Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 21 december 2017 via mobiele applicatie

Voor het eerst gaan kamperen met onze kids van 11 en 14, helaas moesten wij onze vakantie na een paar dagen afbreken door prive omstandigheden maar dit werd door de camping goed opgepakt. We hadden in eerste instantie een te kleine plek maar konden deze eenvoudig en kosteloos omruilen voor een andere. De ene plek is vierkant, de andere rechthoekig, je moet gewoon ter plaatse even kijken wat prettig is qua ligging. Is per persoon verschillend maar wij zijn heel vriendelijk geholpen aan een passende plek. Er is ook stroom aanwezig en je kunt zelfs wifi ontvangen bij de tent. Ondanks dat wij allen niet sportief aangelegd zijn, vonden wij dit een hele toffe ervaring. Het is een hele klim, maar na een paar dagen ben je het wel gewend. De camping ligt op een klif die behoorlijk steil is. Met een volgepakte auto best een uitdaging, maar wel te doen als je een beetje gewend bent op steile hellingen te rijden. Het is sowieso slim om je auto na het uitpakken gewoon boven te laten staan en met de trappen naar beneden te gaan. Er is een ruime supermarkt met veel aanbod, waardoor je gelukkig niet steeds de stad in hoeft om een beetje te eten. Bovenaan de weg verkopen ze heerlijke kip aan het spit en zijn er nog wat restaurantjes. We komen hier zeker terug! Er zijn veel Nederlanders met kinderen, die gaan zich zeker vermaken.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Tja wat zal ik zeggen. Prachtige eco bungalow maar daarmee is alles
Gezegd. Camping is chaotisch en rommelig(lijkt op een vluchtelingenkamp) zwembad druk, rommelig en oud. Nooit een vrij ligbedje. Om maar te zwijgen van de enorme klim om bij en van het strandje te komen. Als je helemaal
Bovenaan zit bin de eco bungalow dan is het bijna niet te doen. ( en wij zijn sportief en getraind) het voelt alsof je tegen een zwarte piste op loopt. Rest van camping vergane glorie. Zwaar over gewaardeerde camping. Ik wil hier echt NOOIT meer naar toe. Je kunt ook niet met je auto bij de bungalow komen. Dus bij boodschappen doen gewoon niet normaal. Overigens is omgeving veel te zien en te doen dus maar veel weggeweest(lees:gevlucht voor camping).

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 19 juli 2017 via mobiele applicatie

Meerdere malen mail gestuurd met de vraag van de grootte van de plekken.
Eerdere recensies gelezen over te kleine plekken.
Ook staat er niets over beschreven op hun site.
Waarschijnlijk omdat ze het zelf ook niet weten!!.
Dus ga wij ook het risico niet nemen van de lange rit te doen en dan tot conclusie komen dat je een te kleine plek krijgt.
Wat mij betreft bekijken ze het maar.
Kies wel een andere camping.

Datum van verblijf: juli 2017
Pere A, Gerente van Camping Cala Llevado, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2017

????????????????????????????

Beoordeeld op 14 februari 2017

Camping Cala Llevado is een terrassencamping met hoogteverschil. De afstand naar het strand is terug een behoorlijke klim. Maar het uitzicht en de ligging van de eco bungalows maken dit meer dan goed. Ze zijn comfortabel ingericht met een prachtig groot zwevend terras.

Datum van verblijf: augustus 2016
Pere A, Gerente van Camping Cala Llevado, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2017

thank you very mutch for your opinion and your visit and hope to see you again. Regards.

Beoordeeld op 18 september 2016 via mobiele applicatie

Zijn nu voor het vierde jaar hier weer beland en het is echt weer thuiskomen. De omgeving, het strand, de vriendelijke sfeer, de bar, het zwembad, enz. Ik denk dat dit ook niet de laatste keer zal zijn.

Datum van verblijf: september 2016