“Tophotel !!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Seaside Palm Beach
Beoordeeld als nr. 5 van 217 hotels in Maspalomas
Eco-leadersNiveau Brons
1 mei 2017 beoordeeld

Dit was ons eerste bezoek aan dit hotel. Dit is eerder een kleinschalig hotel, maar met grote allures. Gezellige kleine inkomhall met alle vriendelijkheid spreekt men u aan in het Nederlands wat onmiddellijk een goed gevoel geeft. Vlugge check in en een glaasje Cava om het compleet te maken
Seaside Palm Beach, een luxehotel met een elegant retro jaren '70 design met felle kleuren en contrasten. Hier mag u zich verwachten aan luxe tot in het kleinste detail. Zelfs is een Cappuccino is afgewerkt tot in de kleinste details.
Een uitstekende keuken, alle comfort. Het hotel bevindt zich vlak bij het strand en de duinen van Maspalomas, midden in een weelderige en indrukwekkende tuin met palmbomen. Een verblijf in dit hotel staat voor rust, ontspanning en plezier in een exclusief decor.
U vindt er alles voor een luxueuze vakantie : 3 uitstekende restaurants (2 open afhankelijk van het seizoen), ruime en comfortabele kamers, een exclusief spa- en welness centrum.
Het Seaside Palm Beach heeft een zwembad in lagunestijl, een tweede zwembad (verwarmd zoutwater) - toegankelijk voor kinderen ouder dan 14 jaar. Dit noemt men het relax zwembad, die voorzien is van massagemonden op verschillende hoogtes, onder water, een welness centrum, op 100 meter afstand van het strand van Maspalomas .
Er is ook nog een grote jacuzzi met extra warm water.
Een zeer goed uitgeruste fitness niet in een afgesloten lokaal (de voorkant is open), waardoor fitnessen bij warm weer nog kan.
Het ganse hotel is een bron van gezellige en vriendelijk rust. De sfeer, de vriendelijkheid en behulpzaamheid strekken tot eer.
Ook bij het vertrek wordt nog en glaasje Cava geschonken; Dit hotel is een aanrader voor alle mensen die Gran Canaria als vakantie bestemming kiezen.
Wij gaan zeker terug.

Kamertip: Kamer (centraal gelegen), vb. kamer nr. 438op de 4de verdieping met zicht op het zwembad
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
ManagementTeamPB, General Manager van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017

Beste Seaside Palm Beach gast,

Eerst en vooral zouden we u graag willen bedanken dat u ons hotel Seaside Palm Beach **** voor uw vakantie op Gran Canaria uitgekozen heeft.

Uw prachtige beoordeling stemt ons meer dan trots. Fijn te vernemen dat u zó tevreden was. Uw lovende woorden over onze gastronomie, service, faciliteiten en ligging betekenen veel voor ons. We hechten enorm veel waarde aan het bieden van de beste gastronomie en een professionele en vriendelijke service. We zijn dan ook blij te lezen dat we in onze doelstellingen geslaagd zijn. Uw complimenten over het personeel zullen we zeker aan hen doorgeven.

We kijken nu al uit naar uw volgend bezoek en bedanken u nogmaals voor uw uiterst positieve Feedback!

Met vriendelijke groet vanaf een zonnig Gran Canaria,

Nicole Schaffers
General Manager Seaside Palm Beach*****

Schrijf een beoordeling

25 februari 2017 beoordeeld

Mooie kamer met o.a. gratis safe, gratis wifi, drie Nederlandse kanalen op tv, zeer vriendelijk personeel en excellente keuken. Iedere avond extra ronde van kamermeisje met eventuele vervanging handdoeken, aanvulling toiletartikelen, en gratis flesje water en bonbon.

Kamertip: Zelfs in kamers met zwembadzicht heb je geen overlast van geluid. 's Avonds is alles heel rustig ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
ManagementTeamPB, General Manager van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2017

Beste Sjef,

Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling van ons hotel Seaside Palm Beach*****. Met grote trots vernemen we dat u van uw vakantie bij ons genoten heeft en we u op culinair vlak konden verwennen. Drie avonden per week kunnen onze gasten van het bekende Seaside barbecue buffet genieten. Buiten op het grote terras worden op verschillende avonden delicatessen uit Spanje, Italië en Azië aangeboden. Tijdens de „live cooking“ worden de gerechten vers voor de ogen van onze gasten toebereid. De andere dagen verwennen we onze gasten met een viergangen à-la-carte menu. Tijdens het ontbijt worden o.a. broodjes uit onze eigen bakkerij aangeboden en de huisgemaakte smoothies zorgen voor de nodige vitaminen.

Ook fijn om te lezen dat u tevreden was met onze gratis wifi en safe en Nederlandse televisiekanalen. Uw complimenten aan het personeel zullen we zeker aan hen doorgeven.

