We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Even tot rust komen” 5 van 5 bollen
Beoordeling van Seaside Palm Beach

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
“Even tot rust komen”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

Hebben bij aankomst 2 dagen juniorsuite gekregen met Zeezicht en daarna rest van de week mastersuite met alles erop en eraan. Fantastisch hotel. Lekker eten. Ontbijtbuffet . 'S Avonds aan tafel gediend afwisselend met BBQ zelfbediening. Dagelijks Dessertbuffet.
Meerdere zwembaden . Fitness, pingpong, sauna,...
In de omgeving golfmogelijkheden.
Wandelingen langs het strand.
Einde van een vakantie geeft een uitgerust gevoel.
Aanrader.

Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
ManagementTeamPB, General Manager van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordeling, 21 september 2016
Beste familie Keerbergen,

Hartgelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Het doet ons deugd te vernemen dat uw kamers naar wens waren en dat u van uw verblijf en het heerlijke eten heeft genoten en dat u de afwisseling tussen BBQ en geserveerd menu heeft gewaardeerd.

We zijn blij te horen dat u echt tot rust bent gekomen en hopen u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen begroeten.

Veel zonnige groeten vanaf Gran Canaria
Nicole Schaffers
General Manager

Schrijf een beoordeling

992 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (12)
Datum | Waardering
Eerst Nederlands
8 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 11 september 2016 via mobiele applicatie

Aangekomen in dit mooie hotel was onze kamer nog niet of niet beschikbaar maar i.vm. het niet beschikbaar kregen we een upgrate naar een junior suite die ons van alle gemakken voor ziet met ook alle bijbehorende servise zonder extra kosten. Dit hotel is top.

Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordeling, 19 september 2016
Beste Erik,
bedankt voor uw lovende woorden over ons hotel Seaside Palm Beach*****. Met trots lezen we dat u een fijne vakantie bij ons had. Ook fijn te vernemen dat u de voordelen van onze Juniorsuite heeft kunnen ontdekken. Deze zijn gesitueerd in de 5de tot 7de etage van het hotel en kijken uit over de zee –of tuin/zwembad en beschikken bovendien over een koffiemachine, DVD-speler en verkrijgen dagelijks een krant.
Nogmaals bedankt voor uw fijne beoordeling en we hopen u snel weer bij ons te mogen verwelkomen!
Beste groeten,
Amsterdam, Nederland
26 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 13 augustus 2016

De eerste keer dat we in dit hotel verbleven, was in 2011. Toen namen we ons al voor om bij de volgende reis naar Gran Canaria hier weer te verblijven. En zo geschiedde het van 2 tot 9 augustus. Onze ervaring van 2011 werd zo mogelijk overtroffen. De kamers waren nog steeds zoals verwacht: comfortabele king bedden, ruim, schoon en compleet. Het ontbijt en diner was ook nog steeds geweldig: een enorm uitgebreide keus van ontbijtproducten, alles vers bereid. Het diner was zoals verwacht ook nog steeds klasse.
Het hierboven staande vind ik erg belangrijk bij het uitzoeken van een hotel: Goed en groot bed, schoon, comfortabel en goed eten. Maar het allerbelangrijkste vind ik de service. Service onderscheidt een goed hotel van een fantastisch hotel. En Seaside Palm Beach heeft personeel dat op en top service verleend! Van kamermeisjes, bediening in het restaurant, tot receptie en concierge: Deze mensen zijn allen professioneel en leveren top service met een glimlach! Zeker, het hotel heeft alles wat je van een vijf sterren hotel mag verwachten. Maar uiteindelijk maakt de staff dat dit hotel fantastisch is. Damian, Loly en Toni van de bediening lieten met hun persoonlijke zorg en professionele houding een grote indruk bij ons achter. Zo ook Nederlands sprekende gastvrouw Lelianne, en Maria Jesus, kamermeisje. Een paar namen uit de staff extra opvielen, die hun vak verstaan en weten hoe je gastvrij met je klanten omgaat. Complimenten aan allen van Seaside Palm Beach!

