Geachte heer Bedankt dat u de tijd om te reageren op uw verblijf na uw verblijf in ons hotel.
We hebben op het hart om een service van hoge kwaliteit te bieden, en daarom houden we rekening met alle feedback om voortdurend evolueren. Maar we willen, rechtvaardigen we een aantal punten:
U gebruik maken van een aanbod tot € 75 per nacht.
De dag van aankomst, u wilt de formule te veranderen en neem een halfpension.
We hebben zeer aantrekkelijke prijzen op basis van halfpension, dus we kunnen niet onze prijzen te verlagen tot het verzoek van de klant. Bovendien vergeet je te zeggen in je reactie dat je een korting krijgt. In feite, was je in een zeer grote kamer met een groot balkon comfort voor de prijs van een standaard kamer!
- Met betrekking tot de receptie, receptionisten altijd vragen de manager wanneer een klant een speciaal verzoek om fouten dienst helemaal te vermijden.
- Voor het herstellen, als de a la carte menu was goedkoper, waarom hebt halfpension wilde? De reden hiervoor is op basis van halfpension is goedkoper!
We hebben altijd het voorgerecht, hoofdgerecht en dessert te kondigen zodra je gaat zitten in het restaurant. Als het voedsel vind je ook niet, waarom ga je niet de serveersters te vertellen? Als de gerechten van halfpension ben je niet tevreden bent, waarom dan niet worden teruggestuurd naar de oorspronkelijke formule: kamer met ontbijt? We vragen de vraag ...
Ten aanzien van de wifi, heb je een toelichting in de kamer.
Als u niet de uitleg te lezen, in feite kun je niet hebben wifi.
Het is geschreven in zwart en wit dat we moeten besparen en krijgen dan haar wachtwoord op haar e-mail.
U kunt verbinding maken, omdat het feit van het register geeft u 5 minuten om uw inloggegevens op te halen. Je zou ook kunnen komen naar de receptie, we regelmatig mensen te helpen met problemen. Dus je opmerking over de wifi is volledig vals.
Wij blijven tot uw beschikking,
hartelijk
Jessica