“Vakantie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Seaside Palm Beach
Beoordeeld als nr. 4 van 217 hotels in Maspalomas
Eco-leadersNiveau Brons
11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen in dit mooie hotel was onze kamer nog niet of niet beschikbaar maar i.vm. het niet beschikbaar kregen we een upgrate naar een junior suite die ons van alle gemakken voor ziet met ook alle bijbehorende servise zonder extra kosten. Dit hotel is top.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2016

Beste Erik,
bedankt voor uw lovende woorden over ons hotel Seaside Palm Beach*****. Met trots lezen we dat u een fijne vakantie bij ons had. Ook fijn te vernemen dat u de voordelen van onze Juniorsuite heeft kunnen ontdekken. Deze zijn gesitueerd in de 5de tot 7de etage van het hotel en kijken uit over de zee –of tuin/zwembad en beschikken bovendien over een koffiemachine, DVD-speler en verkrijgen dagelijks een krant.
Nogmaals bedankt voor uw fijne beoordeling en we hopen u snel weer bij ons te mogen verwelkomen!
Beste groeten,

Schrijf een beoordeling

13 augustus 2016 beoordeeld

De eerste keer dat we in dit hotel verbleven, was in 2011. Toen namen we ons al voor om bij de volgende reis naar Gran Canaria hier weer te verblijven. En zo geschiedde het van 2 tot 9 augustus. Onze ervaring van 2011 werd zo mogelijk overtroffen. De kamers waren nog steeds zoals verwacht: comfortabele king bedden, ruim, schoon en compleet. Het ontbijt en diner was ook nog steeds geweldig: een enorm uitgebreide keus van ontbijtproducten, alles vers bereid. Het diner was zoals verwacht ook nog steeds klasse.
Het hierboven staande vind ik erg belangrijk bij het uitzoeken van een hotel: Goed en groot bed, schoon, comfortabel en goed eten. Maar het allerbelangrijkste vind ik de service. Service onderscheidt een goed hotel van een fantastisch hotel. En Seaside Palm Beach heeft personeel dat op en top service verleend! Van kamermeisjes, bediening in het restaurant, tot receptie en concierge: Deze mensen zijn allen professioneel en leveren top service met een glimlach! Zeker, het hotel heeft alles wat je van een vijf sterren hotel mag verwachten. Maar uiteindelijk maakt de staff dat dit hotel fantastisch is. Damian, Loly en Toni van de bediening lieten met hun persoonlijke zorg en professionele houding een grote indruk bij ons achter. Zo ook Nederlands sprekende gastvrouw Lelianne, en Maria Jesus, kamermeisje. Een paar namen uit de staff extra opvielen, die hun vak verstaan en weten hoe je gastvrij met je klanten omgaat. Complimenten aan allen van Seaside Palm Beach!

Kamertip: Hogere verdieping is altijd beter in elk hotel, ivm activiteiten op begane grond niveau.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Beste Patrick,

Bedankt voor uw fantastische beoordeling over ons hotel Seaside Palm Beach*****. Met trots lezen we uw lovende woorden over onze kamers, service en gastronomie. Fijn te horen dat u al sinds 2011 een trouwe klant bij ons bent en we u tot onze Seaside Palm Beach-familie mogen rekenen. Fantastisch dat u onze service zó op prijs stelt. We geven uw complimenten zeker aan de door u genoemde personen door.

Zoals u weet hechten we heel veel waarde aan het bieden van de beste, vriendelijke en professionele service en de beste gastronomie. We zijn blij te horen dat we hierin geslaagd zijn en kijken nu alweer uit naar uw volgende bezoek nog dit jaar!
Zonnige groet vanuit Gran Canaria,

14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was onze eerste keer in dit hotel en we kwamen er op aanraden van velen !
De ontvangst was zeer vriendelijken toen we melde dat we onze kamer minder leuk vonden omdat we veel inkijk hadden hebben ze ons de dag erna een andere gegeven .
Het ontbijt was zo uitgebreid dat we nimmer wisten wat te nemen .
We hadden half pension , het eten was elke dag tot in de puntjes verzorgd ! De barbecue of de menu , het maakte niet uit... Alles was zeer afwisselend met thema avonden met internationale keuken ( italiaans , spaans , japans etc )
Dikke pluim voor Leiane , die voor iedereen zo attent en vriendelijk was
1 opmerking , de kamer mocht iets grondiger gepoetst worden , de 2 de dag waren we op t strand en toen we onze handdoek op terras hadden uitgeschud lag dat zand er 4 dagen later nog , de tissues werden ook niet bijgevuld .
In hoogseizoen is de prijs ook aan de hoge kant merkten we op toen we keken om in november terug te gaan .

Ook ik ga dit hotel aan velen aanraden , doe zo verder !

