“Vriendelijke service; gast centraal”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Seaside Grand Hotel Residencia
Beoordeeld als nr. 1 van 217 hotels in Maspalomas
Eco-leadersNiveau Brons
Deventer, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Vriendelijke service; gast centraal”
Beoordeeld op 23 november 2016

Uitstekend hotel met vlotte, attente en vriendelijke service. Een plaats waar de gast centraal staat.
Niet goedkoop. Dat zie je ook aan de gasten; gemiddelde leeftijd boven de 65 jaar en gezien de sieraden die de dames dragen, in goede doen. Vooral Duitsers, Engelsen en Vlamingen; weinig Nederlanders. Veel gasten komen elk jaar weer terug, sommige vaker dan 15 keer.

De kwaliteit van de 4-gangen maaltijden is een vreugde voor de tong. Het ontbijt en de maaltijden worden ook buiten op het terras geserveerd, met prachtig uitzicht op het zwembad of op de bergen. Of binnen als je buiten te koud vindt.

De kamers zijn ruim, van alle gemakken voorzien (bad met inloopdeurtje). Alle gebruikte handdoeken worden elke dag verschoond (aan milieubesparing doet men niet).

Minpuntje is het kamerterras of -balkon. Uitzicht is zeer beperkt of niet aanwezig. Onze kamer was donker door de bananenplanten voor het terras.
Ook een sterkere lamp in de kamer om een boek te lezen zou wenselijk zijn.
Er is snelle Wifi!

Bij het zwembad zijn meer dan voldoende ligstoelen aanwezig. Van het irritante handdoekje leggen is geen sprake. Er is een ruime mooie sauna.

• Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
Robert H, General Manager van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordeling, 29 november 2016
Beste gast,

Hartelijk dank dat u Seaside Grand Hotel Residencia als uw vakantiebestemming heeft gekozen. Met grote trots lezen we uw lovende woorden over onze gastronomie en faciliteiten.

Het hotel Seaside Grand Hotel Residencia is het enige 5* Gran Lujo en “Leading Hotel of the World” op Gran Canaria. Daardoor hechten we enorm veel waarde aan het bieden van een uitzonderlijke hoge kwaliteit, persoonlijk service en bepaalde normen zoals de grootte van de kamer, aanbod van de spa, twee keer per dag schoonmaakservice etc ...
Fijn te lezen dat u ons gastronomisch aanbod als “een vreugde voor de tong” omschrijft.

In het hotel beschikken we over verschillende kamertypes. Het kamertype „A“ ligt aan de ingang van het hotel, kamertype „B“ biedt tuin –of zijzicht over de duinen en het kamertype „C“ kijkt uit over het zwembad . Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden was met het uitzicht van uw kamer. Het personeel zoekt allerdings graag samen met u naar een oplossing. Ik neem uw opmerking over het licht in de kamer graag aan en zal deze met de verantwoordelijke afdeling bespreken.

Nogmaals hartelijk dank voor uw lovende woorden en we hopen u spoedig weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Beste groet,
Schrijf een beoordeling

630 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (16)
Datum | Waardering
201 beoordelingen
50 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 141 nuttige stemmen
Beoordeeld op 21 november 2016

Voor de derde keer hebben wij terug schitterende dagen beleefd! Alles was super en alle medewerkers ongelooflijk vriendelijk. We hebben al vlug geboekt voor volgend jaar, dit niet doen houdt te veel risico in. Het grootste gedeelte van de klanten zijn immers stamgasten en je kan er van uitgaan dat iedereen veel mond aan mond reclame maakt!
Ook een pluimpje voor de gemeentebesturen uit de omgeving. De stranden zijn uiterst proper en de vele wandelpaden zijn mooi aangelegd. We zien er al naar uit!

• Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
Robert H, General Manager van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordeling, 23 november 2016
Beste Marc,

Bedankt voor uw beoordeling over ons hotel Seaside Grand Hotel Residencia*****GL. Fijn te vernemen dat u al voor de derde keer bij ons ter gast was en het hotel actief aanbeveelt. Uw lovende woorden over onze service betekenen veel voor ons. Uw complimenten over het personeel geven we graag aan hen door.

We kijken alvast uit naar uw vierde bezoek bij ons!

Zonnige groeten vanuit Gran Canaria,

ZEDELGEM
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
Beoordeeld op 8 november 2016 via mobiele applicatie

We zijn nu enkele dagen hier opnieuw . Voordien vonden we het reeds schitterend. Nu is dit nog verbeterd . De keuken is echt subliem . In feite zou ik dit niet mogen schrijven. Straks wordt het maanden voordien reserveren.

Verbleef November, 2016, bezocht met familie
Robert H, General Manager van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordeling, 16 november 2016
Geachte gasten,

We willen u graag hartelijk bedanken dat u de tijd heeft willen nemen ons hotel te beoordelen. Het ligt ons zeer aan het hart onze gasten het allerbeste op het gebied van gastronomie te bieden, vergezeld van een vriendelijke en zeer persoonlijke service. We zijn zeer verheugd over uw mooie woorden en we hopen u spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet vanaf Gran Canaria,

Deurle, België
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
Beoordeeld op 9 oktober 2016

Personeel gedienstig en zeer vriendelijk.
Kamers zeer proper en het eten buiten alle verwachtingen.Het was maar voor de negende keer in september voor 10dagen.
Een van de beste"the leading hotel of the world"en wij spreken van hervaring ,onlangs in augustus met gans de familie(8pr).in Florida Miami beach 'the setai' gewoon verleden glorie ,personeel vriendelijk en gedienstig maar de rest???

