Beoordeeld op 13 juli 2018

Vergeleken met vorig jaar is het hotel veel mooier geworden met twee kleurrijke aquaparken bedoeld voor kleinere kinderen. Het vroegere voetbalveld moest dan wel verdwijnen, maar het tennisveld doet nu ook en zelfs meestal dienst als voetbalveld. Ook werden alle ligzetels vervangen en er is een mooi overdekt gedeelte. De kamers op gelijkvloers zijn voor het grootste deel gerenoveerd met weglating van het keukentje en samenvoeging van de aparte kamers (nu is er een grote kamer met 4 bedden) en met airco. De kamers op de verdiepen zijn wel minder goed en hebben amper een klein balkon. Bij TUI kan je wel geen zo'n kamer kiezen. Voor de rest blijft het eten gevarieerd en ruim voldoende qua kwaliteit. De animatie voor volwassen en kinderen is top. De avondshows zijn wel weggevallen. We keren zeker terug.

Kamertip: Kamers op gelijkvloers zijn beter (airco, gerenoveerd)
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2017

Voor ons was het al de vierde keer dat we in Aparthotel San Eloy verbleven en net als vorige keren was het weer top! Het eten is veel beter dan wat wij in sommige 3 sterrenhotels gegeten hebben en de all inclusive is zo veel beter dan in andere hotels. Van 10.00u tot 13.00u, van 15.00u tot 19.30u en van 21.30u tot 24.00u kan je snacks eten zoveel je wilt (hamburgers, hot-dogs, frieten, tosti's met ham en kaas, tosti's met bacon,...; 's avonds kan je kiezen tussen chips, popcorn, noten en boterhammen met salami of ham). Het ontbijt (8.00u tot 10.00u) is zeer uitgebreid met broodjes, verscheidene soorten beleg, churos, spiegelei, omelet, bacon, fruit, cornflakes, koffiekoeken,...). Ook bij het middageten (13.00u tot 15.00u) en avondeten (19.30u tot 21.30u) is er voldoende keuze voor iedereen, met steeds een uitgebreid assortiment groenten en keuze uit vlees, vis, rijst, aardappelen,... 's Avonds kan het zijn dat je even moet aanschuiven om het restaurant binnen te kunnen gaan, maar de kwaliteit van het eten maakt veel goed! Daarnaast is ook de selectie dranken die inbegrepen is in de all inclusive zeer uitgebreid. Je kan kiezen uit verscheidene cocktails (gin tonic, sangria, coco loco, cosmopolitan,...) en frisdranken (cola, cola light,...). Ook de faciliteiten en de gratis busservice naar het centrum van Tossa de Mar verdienen een bijzondere vermelding. Er zijn drie zwembaden, een tennisplein, een voetbalplein en een grote ruimte om rustig op een ligstoel te liggen. Het animatieteam zorgt steeds voor entertainment overdag en 'savonds (de shows zijn echt een aanrader!). Tenslotte verdient het personeel een dikke pluim, aangezien zij steeds met de glimlach iedereen bedienen (zelfs mensen voor wie het te veel is om danku te zeggen). Kortom: als je een ontspannende vakantie wilt met lekker eten in een mooie omgeving, moet je niet verder zoeken!

Kamertip: Kamers aan de kant van de receptie zijn rustiger.
Datum van verblijf: augustus 2017
MedplayaGR, Director de Relaciones con Clientes van MedPlaya Hotel San Eloy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2017

Dear ElkeDx,
Thank you for your confidence in our hotel and for taking the time to share your thoughts with regards to your recent stay at MedPlaya Aparthotel San Eloy.
We are glad and at the same time very flattered to receive such very positive comments.
We are very pleased to hear that the quality of the food and the all inclusive services have met your expectations.
Thank you for mentioning our entertainment team and our friendly staff and we will forward your kind words to all the team.
Thank you again for your confidence and we look forward to welcoming you back soon on your next visit to Tossa de Mar.
Best regards,
Guest Relations

Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

Grote verwachtingen van dit complex. Zijn niet waar gemaakt. Kleine appartementen met galerij ipv balkon. Voor alles vragen ze geld. Kluisje, parkeren, ventilators. Eens maar niet meer. Mocht je toch gaan boek dan begane grond.

Datum van verblijf: augustus 2017

Dear Saskia v,
Thank you for sharing your views with us regarding your recent visit at the MedPlaya Aparthotel San Eloy.
We are sorry to hear that your stay with us did not live up to your expectations.
Many people return year after year as they enjoy the friendly atmosphere and find the Hotel to be good value for money. We are sad to hear that you did not find this to be the case.
We would love to have another opportunity to offer our services and regain your confidence.
Best regards,
Guest Relations

Beoordeeld op 16 juli 2017

Voor de tweede maal geboekt en alweer even geslaagde vakantie. Eenvoudige kamers, maar proper. Animatie voor kinderen top. Groot sportterrein voor voetbal e.d. Tennisrakketten inbegrepen in AI. Eten is goed hoor, voldoende keuze en geen vermindering van kwaliteit bij vorig jaar. All-in dranken voldoende, voor een kleine meerprijs zijn merk dranken verkrijgbaar. Mooie ligging in het groen. Let op, geen airco, enkel ventilator in de living. Spijtig dat het niet mogelijk is om op de hotel site een kamer te kiezen op het gelijkvloers: die hebben een groot terras waar je naast de tafel ook 2 ligzetels kunt plaatsen. De kamers op de 1e verdieping zijn bereikbaar via een trap vooraan, die op de 2e verdieping zijn bereikbaar via een aan de zijkant van de gebouwen. Al die kamers hebben maar een smal balkon waar je amper een stoel kunt plaatsen. Wifi is overal gratis maar het bereik is bedroevend. Veel Engelsen maar ook Spanjaarden. In het geheel genomen overheerst de camping sfeer, zo gaat iedereen 's avonds naar het restaurant in korte broek...

Kamertip: Gelijkvloers heeft een grote meerwaarde met het terras, maar niet op voorhand te boeken...
Datum van verblijf: juni 2017
MedplayaGR, Director de Relaciones con Clientes van MedPlaya Hotel San Eloy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2017

Dear DanielDV2014,
Thank you for choosing again our hotel and for sharing your views with us regarding your recent visit to the MedPlaya Aparthotel San Eloy.
We are pleased to read that your stay with us has met up with your expectations and that you and your family enjoyed your holiday.
There’s nothing more satisfactory for us that our customers coming back year after year.
Thank you for your confidence and we look forward to welcoming you back on your next visit to Tossa de Mar.
Guest Service

Beoordeeld op 7 augustus 2016

Kamers zijn redelijk basic ingericht. Bedden en douches zijn goed.

De zwembaden zijn echt lekker, al kunnen ze in het voorseizoen koud zijn. De zwembaden zijn niet verwarmd.

Eten is goed, boven verwachting voor een all inclusive hotel. De medewerkers maken echt dat het verblijf in dit hotel subliem is. Erg gezellig. Vele mensen (waaronder wij) komen zeker terug in dit hotel.

Datum van verblijf: juni 2016