Melia Tamarindos(San Agustin)
188 US$
181 US$
Melia.com
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 222 US$ per nacht.

Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
175 US$
166 US$
  • Zwembad
Hotel Dunas Suites and Villas Resort(Maspalomas)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 22/07
212 US$
204 US$
  • Inclusief ontbijt
Seaside Sandy Beach(Playa del Ingles)
Gratis annuleren tot 21/07
217 US$
  • Gratis parkeren
H10 Playa Meloneras Palace(Maspalomas)
242 US$
193 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 226 US$ per nacht.

Hotel Riu Palace Maspalomas(Playa del Ingles)
Gratis annuleren tot 28/07
HotelsClick
Gratis annuleren tot 22/07
474 US$
13 augustus 2016 beoordeeld

De eerste keer dat we in dit hotel verbleven, was in 2011. Toen namen we ons al voor om bij de volgende reis naar Gran Canaria hier weer te verblijven. En zo geschiedde het van 2 tot 9 augustus. Onze ervaring van 2011 werd zo mogelijk overtroffen. De kamers waren nog steeds zoals verwacht: comfortabele king bedden, ruim, schoon en compleet. Het ontbijt en diner was ook nog steeds geweldig: een enorm uitgebreide keus van ontbijtproducten, alles vers bereid. Het diner was zoals verwacht ook nog steeds klasse.
Het hierboven staande vind ik erg belangrijk bij het uitzoeken van een hotel: Goed en groot bed, schoon, comfortabel en goed eten. Maar het allerbelangrijkste vind ik de service. Service onderscheidt een goed hotel van een fantastisch hotel. En Seaside Palm Beach heeft personeel dat op en top service verleend! Van kamermeisjes, bediening in het restaurant, tot receptie en concierge: Deze mensen zijn allen professioneel en leveren top service met een glimlach! Zeker, het hotel heeft alles wat je van een vijf sterren hotel mag verwachten. Maar uiteindelijk maakt de staff dat dit hotel fantastisch is. Damian, Loly en Toni van de bediening lieten met hun persoonlijke zorg en professionele houding een grote indruk bij ons achter. Zo ook Nederlands sprekende gastvrouw Lelianne, en Maria Jesus, kamermeisje. Een paar namen uit de staff extra opvielen, die hun vak verstaan en weten hoe je gastvrij met je klanten omgaat. Complimenten aan allen van Seaside Palm Beach!

Kamertip: Hogere verdieping is altijd beter in elk hotel, ivm activiteiten op begane grond niveau.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Beste Patrick,

Bedankt voor uw fantastische beoordeling over ons hotel Seaside Palm Beach*****. Met trots lezen we uw lovende woorden over onze kamers, service en gastronomie. Fijn te horen dat u al sinds 2011 een trouwe klant bij ons bent en we u tot onze Seaside Palm Beach-familie mogen rekenen. Fantastisch dat u onze service zó op prijs stelt. We geven uw complimenten zeker aan de door u genoemde personen door.

Zoals u weet hechten we heel veel waarde aan het bieden van de beste, vriendelijke en professionele service en de beste gastronomie. We zijn blij te horen dat we hierin geslaagd zijn en kijken nu alweer uit naar uw volgende bezoek nog dit jaar!
Zonnige groet vanuit Gran Canaria,
Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*****

14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was onze eerste keer in dit hotel en we kwamen er op aanraden van velen !
De ontvangst was zeer vriendelijken toen we melde dat we onze kamer minder leuk vonden omdat we veel inkijk hadden hebben ze ons de dag erna een andere gegeven .
Het ontbijt was zo uitgebreid dat we nimmer wisten wat te nemen .
We hadden half pension , het eten was elke dag tot in de puntjes verzorgd ! De barbecue of de menu , het maakte niet uit... Alles was zeer afwisselend met thema avonden met internationale keuken ( italiaans , spaans , japans etc )
Dikke pluim voor Leiane , die voor iedereen zo attent en vriendelijk was
1 opmerking , de kamer mocht iets grondiger gepoetst worden , de 2 de dag waren we op t strand en toen we onze handdoek op terras hadden uitgeschud lag dat zand er 4 dagen later nog , de tissues werden ook niet bijgevuld .
In hoogseizoen is de prijs ook aan de hoge kant merkten we op toen we keken om in november terug te gaan .

Ook ik ga dit hotel aan velen aanraden , doe zo verder !

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Manager van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2016

Beste Joochen,

Allereerst willen we u bedanken dat u de tijd genomen heeft een beoordeling over ons hotel te schrijven. Met trots lezen we dat u op aanraden van velen ons hotel bezocht heeft en u nu hetzelfde wil doen. Dit is een groot compliment voor mezelf en het personeel. Ook fijn te lezen dat u tevreden was met onze gastromomie.We bieden inderdaad 3 keer per week gevarieerde themabuffetten op het ruime terras aan. De andere dagen worden onze gasten verwend met heerlijke à la carte menus. Goed te lezen dat u na de kamerwissel wél tevreden was. Uw opmerking neem ik graag aan en zal deze met de verantwoordelijke afdeling bespreken. Ik geef trouwens uw complimenten aan Leliane door.

