“een fijn verblijf”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Seaside Palm Beach
Beoordeeld als nr. 4 van 216 hotels in Maspalomas
Eco-leadersNiveau Brons
21 april 2016 beoordeeld

We zitten er nog, genieten van alles en zijn enthousiast over het personeel. Het (champagne) ontbijt is voortreffelijk. Niet alleen het uitgebreide buffet maar zeker ook de verzorging.
Iets minder tevreden zijn we over de benadering van het personeel bij het zwembad. Ze zijn kort, kijken niet echt uitnodigend en in de middag best shaggie als ze nog kussens moeten neerleggen.
Kamers zijn schoon en gezellig met idd als minpuntje de vloer in de badkamer. Glad!
Massage was fantastisch, alles heerlijk schoon en een goede masseur.
Kortom, we zijn nog niet weg maar nu is het al geslaagd.

Kamertip: Wij hebben tuinaanzicht maar is heerlijk rustig
  • Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2016

Beste Corrie,

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw mooie en eerlijke beoordeling. We vinden het heerlijk te horen dat u nog steeds aan het genieten bent van het ontbijt, en ook van de kamer en natuurlijk van de massage in onze spa.
We bedanken u ook voor de kleine opbouwende kritiekpuntjes. We hebben hier notie van genomen en gaan het bekijken.

We wensen u verder nog hele fijne dagen bij ons en we hopen ook dat u in de toekomst opnieuw ons hotel als vakantieadres kiest.

Nicole Schaffers General Manager Seaside Palm Beach*****

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Seaside Palm Beach
Bekijk de nieuwste beoordelingen

9 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel maar om nou te zeggen the best there is,nou nee er scheelt nogal wat aan bijvoorbeeld de badkamer die veel te klein is en voorzien is van een spiegelgladde vloer die levensgevaarlijk is temeer omdat het water van de douche de badkamer in spat. De. Zwembaden zijn ook niet erg schoon,overal zijn de mozaïek steentjes verdwenen, ook de bestrating om de zwembaden laat te wensen over stenen zijn verpulverd daardoor komt er rood slijpsel vrij en dat vind je dan weer terug op de ligbedden.Het hotel heeft een groot aantal vaste gasten deze komen er al meer dan 40 jaar het is een overwegend verwend publiek dat moeite heeft met groeten en erg hautain overkomt als je en beetje te luidruchtig lacht of praat krijg je gelijk van alle kanten commentaar,ik noem ze de fine Fleur,het bedienend personeel is er op ingesteld en knikt als een knipmes.Het avond entertainment is van het allergoedkoopste soort een duo waarvan de vrouw zo vals zingt als een kraai,ik heb 1 x in deze 2 weken een goede show gezien een flamenco show in klassieke vatting erg mooi.Het eten in de restaurants is van uitmuntende kwaliteit ,erg jammer dat zich dat niet voortzet aan de pool bar het daar bestelde eten was vaak koud en de hamburger bijvoorbeeld niet gaar.wij vonden het hotel te duur voor wat het te bieden had .

Verbleef: Maart, 2016, reisde met familie
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2016

Dear guest,

Thank you for taking the time to post a review on Tripadvisor.

It is always disappointing to learn of a less than perfect stay, but I would like to thank you for highlighting the parts that you did enjoy, like the excellent quality of food in our restaurant.

We love to pamper our guests with culinary delights made of the freshest quality produce, so your positive feedback in this regards shows us that we are on the right way. I would like to apologize if we served the food at the Pool Bar not hot, which is a basic standard – I will certainly discuss this matter with our Executive Chef and Restaurant Manager to avoid such situations in the future.

As we work hard to maintain and further exceed our high standards we appreciate you taking a moment to notify us of the areas you felt could use some refinement.
We strive to meet all tastes and preferences with our shows and live music and regret that we were not able to fully meet your expectations. I am pleased though that you very much enjoyed the traditional flamenco show.

With regards to the swimming pools, all of our three pools are cleaned daily and all safety and hygiene rules are in place. Furthermore, our main pool has very recently undergone a thorough maintenance check of several days and I very much regret to learn that you found the paving around the pool to be a bit weak. I thank you for your indication and will make sure that this will be reviewed immediately.

Thank you again for having taken the time to share your experience. Rest assured that all feedback is of utmost importance, as it helps us identify both our strengths and weaknesses.

Kind regards,
Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*****

11 november 2015 beoordeeld

Leuke barbecue avond.. met mooie gerechten en heel veel keuze.. inclusief kreeft voor de liefhebber. Een heerlijke avond op niveau wat Gran Canaria betreft. Mooie wijnen op de kaart. Een aanrader!

