Seaside Palm Beach
Melia Tamarindos(San Agustin)
140 US$
546 US$
  • Gratis parkeren
Seaside Sandy Beach(Playa del Ingles)
194 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Dunas Suites and Villas Resort(Maspalomas)(Heel veel waar voor je geld!)
149 US$
  • Inclusief ontbijt
Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
146 US$
133 US$
297 US$
285 US$
  • Gratis parkeren
H10 Playa Meloneras Palace(Maspalomas)
187 US$
291 US$
279 US$
248 US$
218 US$
204 US$
  • Restaurant
25 februari 2017 beoordeeld

Mooie kamer met o.a. gratis safe, gratis wifi, drie Nederlandse kanalen op tv, zeer vriendelijk personeel en excellente keuken. Iedere avond extra ronde van kamermeisje met eventuele vervanging handdoeken, aanvulling toiletartikelen, en gratis flesje water en bonbon.

Kamertip: Zelfs in kamers met zwembadzicht heb je geen overlast van geluid. 's Avonds is alles heel rustig en ontspannen.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
ManagementTeamPB, General Manager van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2017

Beste Sjef,

Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling van ons hotel Seaside Palm Beach*****. Met grote trots vernemen we dat u van uw vakantie bij ons genoten heeft en we u op culinair vlak konden verwennen. Drie avonden per week kunnen onze gasten van het bekende Seaside barbecue buffet genieten. Buiten op het grote terras worden op verschillende avonden delicatessen uit Spanje, Italië en Azië aangeboden. Tijdens de „live cooking“ worden de gerechten vers voor de ogen van onze gasten toebereid. De andere dagen verwennen we onze gasten met een viergangen à-la-carte menu. Tijdens het ontbijt worden o.a. broodjes uit onze eigen bakkerij aangeboden en de huisgemaakte smoothies zorgen voor de nodige vitaminen.

Ook fijn om te lezen dat u tevreden was met onze gratis wifi en safe en Nederlandse televisiekanalen. Uw complimenten aan het personeel zullen we zeker aan hen doorgeven.

We hopen u in een zeer nabije toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen en bedanken u nogmaals voor uw uiterst positieve beoordeling!

Zonnige groeten uit Maspalomas,

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, uitstekende service, prima keuken, mooie accommodatie, goede ligging.
Echte verwennerij. Er is diverse animatie aanwezig, leuke boutiques,
Geanimeerde bar. Retro Style.
Een aanrader voor wie naar Gran canaria gaat om te overwinteren of zomervakantie. Bereikbaar via verschillende luchthavens in Nederland . Ook via Munster Osnabrück

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
ManagementTeamPB, General Manager van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Beste Hans,

hartelijk bedankt dat u ons hotel Seaside Palm Beach ***** als uw vakantieverblijf op Gran Canaria uitgekozen en hier op TripAdvisor beoordeeld heeft.

Het stemt ons trots te vernemen dat u een fijne vakantie bij ons had. Zoals u weet hechten we heel veel waarde aan het bieden van de beste, vriendelijke en professionele service en uitstekende gastronomie. We zijn blij te horen dat we hierin geslaagd zijn.

Seaside Palm Beach***** is het eerste „design hotel ™" op de Canarische Eilanden. Het interieur herinnert aan de jaren '70 en straalt retro charme uit. De kamers en suites werden ontworpen in expressieve kleuren en zijn het bewijs van het zonlicht van de zuidelijke breedtegraden.

De reacties van onze gasten helpen ons in te spelen op de behoeften van onze gasten en we zijn dan ook zéér dankbaar voor uw bijdrage hieraan. Wij hopen u in een zeer nabije toekomst nogmaals bij ons te mogen begroeten!

Zonnige groeten,

7 februari 2017 beoordeeld

Meer dan uitstekend restaurant : uitstekende keuze uit diverse gerechten. Zeer uitgebreide buffetten met ongelofelijk veel variatie en keuzes. Aangename setting in dit retro design hotel. Gerechten zijn light, smaakvol en goed gedoseerd.
Absolute aanrader !

21 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben op dit moment weer in dit hele fijne en goede hotel
Het eten is elke dag fantastisch
Voor ieder wat wils , want er is heel veel keuze
Zowel 's morgens als 's avonds
En de verzorging is top
In het gehele complex
Het personeel staat altijd voor je klaar
Zowel bij het zwembad , receptie en restaurant
Dit jaar heb ik voor het eerst , een kamer mijn uitzicht op zee
Fantastisch
Volgend jaar januari kom ik weer !!
Want het is hier ECHT genieten

Verbleef: januari 2017, reisde alleen
ManagementTeamPB, General Manager van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2017

Beste Anita,

Bedankt voor uw prachtige beoordeling en lof over ons hotel Seaside Palm Beach*****. Uw mooie woorden betekenen erg veel voor ons. We zijn dan ook blij te lezen dat u een fantastische vakantie bij ons had en tevreden was met onze faciliteiten. Uw complimenten aan het personeel zullen zeker aan hen doorgeven worden.

We kijken nu al uit naar uw volgende bezoek in januari!

Zonnige groeten vanuit Gran Canaria,

17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben bij aankomst 2 dagen juniorsuite gekregen met Zeezicht en daarna rest van de week mastersuite met alles erop en eraan. Fantastisch hotel. Lekker eten. Ontbijtbuffet . 'S Avonds aan tafel gediend afwisselend met BBQ zelfbediening. Dagelijks Dessertbuffet.
Meerdere zwembaden . Fitness, pingpong, sauna,...
In de omgeving golfmogelijkheden.
Wandelingen langs het strand.
Einde van een vakantie geeft een uitgerust gevoel.
Aanrader.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
ManagementTeamPB, General Manager van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2016

Beste familie Keerbergen,

Hartgelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Het doet ons deugd te vernemen dat uw kamers naar wens waren en dat u van uw verblijf en het heerlijke eten heeft genoten en dat u de afwisseling tussen BBQ en geserveerd menu heeft gewaardeerd.

We zijn blij te horen dat u echt tot rust bent gekomen en hopen u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen begroeten.

Veel zonnige groeten vanaf Gran Canaria
Nicole Schaffers