Beoordeeld op 14 maart 2020

Na een aantal jaren weer terug op Gran Canaria voor een weekje zon in Maart. Voor de eerste maal in Hotel Riu Palace Meloneras geboekt, dit hadden we eerder moeten doen. Het hotel is prima gelegen aan de wandel boulevard en met de 5 zwembaden is er altijd wel een mooi plekje in de zon te vinden. Je voelt je vanaf het begin welkom en al het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden halfpension geboekt en daar hebben we geen spijt van. Er is zoveel keuze en alles vers klaar gemaakt. Wij komen zeker de volgende keer weer hier terug.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 23 februari 2020

Kraaknette kamers, rustig hotel en toch vlakbij het centrum, lekker eten, zowel in de a la carte restaurants als in het buffetrestaurant, goede en snelle bediening, 2x per dag propere handdoeken, prima handdoekenservice, grote pikfijne zwembaden, steengoede showband!! Wij komen dit jaar nog terug!!!!

Beoordeeld op 23 februari 2020

Deze omgeving is de garantie voor een heerlijke vakantie. Het hotel is een prima verblijfplaats en de garantie voor perfecte service. De ligging is prachtig en gunstig. Vrijwel altijd goed weer en zeer goede kans om een zwembadje te pakken.

Beoordeeld op 22 februari 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, uitmuntend buffet, heerlijk terras met bar met zeezicht. Heel veel zwembaden, zéér schoon. Uitstekend onderhouden complex. Enkele zwembaden alleen voor volwassenen. Geen dagmuziek dus rust rust rust.
Kritiekpunten:
1. Tijdens eten (ontbijt, diner) mag om je heen gewoon gerookt worden (!!!): er is geen apart rokersdeel in het restaurant!
2. Idem bij zwembaden!
3. Tijdens ons verblijf werd bediend door snipverkouden medewerker: na neus snuiten met niet-ontsmette handen wijn openmaken en inschenken; tafels dekken, bestek neerleggen.

Beoordeeld op 30 januari 2020

Het is n mooi hotel met goede kamers prima buffetten met veel keuze ,vriendelijk personeel twee keer per dag kamer schoon maken mooie zwembaden en n prachtige ligging aan de boulevard.Wij hebben een mooie week in januari gehad met veel zonnenschijn.

Datum van verblijf: januari 2020