We hopen u in een nabije toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen!

Zonnige groet,
Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*****

22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Over de ganse lijn super! Het eten, de kamer, de hygiëne, de vriendelijkheid en attentheid van het personeel, het eten was lekker, verzorgd en de buffetten waren lekker en heel verzorgd. We waren er een week en qua ontbijt nog niet alkes kunnen proberen. Het was top ! Een aanrader dus!

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2016

Beste Jo,

Met trots lazen we uw prachtige beoordeling. Wat heerlijk te horen dat alles naar wens was en dat u heeft genoten van het eten en de vriendelijkheid en professionaliteit van ons personeel. We geven uw lof dan ook graag aan hen door.
We hopen het u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen begroeten en wensen u het allerbeste.

Nicole Schaffers
General Manager

15 mei 2016 beoordeeld

Reeds voor de 2e maal op bezoek bij Seaside Palm Beach. Een super goed hotel. Dit hotel is kleinschaliger opgevat dan de omliggende hotels. Ligt als laatste hotel, naast de duinen, die tussen Maspalomas en Playa Del Ingles liggen. Je bent direct op het strand en zeer snel bij de winkels en restaurantjes die talrijk aanwezig zijn. Doordat dit kleinschaliger opgevat is, is de service echt super. Het viel ons op dat, tov van 2 jaar geleden, de nadruk nog meer ligt op een persoonlijk benadering van de gasten. Dit zonder dat het storend wordt. Het personeel is begaan met hun gasten en zullen dan ook alles doen om hun gasten te verwennen. Een groot pluspunt is de bediening aan tafel 's avonds (4 x per week) met keuze uit verschillende gerechten. Er staat ook steeds aangegeven of er gluten e.d. aanwezig zijn in het gerecht. Vegetarisch is ook altijd mogelijk. De andere dagen is er BBQ in de vorm van buffet, met een thema (Italiaans, Mexicaans, Chinees,...). Zeer lekker, geen verspillingen en massa's eten... Naast het hoofdrestaurant kan je ook nog eten in de tapas bar 'La Bodega' (super!) en een 2e restaurant 'Esencia'(aanrader!). Je komt er echt tot rust. Dit hotel is minder gericht op kinderen, maar zijn wel welkom! Kort samengevat: genieten in stijl in een schitterende kader en een top bediening! Als je twijfelt... niet doen, go there!

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2016

Beste Seaside Palm Beach gasten,

Graag willen we u van harte bedanken dat u ons hotel als vakantiebestemming heeft gekozen. We zijn heel blij te horen dat u rondom tevreden was over de persoonlijke service de ligging en het eten. We hebben als doel onze gasten te “verwennen” met de beste gastronomie en service en natuurlijk comfort op 5-sterren niveau. Voor de nodige afwisseling bestaat de combinatie van bediening aan tafel op de menu-avonden en self- service op de BBQ-thema-avonden.
Een betere beschrijving als die van u over ons hotel kunnen we niet geven. Ons hotel is geen massa-hotel, er is dan ook voldoende plaats voor al onze gasten in de ruime palmentuin, zodat iedereen rustig en zonder stress kan genieten van de zon, het lekkere eten en de persoonlijke service. Wat heerlijk te horen dat u echt tot rust bent gekomen!

We hopen u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet vanaf een zonnig Gran Canaria.

Nicole Schaffers
General Manager

21 april 2016 beoordeeld

We zitten er nog, genieten van alles en zijn enthousiast over het personeel. Het (champagne) ontbijt is voortreffelijk. Niet alleen het uitgebreide buffet maar zeker ook de verzorging.
Iets minder tevreden zijn we over de benadering van het personeel bij het zwembad. Ze zijn kort, kijken niet echt uitnodigend en in de middag best shaggie als ze nog kussens moeten neerleggen.
Kamers zijn schoon en gezellig met idd als minpuntje de vloer in de badkamer. Glad!
Massage was fantastisch, alles heerlijk schoon en een goede masseur.
Kortom, we zijn nog niet weg maar nu is het al geslaagd.

Kamertip: Wij hebben tuinaanzicht maar is heerlijk rustig
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2016

Beste Corrie,

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw mooie en eerlijke beoordeling. We vinden het heerlijk te horen dat u nog steeds aan het genieten bent van het ontbijt, en ook van de kamer en natuurlijk van de massage in onze spa.
We bedanken u ook voor de kleine opbouwende kritiekpuntjes. We hebben hier notie van genomen en gaan het bekijken.

We wensen u verder nog hele fijne dagen bij ons en we hopen ook dat u in de toekomst opnieuw ons hotel als vakantieadres kiest.

Nicole Schaffers General Manager Seaside Palm Beach*****