We hopen u in een zeer nabije toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen en bedanken u nogmaals voor uw uiterst positieve beoordeling!

Zonnige groeten uit Maspalomas,

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, uitstekende service, prima keuken, mooie accommodatie, goede ligging.
Echte verwennerij. Er is diverse animatie aanwezig, leuke boutiques,
Geanimeerde bar. Retro Style.
Een aanrader voor wie naar Gran canaria gaat om te overwinteren of zomervakantie. Bereikbaar via verschillende luchthavens in Nederland . Ook via Munster Osnabrück

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
ManagementTeamPB, General Manager van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Beste Hans,

hartelijk bedankt dat u ons hotel Seaside Palm Beach ***** als uw vakantieverblijf op Gran Canaria uitgekozen en hier op TripAdvisor beoordeeld heeft.

Het stemt ons trots te vernemen dat u een fijne vakantie bij ons had. Zoals u weet hechten we heel veel waarde aan het bieden van de beste, vriendelijke en professionele service en uitstekende gastronomie. We zijn blij te horen dat we hierin geslaagd zijn.

Seaside Palm Beach***** is het eerste „design hotel ™" op de Canarische Eilanden. Het interieur herinnert aan de jaren '70 en straalt retro charme uit. De kamers en suites werden ontworpen in expressieve kleuren en zijn het bewijs van het zonlicht van de zuidelijke breedtegraden.

De reacties van onze gasten helpen ons in te spelen op de behoeften van onze gasten en we zijn dan ook zéér dankbaar voor uw bijdrage hieraan. Wij hopen u in een zeer nabije toekomst nogmaals bij ons te mogen begroeten!

Zonnige groeten,

21 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben op dit moment weer in dit hele fijne en goede hotel
Het eten is elke dag fantastisch
Voor ieder wat wils , want er is heel veel keuze
Zowel 's morgens als 's avonds
En de verzorging is top
In het gehele complex
Het personeel staat altijd voor je klaar
Zowel bij het zwembad , receptie en restaurant
Dit jaar heb ik voor het eerst , een kamer mijn uitzicht op zee
Fantastisch
Volgend jaar januari kom ik weer !!
Want het is hier ECHT genieten

Verbleef: Januari, 2017, reisde alleen
ManagementTeamPB, General Manager van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2017

Beste Anita,

Bedankt voor uw prachtige beoordeling en lof over ons hotel Seaside Palm Beach*****. Uw mooie woorden betekenen erg veel voor ons. We zijn dan ook blij te lezen dat u een fantastische vakantie bij ons had en tevreden was met onze faciliteiten. Uw complimenten aan het personeel zullen zeker aan hen doorgeven worden.

We kijken nu al uit naar uw volgende bezoek in januari!

Zonnige groeten vanuit Gran Canaria,

17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben bij aankomst 2 dagen juniorsuite gekregen met Zeezicht en daarna rest van de week mastersuite met alles erop en eraan. Fantastisch hotel. Lekker eten. Ontbijtbuffet . 'S Avonds aan tafel gediend afwisselend met BBQ zelfbediening. Dagelijks Dessertbuffet.
Meerdere zwembaden . Fitness, pingpong, sauna,...
In de omgeving golfmogelijkheden.
Wandelingen langs het strand.
Einde van een vakantie geeft een uitgerust gevoel.
Aanrader.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
ManagementTeamPB, General Manager van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2016

Beste familie Keerbergen,

Hartgelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Het doet ons deugd te vernemen dat uw kamers naar wens waren en dat u van uw verblijf en het heerlijke eten heeft genoten en dat u de afwisseling tussen BBQ en geserveerd menu heeft gewaardeerd.

We zijn blij te horen dat u echt tot rust bent gekomen en hopen u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen begroeten.

Veel zonnige groeten vanaf Gran Canaria
Nicole Schaffers
General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Maspalomas in overweging
op 0.3 km afstand
Gold By Marina
nr. 1 van 134 in Playa del Ingles
1.612 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Seaside Palm Beach geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Seaside Palm Beach

Adres: Avenida del Oasis s/n, 35100, Maspalomas, Gran Canaria, Spanje
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Gran Canaria > Maspalomas
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 familiehotel in Maspalomas
Nr. 3 hotel aan het strand in Maspalomas
Nr. 4 romantisch hotel in Maspalomas
Nr. 5 luxe hotel in Maspalomas
Nr. 14 eco-hotel in Maspalomas
Prijsklasse: 204 € - 611 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Seaside Palm Beach 5*
Aantal kamers: 328
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Seaside Palm Beach met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Seaside Palm Beach Hotel Maspalomas
Seaside Hotel Maspalomas
Palm Beach Gran Canaria

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?