“relax vakantie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel Riu Palace Meloneras Resort
Beoordeeld als nr. 3 van 216 hotels in Maspalomas
7 januari 2017 beoordeeld

Mijn vrouw en ik hebben een week vakantie doorgebracht van 28 december tem 5 januari. We hebben ons relax gevoeld van moment van aankomst tem vertrek. Uiterst vriendelijke bediening van bij aankomst in de receptie, de kamermeisjes, de garçons aan het zwembad en in de restaurants. Het eten is van uitzonderlijke kwaliteit en heel gevariëerd, zowel bij ontbijt als bij het diner, en dit alles in een heel relax atmosfeer. Het diner met oudejaar overtrof alle verwachtingen : drank werd aangeboden door het hotel, en de selectie gerechten die aangeboden werden... te veel en te lekker om allemaal op te noemen. We komen hier zeker en vast terug.

Verbleef: December, 2016
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hotel Riu Palace Meloneras Resort
Bekijk de nieuwste beoordelingen

24 december 2016 beoordeeld

Prachtig hotel (wel redelijk groot) met supervriendelijk en attent personeel. Ondaks de grotere hoeveelheid gasten was het eten zeer uitgebreid en prima van smaak! Er zijn diverse buitenzwembaden, waaronder ook enkele alleen voor volwassenen.

Kamertip: De tuinsuites zijn rustig gelegen en vrij direct aan 1 van de zwembaden
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
20 december 2016 beoordeeld

Super hotel Riu Palace Meloneras voor de 18 de maal geweest,van 07/11/2016 tot 21/11/2016
zeer mooi hotel met verzorgde kamers,en een zeer mooie tuin ,De maaltijden zijn in buffetvorm met heel uitgebreide keuzemogelijkheid en uiterst vriendelijk personeel,wij zelf vinden het een van de beste riu hotels , zeker een aanrader.super

Kamertip: Suites in de tuin zijn zeer mooi met zicht op zwembat
  • Verbleef: November, 2016, reisde met familie
16 november 2016 beoordeeld

Heerlijk hotel met een gedienstig team dat altijd voor je klaar staat.Mooi ogende en overdadige buffetten die ook erg lekker zijn in de ochtend en tijdens het diner. Design kamer in het villa gedeelte ingericht met rustgevende kleuren en met uitzicht op de zee.
Zalig om er een weekje te verblijven.

Kamertip: rustig in het villa gedeelte
  • Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
3 november 2016 beoordeeld

We verbleven in dit prachtige hotel van 2 oktober tem 9oktober! Wat hadden we een prachtige vakantie hier. Toen we aankwamen in het hotel met de gehuurde wagen, die we meteen op de parking van het hotel mochten achterlaten. Voelde het net zoals thuis komen. De kamer was nog niet klaar. We kregen een welkomsdrankje van het huis. Het hotel was volzet maar je merkte er niets van integendeel. Alles was tot in de puntjes verzorgd! De kamer, zwembaden, de tuinen! De spa waar je gratis gebruik van kan maken. Alles wordt er super netjes onderhouden. Me'n vriendin verzwikte haar enkel zwaar bij het afdalen van een berg (Rock Nublo). We zijn dan meteen trg naar het hotel gegaan. Waar we raad vroegen aan 'Esterno' aan de receptie. Hij sprak en verstaat zeer goed Nederlands de meesten onder hen aan de receptie. Wat ik op zich al een extra pluspunt vond! Hij hielp ons verder om naar het dicht gelegen ziekhuis te gaan. Eenmaal trg van het ziekenhuis stond er een rolstoel klaar die we konden gebruiken om
Naar het buffet te gaan. Elke dag vroegen ze ook hoe het ging met haar. We werden op handen gedragen om het zo te zeggen. Er zijn 2 restaurants aanwezig in het hotel. Sea vieuw en Kristal. Die zitten in de prijs inbegrepen, en is zeker de moeite om te doen, als je het buffet even beu bent! Niet te min dat het ook elke dag iets anders was bij het avondeten. Zo werd er eens sushi voorzien in allerlei soorten geuren en kleuren. Een groot stuk vis, een groot gebraad. Zoals voorgaand, elke dag iets anders. Zo kan ik hier nog blijven doorgaan wat voor een fantastisch hotel dit is.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Maspalomas in overweging
op 2.7 km afstand
Melia Tamarindos
nr. 6 van 19 in San Agustin
1.799 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Riu Palace Meloneras Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Riu Palace Meloneras Resort

Adres: Urb Las Meloneras, 35100, Maspalomas, Gran Canaria, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Gran Canaria > Maspalomas
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Spa Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 1 beste resorthotel in Maspalomas
Nr. 2 spahotel in Maspalomas
Nr. 3 luxe hotel in Maspalomas
Nr. 5 familiehotel in Maspalomas
Nr. 9 romantisch hotel in Maspalomas
Prijsklasse: 218 € - 599 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hotel Riu Palace Meloneras Resort 5*
Aantal kamers: 515
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Riu Palace Meloneras Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Riu Palace Meloneras Hotel Maspalomas
Hotel Riu Palace Meloneras

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?