Kamertip: Hogere verdieping is altijd beter in elk hotel, ivm activiteiten op begane grond niveau.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Augustus, 2016, bezocht met een partner
      Prijs/kwaliteit
      Slaapkwaliteit
      Service
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordeling, 10 oktober 2016
Beste Patrick,

Bedankt voor uw fantastische beoordeling over ons hotel Seaside Palm Beach*****. Met trots lezen we uw lovende woorden over onze kamers, service en gastronomie. Fijn te horen dat u al sinds 2011 een trouwe klant bij ons bent en we u tot onze Seaside Palm Beach-familie mogen rekenen. Fantastisch dat u onze service zó op prijs stelt. We geven uw complimenten zeker aan de door u genoemde personen door.

Zoals u weet hechten we heel veel waarde aan het bieden van de beste, vriendelijke en professionele service en de beste gastronomie. We zijn blij te horen dat we hierin geslaagd zijn en kijken nu alweer uit naar uw volgende bezoek nog dit jaar!
Zonnige groet vanuit Gran Canaria,

12 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 14 juli 2016 via mobiele applicatie

Het was onze eerste keer in dit hotel en we kwamen er op aanraden van velen !
De ontvangst was zeer vriendelijken toen we melde dat we onze kamer minder leuk vonden omdat we veel inkijk hadden hebben ze ons de dag erna een andere gegeven .
Het ontbijt was zo uitgebreid dat we nimmer wisten wat te nemen .
We hadden half pension , het eten was elke dag tot in de puntjes verzorgd ! De barbecue of de menu , het maakte niet uit... Alles was zeer afwisselend met thema avonden met internationale keuken ( italiaans , spaans , japans etc )
Dikke pluim voor Leiane , die voor iedereen zo attent en vriendelijk was
1 opmerking , de kamer mocht iets grondiger gepoetst worden , de 2 de dag waren we op t strand en toen we onze handdoek op terras hadden uitgeschud lag dat zand er 4 dagen later nog , de tissues werden ook niet bijgevuld .
In hoogseizoen is de prijs ook aan de hoge kant merkten we op toen we keken om in november terug te gaan .

Ook ik ga dit hotel aan velen aanraden , doe zo verder !

Verbleef Juni, 2016, bezocht met een partner
ManagementTeamPB, Manager van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordeling, 19 juli 2016
Beste Joochen,

Allereerst willen we u bedanken dat u de tijd genomen heeft een beoordeling over ons hotel te schrijven. Met trots lezen we dat u op aanraden van velen ons hotel bezocht heeft en u nu hetzelfde wil doen. Dit is een groot compliment voor mezelf en het personeel. Ook fijn te lezen dat u tevreden was met onze gastromomie.We bieden inderdaad 3 keer per week gevarieerde themabuffetten op het ruime terras aan. De andere dagen worden onze gasten verwend met heerlijke à la carte menus. Goed te lezen dat u na de kamerwissel wél tevreden was. Uw opmerking neem ik graag aan en zal deze met de verantwoordelijke afdeling bespreken. Ik geef trouwens uw complimenten aan Leliane door.

We hopen u in een nabije toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen!

Zonnige groet,
Brugge, België
26 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 22 juni 2016 via mobiele applicatie

Over de ganse lijn super! Het eten, de kamer, de hygiëne, de vriendelijkheid en attentheid van het personeel, het eten was lekker, verzorgd en de buffetten waren lekker en heel verzorgd. We waren er een week en qua ontbijt nog niet alkes kunnen proberen. Het was top ! Een aanrader dus!

Verbleef Mei, 2016, bezocht met een partner
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordeling, 30 juni 2016
Beste Jo,

Met trots lazen we uw prachtige beoordeling. Wat heerlijk te horen dat alles naar wens was en dat u heeft genoten van het eten en de vriendelijkheid en professionaliteit van ons personeel. We geven uw lof dan ook graag aan hen door.
We hopen het u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen begroeten en wensen u het allerbeste.

Nicole Schaffers
General Manager
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Maspalomas in overweging
op 0.2 km afstand
Seaside Sandy Beach
nr. 3 van 135 in Playa del Ingles
4.5 van 5 bollen 1.135 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Seaside Palm Beach geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Seaside Palm Beach

Gelegenheid: Seaside Palm Beach
Adres: Avenida del Oasis s/n, 35100, Maspalomas, Gran Canaria, Spanje
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Gran Canaria > Maspalomas
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 177 € - 467 €
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Seaside Palm Beach 5*
Aantal kamers: 328
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com en Expedia, dus je kunt je reserveringen bij Seaside Palm Beach met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Seaside Palm Beach Hotel Maspalomas
Seaside Hotel Maspalomas
Palm Beach Gran Canaria

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?