“Prachtige vakantie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Seaside Palm Beach
Beoordeeld als nr. 5 van 217 hotels in Maspalomas
Eco-leadersNiveau Brons
14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was onze eerste keer in dit hotel en we kwamen er op aanraden van velen !
De ontvangst was zeer vriendelijken toen we melde dat we onze kamer minder leuk vonden omdat we veel inkijk hadden hebben ze ons de dag erna een andere gegeven .
Het ontbijt was zo uitgebreid dat we nimmer wisten wat te nemen .
We hadden half pension , het eten was elke dag tot in de puntjes verzorgd ! De barbecue of de menu , het maakte niet uit... Alles was zeer afwisselend met thema avonden met internationale keuken ( italiaans , spaans , japans etc )
Dikke pluim voor Leiane , die voor iedereen zo attent en vriendelijk was
1 opmerking , de kamer mocht iets grondiger gepoetst worden , de 2 de dag waren we op t strand en toen we onze handdoek op terras hadden uitgeschud lag dat zand er 4 dagen later nog , de tissues werden ook niet bijgevuld .
In hoogseizoen is de prijs ook aan de hoge kant merkten we op toen we keken om in november terug te gaan .

Ook ik ga dit hotel aan velen aanraden , doe zo verder !

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Manager van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2016

Beste Joochen,

Allereerst willen we u bedanken dat u de tijd genomen heeft een beoordeling over ons hotel te schrijven. Met trots lezen we dat u op aanraden van velen ons hotel bezocht heeft en u nu hetzelfde wil doen. Dit is een groot compliment voor mezelf en het personeel. Ook fijn te lezen dat u tevreden was met onze gastromomie.We bieden inderdaad 3 keer per week gevarieerde themabuffetten op het ruime terras aan. De andere dagen worden onze gasten verwend met heerlijke à la carte menus. Goed te lezen dat u na de kamerwissel wél tevreden was. Uw opmerking neem ik graag aan en zal deze met de verantwoordelijke afdeling bespreken. Ik geef trouwens uw complimenten aan Leliane door.

We hopen u in een nabije toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen!

Zonnige groet,
Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*****

Schrijf een beoordeling

22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Over de ganse lijn super! Het eten, de kamer, de hygiëne, de vriendelijkheid en attentheid van het personeel, het eten was lekker, verzorgd en de buffetten waren lekker en heel verzorgd. We waren er een week en qua ontbijt nog niet alkes kunnen proberen. Het was top ! Een aanrader dus!

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2016

Beste Jo,

Met trots lazen we uw prachtige beoordeling. Wat heerlijk te horen dat alles naar wens was en dat u heeft genoten van het eten en de vriendelijkheid en professionaliteit van ons personeel. We geven uw lof dan ook graag aan hen door.
We hopen het u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen begroeten en wensen u het allerbeste.

Nicole Schaffers
General Manager

15 mei 2016 beoordeeld

Reeds voor de 2e maal op bezoek bij Seaside Palm Beach. Een super goed hotel. Dit hotel is kleinschaliger opgevat dan de omliggende hotels. Ligt als laatste hotel, naast de duinen, die tussen Maspalomas en Playa Del Ingles liggen. Je bent direct op het strand en zeer snel bij de winkels en restaurantjes die talrijk aanwezig zijn. Doordat dit kleinschaliger opgevat is, is de service echt super. Het viel ons op dat, tov van 2 jaar geleden, de nadruk nog meer ligt op een persoonlijk benadering van de gasten. Dit zonder dat het storend wordt. Het personeel is begaan met hun gasten en zullen dan ook alles doen om hun gasten te verwennen. Een groot pluspunt is de bediening aan tafel 's avonds (4 x per week) met keuze uit verschillende gerechten. Er staat ook steeds aangegeven of er gluten e.d. aanwezig zijn in het gerecht. Vegetarisch is ook altijd mogelijk. De andere dagen is er BBQ in de vorm van buffet, met een thema (Italiaans, Mexicaans, Chinees,...). Zeer lekker, geen verspillingen en massa's eten... Naast het hoofdrestaurant kan je ook nog eten in de tapas bar 'La Bodega' (super!) en een 2e restaurant 'Esencia'(aanrader!). Je komt er echt tot rust. Dit hotel is minder gericht op kinderen, maar zijn wel welkom! Kort samengevat: genieten in stijl in een schitterende kader en een top bediening! Als je twijfelt... niet doen, go there!

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2016

Beste Seaside Palm Beach gasten,

Graag willen we u van harte bedanken dat u ons hotel als vakantiebestemming heeft gekozen. We zijn heel blij te horen dat u rondom tevreden was over de persoonlijke service de ligging en het eten. We hebben als doel onze gasten te “verwennen” met de beste gastronomie en service en natuurlijk comfort op 5-sterren niveau. Voor de nodige afwisseling bestaat de combinatie van bediening aan tafel op de menu-avonden en self- service op de BBQ-thema-avonden.
Een betere beschrijving als die van u over ons hotel kunnen we niet geven. Ons hotel is geen massa-hotel, er is dan ook voldoende plaats voor al onze gasten in de ruime palmentuin, zodat iedereen rustig en zonder stress kan genieten van de zon, het lekkere eten en de persoonlijke service. Wat heerlijk te horen dat u echt tot rust bent gekomen!

