Vandaag geopend: 09:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
overwinteren is een stuk aangenamer met een fiets van Ruiz bikes

Heb afgelopen winter voor de derde keer hier een fiets gehuurd. Er is de keuze tussen verschillende ... meer lezen

Beoordeeld op 18 maart 2020
candynietishier
Top, Hier je fiets huren!

Beoordeeld op 6 januari 2020

Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Monte Gordo
vanaf 45,18 US$
Meer info
Beoordeeld op 6 januari 2020 via mobiele applicatie

In 2018 toen we in Montogordo waren voor het eerst hier fietsen gehuurd en toen waren we al zeer te spreken over de service. In december 2019 verbleven wij in Ayamonte (Spanje) en konden daar geen fietsen huren. Met de boot even overgestoken en vervolgens naar Ruiz bike gegaan. Situatie uitgelegd en het was geen enkel probleem om fietsen mee te krijgen. We kozen de wat duurdere fietsen dit keer en huurden voor 2 weken 2 fietsen voor slechts € 60,-! Maar wat ons het meeste trof was dat we geen borg hoefden te betalen, geen paspoort hoefden te laten zien, alleen maar ons adres in Spanje hoefden op te geven. Wat een vertrouwen! Het waren overigens prima fietsen.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 1 november 2019

De fietsen zijn redelijk gedateerd, maar voldoen prima. Personeel (met name Blanca) is uiterst vriendelijk en goed aanspreekbaar.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 21 mei 2019 via mobiele applicatie

Prima fietsen goed advies.
Dame was zeer gastvrij en behulpzaam.
Technisch in orde en goede service.
Gastvrij en eerlijke prijs.
TOP

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 18 mei 2019

Prima prijs, voor € 5 per dag een fiets huren.. aardig en vriendelijk geholpen.. tips en routes mee gekregen

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 18 mei 2018 via mobiele applicatie

Prima voor slechts 5 euro.
Prima service.
Goede tips en vriendelijke bediening.
Mooie route mee gekregen.

Datum van activiteit: mei 2018