Hotels.com
Lol.travel
Vio.com
Beoordeeld op 7 maart 2018 via mobiele applicatie

De entree is een stuk beter geworden! De oude banken en stoelen zijn vervangen en daardoor ziet het er een stuk beter uit! Nu de inrichting van de appartementen nog! Verder is het goed toeven hier hoor! Het is hier heerlijk rustig en je bent ook zo aan het strand! Om te overwinteren is het hier prima!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 17 september 2017

Ligging is prima, op loopafstand van strand en centrum met restaurants. Supermarkt op paar minuten lopen.
Personeel is vriendelijk maar ook weer niet te vriendelijk.. De appartementen zijn echter heel erg aan een flinke opknapbeurt toe. Alles is er, het is schoon maar de inrichting is heel erg gedateerd.
Accepteer bij voorkeur geen appartement aan de achterkant. Wij zaten eerst in nummer 124 met uitzicht op een blinde muur rechts en het dak van de sportschool op de begane grond. Na twee dagen kwam daar ook nog hetv lawaai van de sportschool bij (apparaten en muziek). Geklaagd bij de receptie. Ons werd zonder dat we er om hoefden te vragen opgelost door ons de volgende dag een appartement aan de straatkant aan te bieden. Over dit appartement waren blijkbaar al veel meer klachten binnen gekomen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 14 juni 2017

Lekker ruim appartement, Jammer dat het een beetje gedateerd is. Elke dag werd er schoongemaakt. Wij zaten helaas boven de sportschool en het uitzicht was hun dak. Dat was een beetje jammer. Het strand is wel lekker dichtbij. Prima plek om je fietstochten te beginnen. Wij zijn met de fiets met het pontje overgestoken naar Spanje. Leuke fietstocht door de bossen.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 2 maart 2017 via mobiele applicatie

Niet duur aardige receptie. Geen wifi in appartement en douchen in bad. Ons appartement kreeg geen zon en zat boven de sportschool die keurig om 2100 stopt. Hotel is gehorig . De bar is slecht. Ontbijt oké matige koffie. Uitzicht vanuit kamer is niet leuk op een galmende binnenplaats. Bedden prima er wordt goed schoongemaakt. Wel lekker goedkoop en 5 minuten lopen naar het strand

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 1 februari 2017

Vijf keer hier een week vertoefd in februari met mijn bejaarde moeder. Het is een basic appartement maar wel ruim. Wij hadden een driekamerappartement met ieder een eigen slaapkamer. Geen lekkere bank of stoel, de bedden zijn hard. Op het balkon staan comfortabele plastic stoelen die wij dan ook binnen gebruikten. Elke dag wordt schoongemaakt, daar is niets op aan te merken. Aangezien wij de hele dag lekker weggingen was het prima voor ons. Helaas geen WiFi op de kamer alleen beneden in de lounge. Hier staan zeer gedateerde lage stoelen. Niet zo handig voor wat oudere mensen. Voor de prijs die je betaald is het een prima onderkomen voor een week.

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterzijde of de zijkant niet aan de straatkant
Datum van verblijf: februari 2017