Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
roger b
Oostende, België

Door reis

Beoordeling van Logis Hôtel le Régina
4,0 van 5 bollen31 dec 2019 beoordeeld
Goed hotel mooie ligging rustig proper eten goed prys kwalitiet ok keus iets te beperkt maar bediening heel vriendelyk en verzorgt enkel een opmerking 11,50 euro voor een klein hondje vind ik iets te veel
Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
The Standard Double Room at the Les Jardins d'Hardelot
  • Priceline
  • eDreams
  • StayForLong
1.3 km van Logis Hôtel le Régina
Gratis wifi
  • ZenHotels.com
  • Vio.com
1.9 km van Logis Hôtel le Régina
Gratis wifi
Gratis parkeren
Najeti Hotel du Parc Façade et parc ©Chantal Garcin Photographe
  • Expedia.com
  • Lol.travel
    € 134
  • Hotel Website
0.3 km van Logis Hôtel le Régina
Gratis wifi
Gratis parkeren
View (from property/room)
  • Agoda.com
1.3 km van Logis Hôtel le Régina
Le Vieux Logis
  • Agoda.com
2.4 km van Logis Hôtel le Régina
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 63
  • Vio.com
5.8 km van Logis Hôtel le Régina
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    € 74
  • Hotel Website
6.8 km van Logis Hôtel le Régina
Gratis wifi
Gratis parkeren
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
6.3 km van Logis Hôtel le Régina
Gratis wifi
Gratis parkeren
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
15.4 km van Logis Hôtel le Régina
Gratis wifi
Gratis parkeren
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
12.4 km van Logis Hôtel le Régina
Meer hotels in Neufchatel-Hardelot bekijken
Beoordelingen (286)
Beoordelingen filteren
286 resultaten
Waardering van reizigers
93
127
51
9
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Waardering van reizigers
93
127
51
9
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 286 beoordelingen
Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

Kamer was klein
Kaart voor het avondmaal te eenvoudig en te weinig keuze
Personeel vriendelijk maar weinig professioneel

Meer geschikt voor families met kinderen dan voor een romantisch weekend

Er zijn betere alternatieven in de streek

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank GuyD920
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 21 augustus 2017

Een wkendje geboekt met familie. Kamers waren heel netjes en ruimte genoeg. Enkel de badkamer is aan heropfrissing toe.

Een uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. We wilden nog iets drinken in de bar rond 23u30 en was voor de barman geen enkel probleem.

Kamertip: Wij hadden een kamer geboekt vooraan met balkon
Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank hilde s
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 19 oktober 2014

Prima hotel voor korte verblijf. Aangename comfort kamers met balkon.
Receptie personeel beleefd maar zonder enige verantwoordelijkheden. Moet altijd later aan een verantwoordelijke vragen.
Wij hebben aan een verlaagd tarief de kamer kunnen boeken (75€ ipv 87€) maar dat voordeel is weg gevallen omdat we half-pensioen gevraagd hadden. Hun uitleg was dat we al voordellen genoeg hadden met de prijs van half-pensioen. Het heeft ons dus onterecht voor 3 nachten 36€ te veel gekost. Het had ons goedkoper geweest om gewoon à la carte te eten. En het restaurant is zeker de moeite niet waard. Weinig keus, weinig creativiteit. Nooit groenten op het menu.
Eerste avond entrée: paté op een blad sla en gestoofde cabillaud op een bed van quinoa , volgende avond gerookte zalm op een blad sla en kalf op hetzelfde bed van, jawel, quinoa , 3de avond iets beter maar nog altijd zonder saus of enige groenten.
In 't kort: prima hotel om de streek te ontdekken maar het restaurant is te vermijden. Te duur voor een keuken met de kwaliteit van een cantine.
WiFi niet te gebruiken, u moet eerst registreren en krijg uw code via email dat u niet kan ontvangen omdat je nog geen WiFi hebt !!!!!

Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Guy B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jessica G, Responsable relations clients van Logis Hôtel le Régina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2014

Geachte heer Bedankt dat u de tijd om te reageren op uw verblijf na uw verblijf in ons hotel.
We hebben op het hart om een service van hoge kwaliteit te bieden, en daarom houden we rekening met alle feedback om voortdurend evolueren. Maar we willen, rechtvaardigen we een aantal punten:
U gebruik maken van een aanbod tot € 75 per nacht.
De dag van aankomst, u wilt de formule te veranderen en neem een ​​halfpension.
We hebben zeer aantrekkelijke prijzen op basis van halfpension, dus we kunnen niet onze prijzen te verlagen tot het verzoek van de klant. Bovendien vergeet je te zeggen in je reactie dat je een korting krijgt. In feite, was je in een zeer grote kamer met een groot balkon comfort voor de prijs van een standaard kamer!
- Met betrekking tot de receptie, receptionisten altijd vragen de manager wanneer een klant een speciaal verzoek om fouten dienst helemaal te vermijden.
- Voor het herstellen, als de a la carte menu was goedkoper, waarom hebt halfpension wilde? De reden hiervoor is op basis van halfpension is goedkoper!
We hebben altijd het voorgerecht, hoofdgerecht en dessert te kondigen zodra je gaat zitten in het restaurant. Als het voedsel vind je ook niet, waarom ga je niet de serveersters te vertellen? Als de gerechten van halfpension ben je niet tevreden bent, waarom dan niet worden teruggestuurd naar de oorspronkelijke formule: kamer met ontbijt? We vragen de vraag ...
Ten aanzien van de wifi, heb je een toelichting in de kamer.
Als u niet de uitleg te lezen, in feite kun je niet hebben wifi.
Het is geschreven in zwart en wit dat we moeten besparen en krijgen dan haar wachtwoord op haar e-mail.
U kunt verbinding maken, omdat het feit van het register geeft u 5 minuten om uw inloggegevens op te halen. Je zou ook kunnen komen naar de receptie, we regelmatig mensen te helpen met problemen. Dus je opmerking over de wifi is volledig vals.
Wij blijven tot uw beschikking,
hartelijk
Jessica

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juni 2014

Jonge equipe die zich inzet om alles perfekt te runnen zowel hotel als restaurant, waren met een groep van 60 personen dus 30 kamers en alles is goed verlopen zonder problemen.Zal zeker persoonlijk terug gaan,een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank leopard154101
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jessica G, Responsable commercial van Logis Hôtel le Régina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2014
Google-vertaling

Cher Monsieur Léopard,

Nous vous remercions d'avoir pris le temps de poster ce message suite à votre séjour à L'hôtel Le Régina, et toute l'équipe est honorée de lire ce très positif retour.

Nous avons été ravis d'apprendre que vous aviez apprécié votre séjour chez nous et sommes heureux d'avoir répondu à vos attentes en termes de services et de qualité.
Ces commentaires positifs nous incitent à poursuivre notre engagement à l’égard de la qualité du service que nous proposons.

C'est avec grand plaisir que nous vous accueillerons pour un prochain séjour.

Bien cordialement
Toute l'équipe

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 juni 2013

Prima hotel om in te verblijven. Prima kamers met goed bed en een balkonnetje. Jammer dat het restaurant op zondag en maandag gesloten is.
We zijn hier met een 7mnd oude baby geweest. Allemaal prima gegaan maar er is werkelijk waar niets om hierin te faciliteren. Het is met name gericht op de golfers die toch wat ouder zijn.

Datum van verblijf: juni 2013
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank robertglimmerveen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken