dat we ook hier aan uw verwachtingen konden voldoen. Onze gasten kunnen buiten op het grote terras twee keer per week genieten van het exclusieve BBQ-buffet. De andere dagen wordt er een viergangen menu geserveerd. Uw mooie woorden over het hoogstaande niveau zijn een enorme motivatie voor het keukenteam.
Ook hartelijk bedankt vanwege het personeel. Ze doen steeds hun best onze gasten een aangename en zorgeloze vakantie te bezorgen en het steeds fijn te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

Het was een genoegen u weer als gast bij ons te mogen ontvangen en we kijken nu al uit naar uw volgende bezoek in september!

Zonnige groeten van Maspalomas,

Robert Heitzig, General Manager - Seaside Grand hotel Residencia ***** GL

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie schoon klassiek hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles keurig schoon, s avonds een goede muzikant die je vermaakt tijdens je kop koffie of wijntje op het terras. Overal prachtige bloemen, echt geweldig. Wij komen hier graag terug.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Robert H, Director General van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juni 2018

Beste gasten,
Graag willen we u vriendelijk voor uw mooie beoordeling bedanken. In Grand Hotel Residencia heeft het hele team als doel dat onze gasten optimaal genieten zonder zich ergens zorgen over te hoeven maken. Gewoon relaxen en genieten van dat wijntje met heerlijke muziek en dat alles gewoon klopt. We zijn erg blij te horen dat we hierin geslaagd zijn en verheugen ons nu al op uw volgende bezoek.
Hartelijk groeten vanuit Maspalomas,

Robert Heitzig
General Manager

24 mei 2018 beoordeeld

Dit wordt gezien als het beste hotel van Maspalomas en omgeving. Het was ook echt een prima hotel. Kleinschalig, geweldig personeel, echt servicegericht. Eigenlijk weinig op aan te merken. Alleen het diner was niet ons ding. Vrij culinair, geen buffet maar een dagelijks wisselend keuzemenu, wat voor velen wellicht juist een pré zal zijn. Allergieën stonden in nummers achter de gerechten vermeld. Mijn man heeft een melkallergie en achter nagenoeg alle gerechten stond iedere dag een 7 wat staat voor: bevat melk. Ze zorgden er dan wel voor dat de melk er uitgelaten werd maar daar werd dan niets aan toegevoegd zodat het voor hem vaak een saai en droog geheel werd. Jammer, want elke kok kan heel gemakkelijk een gerecht zo bereiden dat het ook voor iemand met een allergie smakelijk wordt. Het ontbijt daarentegen was geweldig en ook tussen de middag was er een leuke kaart en ging het allemaal wel.
De kamer was uitgerust met een prima bed. Dit waren twee eenpersoons matrassen maar op verzoek was dit in no time gewisseld naar een grote matras. Elke dag een krant, fruit, water en koffie op de kamer. Kamer was wat donker ingericht maar verder prima. Alleen erg lastig voor oudere mensen (wat toch de categorie is die dit hotel bezoekt) de hele hoge instap van het bad waarin je moest gaan staan om te douchen. Bovendien stond je op een schuine kant zodat je voortdurend bang was onderuit te gaan (ondanks de anti slib mat).
Onze vakantie was goed, maar de volgende keer zoeken we toch iets waar de prijs/kwaliteit verhouding o.i. iets beter is.

Kamertip: Alle kamers zijn prima, alleen als je slecht ter been bent vragen om een benedenkamer.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Robert H, Director General van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Beste Elly,

Graag willen we u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen uw mening met ons te delen.
We hopen dat u een heerlijke vakantie bij ons heeft gehad. Het is fijn te horen dat na uw verzoek het bed helemaal naar uw zin was en dat u van het ontbijt heeft genoten.
Voor de avondmaaltijden wordt er vijf keer per week een verfijnd keuze-menu geserveerd aan tafel en op twee avonden in de week bieden we voor de afwisseling een BBQ met een uitgebreid buffet. De meeste van onze gasten waarderen het geserveerde menu heel erg, maar we begrijpen heel goed dat dit niet voor iedereen hetzelfde is. Desondanks proberen we het ieder naar de zin te maken, door de gasten die liever geserveerd worden ook tijdens de BBQ te serveren en uiteraard kan er in het menu altijd het een en ander worden aangepast. We vinden het zo jammer, dat u niet even gemeld heeft dat de gerechten zonder melk niet helemaal naar wens waren, dan hadden we hier graag iets aan gedaan.
We hebben in het hotel ook kamers (Double Superior en Double Deluxe) met een (whirlpool)bad dat beschikt over een instapdeur, zodat er niet overheen gestapt hoeft te worden. We vinden het jammer dat we dit niet van u hebben vernomen tijdens uw verblijf, dan was er ook iets aan te doen geweest.
Grand Hotel Residencia is een intiem en exclusief hotel met slechts 94 kamers. We doen er alles aan onze gasten te “ontzorgen” zodat ze optimaal kunnen genieten van culinaire hoogstandjes van de beste kwaliteit, rust en een hartelijke en zeer persoonlijke service.
We vinden het erg jammer dat we niet helemaal aan uw verwachtigen hebben kunnen voldoen en we hopen dat toch een hele fijne vakantie heeft gehad. Hartelijk dank voor uw bezoek.

