Seaside Grand Hotel Residencia
152 US$
144 US$
Melia.com
  • Zwembad
Seaside Sandy Beach(Playa del Ingles)
256 US$
225 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Dunas Suites and Villas Resort(Maspalomas)(Heel veel waar voor je geld!)
149 US$
  • Inclusief ontbijt
Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
142 US$
130 US$
  • Zwembad
H10 Playa Meloneras Palace(Maspalomas)
291 US$
  • Gratis parkeren
Cordial Green Golf(Maspalomas)(Heel veel waar voor je geld!)
181 US$
  • Restaurant
422 US$
314 US$
  • Zwembad
Sol Barbacan Hotel(Playa del Ingles)
155 US$
146 US$
TripAdvisor
6 november 2017 beoordeeld

Sinds 2003 komen wij al in Grand Hotel Residencia en het is ieder keer opnieuw genieten van de vriendelijkheid en zorgzaamheid van het volledige team, alsmede de netheid in en rondom het gehele complex. Het diner is iedere avond een uitje.
Direct opnieuw gereserveerd voor het voorjaar 2018

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Robert H, Director General van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2017

Dear guests,
Thank you so much for your loyalty over the past 14 years and for you recent stay.
It is a great t pleasure that you especially enjoy the friendliness of our staff, the cleanliness all over and the evenings in our restaurant.
We look forward to seeing you in 2018.
Warm regards,

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Last minute geboekt en hier terecht gekomen. Hier kom je echt voor de rust. Je krijgt schrik iets te zeggen aan het zwembad of elders. Zelfs bij het diner is dit zo. Het hotel, de kamers, de tuin kortom alles is zeer netjes en proper. De bediening is in alle opzichten top. Het eten is zeer goed. 2x / week is er bbq en dat brengt wat minder goede sfeer. Iedereen moet naar het buffet en je staat aan te schuiven in de rij. Gezien de prijs die je betaald voor het hotel vind ik dat minder aangenaam. De gemiddelde leeftijd ligt ook wat hoger. ‘S avonds is er live muziek maar ook hier is het tempo en volume rustig.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Robert H, Gerente van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2017

Dear guests,
Thank you for having stayed at our Grand hotel Residencia. I highly appreciate that you rated our hotels operation as top in every aspect and the food as very good. While some guests love the barbecue evenings I understand that others do not. I regret that you did not like the barbecues so much.
We cater to all guests looking for a quite, relaxed and tranquil holiday therefore we only offer “smooth” music in our piano bar.
Again, thank you very much and we look forward to welcoming you back in the future.
Best regards,

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was reeds voor de 3e keer dat we hier op vakantie kwamen. Daarin zijn we heus niet alleen velen komen hier al jaren telkens terug wegens de rust , de aangename familiale sfeer, en er is weinig of niets aan te merken op dit hotel. Als er al eens iets is dan is dat niets onoverkomelijk en wordt dit onmiddellijk verholpen. We blijven dan ook kiezen voor deze toplocatie bij een volgende vakantieplanning. Dank aan de directie die altijd luistert naar onze wensen, en ze steeds tegemoet komt.
Dit is hier echt thuis komen. Het personeel doet er ook alles aan, om je tevreden te stellen, waarvoor dank
Bruno en Rita

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Robert H, Director General van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017

Beste Rita en Bruno,

Hartelijk dank dat u opnieuw Grand Hotel Residencia als vakantiebestemming heeft gekozen. Het bieden van persoonlijke service is een van onze grootste prioriteiten. We zijn dan ook trots te lezen dat een vakantie in ons hotel voelt als “echt thuis komen”en dat u wederom heeft genoten van de rust. We kijken alweer uit naar uw volgende vakantie en wensen u tot dan het allerbeste.

De hartelijke groeten van de Directie en het hele team van Grand Hotel Residencia.

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie, rustige ligging, vlak bij strand en wandelboulevard, perfecte en vriendelijke service, mooie en ruime kamers,
het eerste 5 sterren hotel grand luxe waar het eten en de bediening ( keuzemenu in half pension aan tafel bediend ) zijn zoals in een sterrenrestaurant.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Robert H, Director General van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

Beste Filip,

Graag willen we u hartelijk voor uw mooie beoordeling bedanken. Het hele team van ons hotel heeft als doel onze gasten de “verwennen” met de beste service en comfort en halfpension op hoog niveau. We zijn trots te vernemen dat ons hotel volgens u het eerste is waar zowel het eten als de service zijn zoals ze in een sterrenrestaurant zijn.

De mooie boulevard van Meloneras en het lange zandstrand van Maspalomas vlakbij het hotel zijn zeker een pluspunt.

Nogmaals bedankt voor uw tijd en voor uw bezoek aan ons hotel, we hopen in de toekomst het genoegen te mogen hebben u nogmaals bij ons te mogen begroeten.

12 mei 2017 beoordeeld

wij gaan zeker terug in 2017.rustig gelegen hotel met alles erop en eraan.op wandel afstand van de meeste bezienswaardigheden..je kunt genieten van de zee en de promenade wandelweg.tevens is er een duinen complex

Verbleef: augustus 2016
Robert H, General Manager van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2017

Geachte Johannes,

Graag willen we u hartelijk voor uw verblijf in Seaside Grand Hotel Residencia bedanken. Wat heerlijk te horen dat u heeft genoten u ons hotel als super beschrijft.

Al onze medewerkers zijn erg gemotiveerd en letten erop dat geen details onopgemerkt blijven, met als doel onze gasten een onvergetelijke vakantie in een rustoase te bezorgen.

Enorm bedankt voor het commentaar dat het eten sterrenchef-waardig is, dit is uiteraard een geweldige motivatie voor ons.

We kijken nu al weer uit naar uw volgende bezoek dit jaar.

Hartelijke groeten vanaf Gran Canaria,