Sol Barbacan Hotel(Playa del Ingles)
151 US$
131 US$
  • Gratis parkeren
Seaside Sandy Beach(Playa del Ingles)
212 US$
  • Gratis parkeren
Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
151 US$
146 US$
Seaside Palm Beach(Maspalomas)
343 US$
292 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Dunas Suites and Villas Resort(Maspalomas)(Heel veel waar voor je geld!)
200 US$
  • Inclusief ontbijt
H10 Playa Meloneras Palace(Maspalomas)
202 US$
189 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 211 US$ per nacht.

302 US$
292 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 331 US$ per nacht.

357 US$
209 US$
getaroom.com
Melia Tamarindos(San Agustin)
288.624 US$
TripAdvisor
3 oktober 2016 beoordeeld

Dit was ons tweede verblijf in dit prachtige hotel in Maspalomas. Het was fijn om vast te stellen dat de verwennerij die we vorig jarig hebben ervaren geen "one shot" was , maar klaar en duidelijk de vaste huisstijl. De vriendelijkheid en gedienstigheid van het personeel , de mooie en verzorgde kamers en heerlijke maaltijden hebben er voor gezorgd dat dit alweer een heerlijke vakantie was.
We hadden dit jaar niet geopteerd voor een kamer met zwembadzicht, waardoor we uitkeken op de tuin (vlakbij het busstation). Indien je s'nachts graag met open raam slaapt is dit evenwel geen aanrader. Je hoort vrij goed de bussen en het verkeer rond het station, ook de muziek van het nabijgelegen hotel is goe te horen s'nachts. Met de comfortabele airconditioning , stelt het echter geen probleem om met het raam dicht te slapen ... en dan is het muisstil. Hou je hier niet van, neem dan zeker een "specifieke" kamer.
Onze laatste dag in het hotel, was tevens onze huwelijksverjaardag. De fles champagne en de lekkere aardbeitjes met chocolade waren een zeer aangename verassing. Ook het feit dat we zonder problemen een "late" check-out kregen is een superservice.
Kortom : zoals ik reeds stelde in mijn vorige review ... dit blijft een aanrader ! Wij gaan zeker nog eens terug.

Kamertip: Kamers met zicht op het zwembad zijn rustiger. Afhankelijk van je kamer hoor je wel de avondmuziek van de bar (beperkt in tijd).
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Robert H, General Manager van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2016

Beste Patrick,

Met groot genoegen lezen we uw lovende woorden over ons hotel Seaside Grand Hotel Residencia*****GL. Fijn te lezen dat u voor de tweede keer voor uw vakantie bij ons gekozen heeft. Uw complimenten over onze service, kamers en gastronomie stemmen ons trots. We doen er echt alles aan het buffet en à-la-carte menu op het hoogste niveau te houden zodat onze gasten buiten op het terras (of binnen) hiervan kunnen genieten. Zo werken we voornamelijk met verse, lokale ingrediënten, bij voorkeur van biologische kwaliteit. Groenten en fruit zijn afkomstig van een lokale finca, het rundvlees uit Asturië en het lamsvlees uit Segovia. Onze keuken is vooral georiënteerd op het Middellandse Zeegebied en is fris, licht en vernieuwend van smaak. Traditionele gerechten worden nieuw geïnterpreteerd en wijnen zorgvuldig gekozen. We beschikken over verschillende kamertypes in het hotel. Kamertype A heeft landzicht, kamertype B tuinzicht (zijdelings) en type C zwembadzicht. Verdere kamertypes zijn de junior –en mastersuiten.

We willen u nogmaals van harte met uw huwelijksverjaardag feliciteren en hopen dat u deze dag bij ons genoten heeft.

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie hier binnen gaat, komt in een oase, van rust en schoonheid.
Alles ademt hier vakantie. De sterren van dit hotel hebben alles
Met het personeel te maken, die maken dat elkeen het naar de zin heeft. De kamers zijn super mooi en comfortabel. Hier kan ik maar een ding aan toevoegen , we komen terug

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Robert H, General Manager van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2016

Beste Seaside Grand Hotel Residencia-gast,

Met groot genoegen lezen we uw mooie woorden over ons hotel Seaside Grand Hotel Residencia*****GL. Fijn te lezen dat u zo van uw vakantie bij ons genoten heeft en het hotel omschrijft als „een oase van rust en schoonheid“. Uw complimenten over de kamers en onze faciliteiten betekenen veel voor ons. Ook hartelijk dank, namens ons personeel. Ze doen hun uiterste best onze gasten een aangename en zorgeloze vakantie te bezorgen en het is altijd fantastisch te vernemen, dat ze hierin geslaagd zijn.

2 augustus 2016 beoordeeld

Dit was ons zesde verblijf in dit schitterend hotel.
Ditmaal bezocht met vrienden die eveneens vol lof waren over dit hotel.
Zeer goed onderhouden en zeer vriendelijke staf op alle niveau's
Wij vonden zelfs dat de keuken nog verbeterd is tov de vorige bezoeken en dit zowel voor de lunch bij Mario als in het restaurant geleid door een zeer vriendelijke chef kok.
Ook uitermate waardering voor de service verleend door de receptie en specifiek de heer Garcia
Ons zullen ze zeker terug zien binnen afzienbare tijd

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Robert H, Director General van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2016

Beste Eric,

We bedanken u voor uw fantastische beoordeling en zesde verblijf in ons hotel Seaside Grand Hotel Residencia*****GL. Uw lof over onze service en gastronomie stemt ons trots. Het is voor ons dan ook een grote eer te vernemen dat ook uw vrienden tevreden waren. We zullen uw complimenten zeker aan de hierboven genoemde personen doorgeven.

Vriendelijke groet,

Robert Heitzig
General Manager
Seaside Grand Hotel Residencia*****GL

2 juli 2016 beoordeeld

Als je comfort, luxe, lekker eten wil, kom dan hier., Ik kom hier al voor de zesde keer en keer altijd terug. Vriendelijk personeel dat alles doet om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, niets is te veel gevraagd. Niet voor niets is dit hotel verkozen door TUI als beste hotel van alle Canarische eilanden.

Kamertip: Kies een Junior suite met alles er op en eraan op het gelijkvloers met directe toegang tot zwemdok.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Robert H, Director General van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2016

Geachte Mijnheer Vanparijs,

Hartelijk bedankt voor de positieve feedback, uw comentaren helpen ons voor het personeel aan te moedigen en onze dienst elke dag te kunnen verbeteren. Het is altijd een plezier U weer te verwelkomen in ons hotel en we hopen tot binnenkort.

Met vriendelijke groeten

Robert Heitzig,
General Manager
Seaside Grand Hotel Residencia *****GL

29 maart 2016 beoordeeld

Het was weer voortreffelijk vertoeven in Grand Hotel Residencia. Ondanks de 10e keer worden wij iedere keer weer verrast door de voortreffelijke service, het diner en het zorgzame personeel. Direct maar weer geboekt voor later in het jaar. Jan & Els

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Robert H, Director General van Seaside Grand Hotel Residencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 april 2016

Beste Jan en Els,

Met groot genoegen lezen wij uw fantastische beoordeling! Het was voor ons een eer u voor de 10e keer als gast bij ons te mogen verwelkomen en stellen uw lof over ons personeel en service zeer op prijs. We kijken dan ook uit naar uw volgend bezoek later dit jaar!