Robert Heitzig
General Manager

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hotel dat prima gelegen is en zeer mooi is. Het is de tweede maal dat wij hier verbleven. Het eten is super lekker en de bediening uitmuntend. Het personeel is bijzonder goed getraind en uiterst oplettend en enorm vriendelijk. Als ik een tip mag geven aan het management zorg voor nieuwe matrassen, geef wat meer service aan het zwembad installeer een drukknop belletje aan ieder zonnebed en je krijgt een zes sterren plus. Wij komen zeker terug.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Robert H, Director General van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Beste Roel,
graag willen we u voor uw tweede verblijf in Seaside Grand Hotel Residencia****GL bedanken en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons en andere vakantiegangers hier op Tripadvisor te delen.

Het stemt ons meer dan trots te vernemen dat u een mooie vakantie bij ons had en onze service als „uitmuntend“ omschrijft. Het personeel doet dagelijks hun uiterste best onze gasten een aangename en zorgeloze vakantie te bezorgen en het is altijd prachtig te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

Onze gastronomie is één van onze handelsmerken. Onze gasten kunnen buiten op het terras of in het binnenrestaurant van onze specialiteiten genieten. Tijdens het avondeten wordt er 2 keer per week een BBQ-buffet aangeboden. De andere dagen worden onze gasten met een 4-gangen à la carte menu verwend. De chef-kok Wolfgang Grobauer en het 30-koppige team hechten veel waarde aan de kwaliteit en oorsprong van de producten. Er wordt gekookt met verse, lokale ingrediënten, bij voorkeur van biologische kwaliteit. Groenten en fruit zijn bij voorkeur afkomstig van een lokale finca in Montaña la Data, het rundvlees uit Asturië en lam uit Segovia. Fijn dat u ook hiermee tevreden was.
Uw opmerkingen nemen we graag aan en zullen intern besproken worden. De reacties van onze gasten helpen ons om onze kwaliteit en dienstverlening steeds op peil te houden en beter in te kunnen spelen op de behoeften van onze gasten en we zijn dan ook zeer dankbaar voor uw bijdrage hieraan.
Het was een groot genoegen u als gast bij ons te mogen verwelkomen en hopen u snel weer voor de derde keer bij ons te mogen begroeten!

Zonnige groeten vanuit Maspalomas,
Robert Heitzig, General Manager Seaside Grand Hotel Residencia*****GL

27 februari 2018 beoordeeld

Prachtig hotel in alle mogelijke opzichten.
Vriendelijke en behulpzame balie.
Mooie suite met alle mogelijke comfort. Heel netjes.
Sauna iets te klein (zusterhotel uitgebreider gamma).
Vlak bij strand en shops (wandelafstand).Zeer goede ligging.
Zeer lekker en gevarieerd eten en vriendelijke topbediening.
Rustig hotel: geen lawaai.

Kamertip: M.i. zijn kamers/suites even goed. Binnenkant: zicht op zwembad; buitenkant: zicht op tuin (rustig).
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Robert H, Gerente van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2018

Geachte Heer V,

Hartelijk bedankt voor uw lovende beoordeling van ons hotel Seaside Grand Hotel Residencia***** hier op Tripadvisor. We zijn ontzettend opgetogen te lezen dat u fantastische vakantie bij ons had.

We hechten groot belang aan een persoonlijke en attente service, evenals de kwaliteit en versheid van het eten. We beschikken over een ruim terras waar onze gasten buiten van het veelzijdige buffet of 4-gangen à la carte menu kunnen genieten. Uw lof over het personeel zullen we zeker aan hen doorgeven. Het is altijd een eer te vernemen dat ze in hun doelstellingen geslaagd zijn.

Het hotel ligt te midden van een prachtige, honderd jaar oude palmenoase aan de rand van een natuurgebied. Het zes kilometer lange zandstrand en de beroemde duinen van Maspalomas bevinden zich op slechts 200m van het hotel.

Onze wellness staat steeds kosteloos voor onze gasten ter beschikking met o.a. een Finse sauna, stoombad en zoutgrot. Onze gasten kunnen ook graag gebruik maken van de wellnessfaciliteiten van ons nabijgelegen Seaside Palm Beach.

Nogmaals bedankt voor uw uiterst positieve Feedback.
Het was een groot genoegen u als gast te welkom te heten en hopen u in een nabije toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen.

Beste groet,
Robert Heitzig, General Manager Seaside Grand Hotel Residencia*****GL