Kamertip: Beste kamers aan het zwembad
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef September, 2016, bezocht met familie
Robert H, General Manager van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordeling, 25 oktober 2016
Geachte heer Yves Wybo,

Hartelijk dank dat u wederom al voor de negende keer Grand Hotel Residencia als uw vakantiebestemming heeft gekozen. Met grote trots hebben we gelezen dat u ons hotel als een van de beste Leading Hotels beschouwd.

Zoals u weet, hechten we grote waarde aan het bieden van een persoonlijk service en de beste gastronomie.

Nogmaals hartelijk dank voor uw lovende woorden en we hopen u spoedig voor de tiende keer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Hartelijke groeten vanuit Maspalomas,

Niveau 3 bijdrager
15 beoordelingen
11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
Beoordeeld op 3 oktober 2016

Dit was ons tweede verblijf in dit prachtige hotel in Maspalomas. Het was fijn om vast te stellen dat de verwennerij die we vorig jarig hebben ervaren geen "one shot" was , maar klaar en duidelijk de vaste huisstijl. De vriendelijkheid en gedienstigheid van het personeel , de mooie en verzorgde kamers en heerlijke maaltijden hebben er voor gezorgd dat dit alweer een heerlijke vakantie was.
We hadden dit jaar niet geopteerd voor een kamer met zwembadzicht, waardoor we uitkeken op de tuin (vlakbij het busstation). Indien je s'nachts graag met open raam slaapt is dit evenwel geen aanrader. Je hoort vrij goed de bussen en het verkeer rond het station, ook de muziek van het nabijgelegen hotel is goe te horen s'nachts. Met de comfortabele airconditioning , stelt het echter geen probleem om met het raam dicht te slapen ... en dan is het muisstil. Hou je hier niet van, neem dan zeker een "specifieke" kamer.
Onze laatste dag in het hotel, was tevens onze huwelijksverjaardag. De fles champagne en de lekkere aardbeitjes met chocolade waren een zeer aangename verassing. Ook het feit dat we zonder problemen een "late" check-out kregen is een superservice.
Kortom : zoals ik reeds stelde in mijn vorige review ... dit blijft een aanrader ! Wij gaan zeker nog eens terug.

Kamertip: Kamers met zicht op het zwembad zijn rustiger. Afhankelijk van je kamer hoor je wel de avondmuziek v ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
Robert H, General Manager van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordeling, 14 oktober 2016
Beste Patrick,

Met groot genoegen lezen we uw lovende woorden over ons hotel Seaside Grand Hotel Residencia*****GL. Fijn te lezen dat u voor de tweede keer voor uw vakantie bij ons gekozen heeft. Uw complimenten over onze service, kamers en gastronomie stemmen ons trots. We doen er echt alles aan het buffet en à-la-carte menu op het hoogste niveau te houden zodat onze gasten buiten op het terras (of binnen) hiervan kunnen genieten. Zo werken we voornamelijk met verse, lokale ingrediënten, bij voorkeur van biologische kwaliteit. Groenten en fruit zijn afkomstig van een lokale finca, het rundvlees uit Asturië en het lamsvlees uit Segovia. Onze keuken is vooral georiënteerd op het Middellandse Zeegebied en is fris, licht en vernieuwend van smaak. Traditionele gerechten worden nieuw geïnterpreteerd en wijnen zorgvuldig gekozen. We beschikken over verschillende kamertypes in het hotel. Kamertype A heeft landzicht, kamertype B tuinzicht (zijdelings) en type C zwembadzicht. Verdere kamertypes zijn de junior –en mastersuiten.

We willen u nogmaals van harte met uw huwelijksverjaardag feliciteren en hopen dat u deze dag bij ons genoten heeft.

We kijken nu al uit naar uw volgende bezoek!

Beste groet,
Robert Heitzig, General Manager Seaside Grand Hotel Residencia*****GL
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Maspalomas in overweging
op 0.3 km afstand
Hotel Riu Palace Maspalomas
nr. 7 van 134 in Playa del Ingles
1.637 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Seaside Grand Hotel Residencia geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Seaside Grand Hotel Residencia

Gelegenheid: Seaside Grand Hotel Residencia
Adres: Avenida del Oasis 32, 35100, Maspalomas, Gran Canaria, Spanje
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Gran Canaria > Maspalomas
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 349 € - 827 €
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Seaside Grand Hotel Residencia 5*
Aantal kamers: 94
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van DerbySoft Ltd Shanghai HQ, Booking.com, Expedia, Agoda, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Seaside Grand Hotel Residencia met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Seaside Grand Maspalomas
Grand Hotel Residencia

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?