We hopen u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet vanaf een zonnig Gran Canaria.

Nicole Schaffers
General Manager

21 april 2016 beoordeeld

We zitten er nog, genieten van alles en zijn enthousiast over het personeel. Het (champagne) ontbijt is voortreffelijk. Niet alleen het uitgebreide buffet maar zeker ook de verzorging.
Iets minder tevreden zijn we over de benadering van het personeel bij het zwembad. Ze zijn kort, kijken niet echt uitnodigend en in de middag best shaggie als ze nog kussens moeten neerleggen.
Kamers zijn schoon en gezellig met idd als minpuntje de vloer in de badkamer. Glad!
Massage was fantastisch, alles heerlijk schoon en een goede masseur.
Kortom, we zijn nog niet weg maar nu is het al geslaagd.

Kamertip: Wij hebben tuinaanzicht maar is heerlijk rustig
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2016

Beste Corrie,

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw mooie en eerlijke beoordeling. We vinden het heerlijk te horen dat u nog steeds aan het genieten bent van het ontbijt, en ook van de kamer en natuurlijk van de massage in onze spa.
We bedanken u ook voor de kleine opbouwende kritiekpuntjes. We hebben hier notie van genomen en gaan het bekijken.

We wensen u verder nog hele fijne dagen bij ons en we hopen ook dat u in de toekomst opnieuw ons hotel als vakantieadres kiest.

Nicole Schaffers General Manager Seaside Palm Beach*****

9 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel maar om nou te zeggen the best there is,nou nee er scheelt nogal wat aan bijvoorbeeld de badkamer die veel te klein is en voorzien is van een spiegelgladde vloer die levensgevaarlijk is temeer omdat het water van de douche de badkamer in spat. De. Zwembaden zijn ook niet erg schoon,overal zijn de mozaïek steentjes verdwenen, ook de bestrating om de zwembaden laat te wensen over stenen zijn verpulverd daardoor komt er rood slijpsel vrij en dat vind je dan weer terug op de ligbedden.Het hotel heeft een groot aantal vaste gasten deze komen er al meer dan 40 jaar het is een overwegend verwend publiek dat moeite heeft met groeten en erg hautain overkomt als je en beetje te luidruchtig lacht of praat krijg je gelijk van alle kanten commentaar,ik noem ze de fine Fleur,het bedienend personeel is er op ingesteld en knikt als een knipmes.Het avond entertainment is van het allergoedkoopste soort een duo waarvan de vrouw zo vals zingt als een kraai,ik heb 1 x in deze 2 weken een goede show gezien een flamenco show in klassieke vatting erg mooi.Het eten in de restaurants is van uitmuntende kwaliteit ,erg jammer dat zich dat niet voortzet aan de pool bar het daar bestelde eten was vaak koud en de hamburger bijvoorbeeld niet gaar.wij vonden het hotel te duur voor wat het te bieden had .

Verbleef: Maart, 2016, reisde met familie
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2016

Dear guest,

Thank you for taking the time to post a review on Tripadvisor.

It is always disappointing to learn of a less than perfect stay, but I would like to thank you for highlighting the parts that you did enjoy, like the excellent quality of food in our restaurant.

We love to pamper our guests with culinary delights made of the freshest quality produce, so your positive feedback in this regards shows us that we are on the right way. I would like to apologize if we served the food at the Pool Bar not hot, which is a basic standard – I will certainly discuss this matter with our Executive Chef and Restaurant Manager to avoid such situations in the future.

As we work hard to maintain and further exceed our high standards we appreciate you taking a moment to notify us of the areas you felt could use some refinement.
We strive to meet all tastes and preferences with our shows and live music and regret that we were not able to fully meet your expectations. I am pleased though that you very much enjoyed the traditional flamenco show.

With regards to the swimming pools, all of our three pools are cleaned daily and all safety and hygiene rules are in place. Furthermore, our main pool has very recently undergone a thorough maintenance check of several days and I very much regret to learn that you found the paving around the pool to be a bit weak. I thank you for your indication and will make sure that this will be reviewed immediately.

Thank you again for having taken the time to share your experience. Rest assured that all feedback is of utmost importance, as it helps us identify both our strengths and weaknesses.

Kind regards,
Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*****

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Maspalomas in overweging
op 0.3 km afstand
Gold By Marina
nr. 1 van 134 in Playa del Ingles
1.612 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Seaside Palm Beach geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Seaside Palm Beach

Adres: Avenida del Oasis s/n, 35100, Maspalomas, Gran Canaria, Spanje
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Gran Canaria > Maspalomas
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 familiehotel in Maspalomas
Nr. 3 hotel aan het strand in Maspalomas
Nr. 4 romantisch hotel in Maspalomas
Nr. 5 luxe hotel in Maspalomas
Nr. 14 eco-hotel in Maspalomas
Prijsklasse: 204 € - 611 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Seaside Palm Beach 5*
Aantal kamers: 328
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en Expedia, dus je kunt je reserveringen bij Seaside Palm Beach met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Seaside Palm Beach Hotel Maspalomas
Seaside Hotel Maspalomas
Palm Beach Gran Canaria

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?