8 november 2015 beoordeeld

De palm beach is waarschijnlijk overall nog altijd het 2e beste vakantiehotel van deze eilandengroep ( na La Residencia ).
Het was voor mij van 1978 geleden. Alle superlatieven in de vele beoordelingen kloppen, sublieme ligging, uitstekende keuken en zeer vriendelijk en serviable personeel.
De infrastructuur is uiteraard licht gedateerd maar alles functioneert nog en is kraak net.
De renovatie naar design hotel , nu 13j geleden, mag ook als zeer geslaagd worden beschouwd, de seventies look is niet bepaald mijn favoriete stijl maar het heeft wet iets.
Tuin en zwembaden : prachtig.
Alleen de bar moet gerenoveerd worden.
Leuke,open lucht, fitness en zeer gezellige sauna & hammam faciliteit.
Het hotel wordt hoofzakelijk bezocht door bemiddelde Duitsers op leeftijd die ook meestal " stamgasten " zijn.
Hier ligt dan ook het enige minpunt van het hotel. De Duitse " kundschaft " bepaalt het ritme van het hotel: voor 8 uur zijn 90% van de goede ligplaatsen aan alle zwembaden gereserveerd en niettegenstaande het openlucht restaurant pas om 18.30 haar deuren opent zit het om 18.15 al bomvol !
De hierboven opgenoemde minpuntjes hadden misschien te maken met het feit dat we er juist waren in de week van de 40ste verjaardag van het hotel maar we hebben toch bij veel mensen die op een normaal uur wilde eten vaak frustratie gezien.
Eind conclusie : Seaside Palm Beach blijft een absoluut top hotel waar we zeker nog gaan teruggaan, het diner opdienen in 2 vaste schiften lijkt ons echter een must .
Ontbijt is het beste wat je in een vakantiehotel mag verwachten !

Kamertip: Kamers met zeezicht op verdiepen 5 , 6 en 7 lijken ons de beste !
  • Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
Management T, Manager van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2015

Beste Rudi,

Wat een eer dat we u na 37 jaar opnieuw in Palm Beach mochten begroeten! We zijn trots te vernemen dat u na al die jaren nog steeds zo tevreden bent over de ligging en de keuken, maar vooral zijn we erg blij met uw lof over ons personeel. We zullen uw mening dan ook zeker met hen delen.

Vooral de laatste jaren is ons hotel steeds internationaler geworden, maar November is al sinds vele jaren een hoogeizoensmaand voor vele duitse gasten en die zijn er inderdaad altijd vroeg bij voor het avondeten.

In de tuinen zijn meer dan voldoende ligbedden aanwezig voor onze gasten, uiteraard is het zo dat gasten die een bepaald plek willen al voor het ontbijt deze plek innemen, echter ons personeel bij het zwembad helpt u graag bij het vinden van een geschikte plek.

Wij zijn verheugd dat u ons hotel nog steeds als top hotel beschouwd en kijken graag uit naar uw volgende bezoek, hopelijk niet pas na 37 jaar.

Nicole Schaffers
General Manager

17 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In Oktober 2015 verbleven we vier dagen in dit geweldige vijfsterren hotel. Vijf sterren en niet mega groot zoals de andere mastodonten in Meloneras. Mooie kamers, goed eten, geweldig ontbijtbuffet, leuke restaurants, top zwembad met een dito bar aan het water. Verder vriendelijk personeel die alles doen om je het naar de zin te maken. Duits en Spaans verstaan ze, Engels niet zo maar wat doet dat er toe. Kies dit hotel als je van luxe en verwennerij houdt en niet wilt verdwalen in een mega resort met een bandje aan je pols.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
Management T, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2015

Beste Pieter,

Graag willen wij u van harte bedanken voor deze mooie beoordeling. Ons gehele personeel zet zich dagelijks in om onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen door het bieden van comfort, de beste vriendelijke service en gastronomie van topkwaliteit. Uw kommentaar is voor ons een extra motivatie. Niet alle obers spreken perfect engels, maar zowel in de receptie, als de directie zijn mensen die engels op hoog niveau spreken en zelfs ook nederlands. Wij hopen u in de toekomst nog eens bij ons terug te zien en wensen u het allerbeste.

Nicole Schaffers
General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Maspalomas bekeken
op 0.3 km afstand
Gold By Marina
nr. 1 van 134 in Playa del Ingles
1.552 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Seaside Palm Beach geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Seaside Palm Beach

Adres: Avenida del Oasis s/n, 35100, Maspalomas, Gran Canaria, Spanje
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Gran Canaria > Maspalomas
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 familiehotel in Maspalomas
Nr. 2 hotel aan het strand in Maspalomas
Nr. 4 romantisch hotel in Maspalomas
Nr. 4 luxe hotel in Maspalomas
Nr. 14 eco-hotel in Maspalomas
Prijsklasse: 279 € - 557 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Seaside Palm Beach 5*
Aantal kamers: 328
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Seaside Palm Beach met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Seaside Palm Beach Hotel Maspalomas
Seaside Hotel Maspalomas
Palm Beach Gran Canaria

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?