Beoordeeld op 8 november 2016 via mobiele applicatie

We zijn nu enkele dagen hier opnieuw . Voordien vonden we het reeds schitterend. Nu is dit nog verbeterd . De keuken is echt subliem . In feite zou ik dit niet mogen schrijven. Straks wordt het maanden voordien reserveren.

Datum van verblijf: november 2016
Robert H, General Manager van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2016

Geachte gasten,

We willen u graag hartelijk bedanken dat u de tijd heeft willen nemen ons hotel te beoordelen. Het ligt ons zeer aan het hart onze gasten het allerbeste op het gebied van gastronomie te bieden, vergezeld van een vriendelijke en zeer persoonlijke service. We zijn zeer verheugd over uw mooie woorden en we hopen u spoedig opnieuw bij ons te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet vanaf Gran Canaria,

Beoordeeld op 9 oktober 2016

Personeel gedienstig en zeer vriendelijk.
Kamers zeer proper en het eten buiten alle verwachtingen.Het was maar voor de negende keer in september voor 10dagen.
Een van de beste"the leading hotel of the world"en wij spreken van hervaring ,onlangs in augustus met gans de familie(8pr).in Florida Miami beach 'the setai' gewoon verleden glorie ,personeel vriendelijk en gedienstig maar de rest???

Kamertip: Beste kamers aan het zwembad
Datum van verblijf: september 2016
Robert H, General Manager van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2016

Geachte heer Yves Wybo,

Hartelijk dank dat u wederom al voor de negende keer Grand Hotel Residencia als uw vakantiebestemming heeft gekozen. Met grote trots hebben we gelezen dat u ons hotel als een van de beste Leading Hotels beschouwd.

Zoals u weet, hechten we grote waarde aan het bieden van een persoonlijk service en de beste gastronomie.

Nogmaals hartelijk dank voor uw lovende woorden en we hopen u spoedig voor de tiende keer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Hartelijke groeten vanuit Maspalomas,

Beoordeeld op 3 oktober 2016

Dit was ons tweede verblijf in dit prachtige hotel in Maspalomas. Het was fijn om vast te stellen dat de verwennerij die we vorig jarig hebben ervaren geen "one shot" was , maar klaar en duidelijk de vaste huisstijl. De vriendelijkheid en gedienstigheid van het personeel , de mooie en verzorgde kamers en heerlijke maaltijden hebben er voor gezorgd dat dit alweer een heerlijke vakantie was.
We hadden dit jaar niet geopteerd voor een kamer met zwembadzicht, waardoor we uitkeken op de tuin (vlakbij het busstation). Indien je s'nachts graag met open raam slaapt is dit evenwel geen aanrader. Je hoort vrij goed de bussen en het verkeer rond het station, ook de muziek van het nabijgelegen hotel is goe te horen s'nachts. Met de comfortabele airconditioning , stelt het echter geen probleem om met het raam dicht te slapen ... en dan is het muisstil. Hou je hier niet van, neem dan zeker een "specifieke" kamer.
Onze laatste dag in het hotel, was tevens onze huwelijksverjaardag. De fles champagne en de lekkere aardbeitjes met chocolade waren een zeer aangename verassing. Ook het feit dat we zonder problemen een "late" check-out kregen is een superservice.
Kortom : zoals ik reeds stelde in mijn vorige review ... dit blijft een aanrader ! Wij gaan zeker nog eens terug.

Kamertip: Kamers met zicht op het zwembad zijn rustiger. Afhankelijk van je kamer hoor je wel de avondmuziek van de bar (beperkt in tijd).
Datum van verblijf: september 2016
Robert H, General Manager van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2016

Beste Patrick,

Met groot genoegen lezen we uw lovende woorden over ons hotel Seaside Grand Hotel Residencia*****GL. Fijn te lezen dat u voor de tweede keer voor uw vakantie bij ons gekozen heeft. Uw complimenten over onze service, kamers en gastronomie stemmen ons trots. We doen er echt alles aan het buffet en à-la-carte menu op het hoogste niveau te houden zodat onze gasten buiten op het terras (of binnen) hiervan kunnen genieten. Zo werken we voornamelijk met verse, lokale ingrediënten, bij voorkeur van biologische kwaliteit. Groenten en fruit zijn afkomstig van een lokale finca, het rundvlees uit Asturië en het lamsvlees uit Segovia. Onze keuken is vooral georiënteerd op het Middellandse Zeegebied en is fris, licht en vernieuwend van smaak. Traditionele gerechten worden nieuw geïnterpreteerd en wijnen zorgvuldig gekozen. We beschikken over verschillende kamertypes in het hotel. Kamertype A heeft landzicht, kamertype B tuinzicht (zijdelings) en type C zwembadzicht. Verdere kamertypes zijn de junior –en mastersuiten.

We willen u nogmaals van harte met uw huwelijksverjaardag feliciteren en hopen dat u deze dag bij ons genoten heeft.

Beste groet,
Robert Heitzig, General Manager Seaside Grand Hotel Residencia*****GL

Beoordeeld op 14 september 2016 via mobiele applicatie

Wie hier binnen gaat, komt in een oase, van rust en schoonheid.
Alles ademt hier vakantie. De sterren van dit hotel hebben alles
Met het personeel te maken, die maken dat elkeen het naar de zin heeft. De kamers zijn super mooi en comfortabel. Hier kan ik maar een ding aan toevoegen , we komen terug

Datum van verblijf: september 2016
Robert H, General Manager van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2016

Beste Seaside Grand Hotel Residencia-gast,

Met groot genoegen lezen we uw mooie woorden over ons hotel Seaside Grand Hotel Residencia*****GL. Fijn te lezen dat u zo van uw vakantie bij ons genoten heeft en het hotel omschrijft als „een oase van rust en schoonheid“. Uw complimenten over de kamers en onze faciliteiten betekenen veel voor ons. Ook hartelijk dank, namens ons personeel. Ze doen hun uiterste best onze gasten een aangename en zorgeloze vakantie te bezorgen en het is altijd fantastisch te vernemen, dat ze hierin geslaagd zijn.

Beste groet,
Robert Heitzig, General Manager Seaside Grand Hotel Residencia*****GL

Beoordeeld op 2 augustus 2016

Dit was ons zesde verblijf in dit schitterend hotel.
Ditmaal bezocht met vrienden die eveneens vol lof waren over dit hotel.
Zeer goed onderhouden en zeer vriendelijke staf op alle niveau's
Wij vonden zelfs dat de keuken nog verbeterd is tov de vorige bezoeken en dit zowel voor de lunch bij Mario als in het restaurant geleid door een zeer vriendelijke chef kok.
Ook uitermate waardering voor de service verleend door de receptie en specifiek de heer Garcia
Ons zullen ze zeker terug zien binnen afzienbare tijd

Datum van verblijf: juli 2016
Robert H, Director General van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2016

Beste Eric,

We bedanken u voor uw fantastische beoordeling en zesde verblijf in ons hotel Seaside Grand Hotel Residencia*****GL. Uw lof over onze service en gastronomie stemt ons trots. Het is voor ons dan ook een grote eer te vernemen dat ook uw vrienden tevreden waren. We zullen uw complimenten zeker aan de hierboven genoemde personen doorgeven.

Vriendelijke groet,