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Manager van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2016

Beste Joochen,

Allereerst willen we u bedanken dat u de tijd genomen heeft een beoordeling over ons hotel te schrijven. Met trots lezen we dat u op aanraden van velen ons hotel bezocht heeft en u nu hetzelfde wil doen. Dit is een groot compliment voor mezelf en het personeel. Ook fijn te lezen dat u tevreden was met onze gastromomie.We bieden inderdaad 3 keer per week gevarieerde themabuffetten op het ruime terras aan. De andere dagen worden onze gasten verwend met heerlijke à la carte menus. Goed te lezen dat u na de kamerwissel wél tevreden was. Uw opmerking neem ik graag aan en zal deze met de verantwoordelijke afdeling bespreken. Ik geef trouwens uw complimenten aan Leliane door.

We hopen u in een nabije toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen!

Zonnige groet,

22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Over de ganse lijn super! Het eten, de kamer, de hygiëne, de vriendelijkheid en attentheid van het personeel, het eten was lekker, verzorgd en de buffetten waren lekker en heel verzorgd. We waren er een week en qua ontbijt nog niet alkes kunnen proberen. Het was top ! Een aanrader dus!

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2016

Beste Jo,

Met trots lazen we uw prachtige beoordeling. Wat heerlijk te horen dat alles naar wens was en dat u heeft genoten van het eten en de vriendelijkheid en professionaliteit van ons personeel. We geven uw lof dan ook graag aan hen door.
We hopen het u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen begroeten en wensen u het allerbeste.

Nicole Schaffers
General Manager

15 mei 2016 beoordeeld

Reeds voor de 2e maal op bezoek bij Seaside Palm Beach. Een super goed hotel. Dit hotel is kleinschaliger opgevat dan de omliggende hotels. Ligt als laatste hotel, naast de duinen, die tussen Maspalomas en Playa Del Ingles liggen. Je bent direct op het strand en zeer snel bij de winkels en restaurantjes die talrijk aanwezig zijn. Doordat dit kleinschaliger opgevat is, is de service echt super. Het viel ons op dat, tov van 2 jaar geleden, de nadruk nog meer ligt op een persoonlijk benadering van de gasten. Dit zonder dat het storend wordt. Het personeel is begaan met hun gasten en zullen dan ook alles doen om hun gasten te verwennen. Een groot pluspunt is de bediening aan tafel 's avonds (4 x per week) met keuze uit verschillende gerechten. Er staat ook steeds aangegeven of er gluten e.d. aanwezig zijn in het gerecht. Vegetarisch is ook altijd mogelijk. De andere dagen is er BBQ in de vorm van buffet, met een thema (Italiaans, Mexicaans, Chinees,...). Zeer lekker, geen verspillingen en massa's eten... Naast het hoofdrestaurant kan je ook nog eten in de tapas bar 'La Bodega' (super!) en een 2e restaurant 'Esencia'(aanrader!). Je komt er echt tot rust. Dit hotel is minder gericht op kinderen, maar zijn wel welkom! Kort samengevat: genieten in stijl in een schitterende kader en een top bediening! Als je twijfelt... niet doen, go there!

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2016

Beste Seaside Palm Beach gasten,

Graag willen we u van harte bedanken dat u ons hotel als vakantiebestemming heeft gekozen. We zijn heel blij te horen dat u rondom tevreden was over de persoonlijke service de ligging en het eten. We hebben als doel onze gasten te “verwennen” met de beste gastronomie en service en natuurlijk comfort op 5-sterren niveau. Voor de nodige afwisseling bestaat de combinatie van bediening aan tafel op de menu-avonden en self- service op de BBQ-thema-avonden.
Een betere beschrijving als die van u over ons hotel kunnen we niet geven. Ons hotel is geen massa-hotel, er is dan ook voldoende plaats voor al onze gasten in de ruime palmentuin, zodat iedereen rustig en zonder stress kan genieten van de zon, het lekkere eten en de persoonlijke service. Wat heerlijk te horen dat u echt tot rust bent gekomen!

We hopen u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet vanaf een zonnig Gran Canaria.

Nicole Schaffers
General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Maspalomas bekeken
op 0.3 km afstand
Hotel Riu Palace Maspalomas
nr. 7 van 134 in Playa del Ingles
1.674 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Seaside Palm Beach geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Seaside Palm Beach

Adres: Avenida del Oasis s/n, 35100, Maspalomas, Gran Canaria, Spanje
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Gran Canaria > Maspalomas
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 familiehotel in Maspalomas
Nr. 2 hotel aan het strand in Maspalomas
Nr. 4 romantisch hotel in Maspalomas
Nr. 4 luxe hotel in Maspalomas
Nr. 14 eco-hotel in Maspalomas
Prijsklasse: 268 € - 558 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Seaside Palm Beach 5*
Aantal kamers: 328
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Seaside Palm Beach met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Seaside Palm Beach Hotel Maspalomas
Seaside Hotel Maspalomas
Palm Beach Gran Canaria

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?