“IJskafee”

Geclassificeerd als nr. 6 van 36 Restaurants in Westerlo
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Het Torenhof, een betoverende plek In de parel der Kempen, Westerlo, zie je de villa van het Torenhof al van ver tevoorschijn komen. Met de Abdij van Tongerlo aan de ene kant en de bossen van het Merodegebied aan de andere kant vormt het Torenhof de ideale plek om zalig te genieten van een etentje, een receptie of een feest. Ontdek deze bijzondere plek en laat je in vervoering brengen door de parktuinen rond de villa.
18 augustus 2021 beoordeeld

Het is altijd lekker vertoeven in dit ijskafee in de groene tuin met genoeg schaduw en fontein.
De toiletten bevinden zich op de eerste verdieping en dat was een probleem voor mijn 91-jarige moeder die geen trappen meer kan doen en in een rolstoel zit.
Ik vroeg of er beneden misschien een gehandicapte toilet was en kreeg als antwoord :
Neen, maar misschien kan je het daar in die tent eens proberen.
Probleem : de plaats waar de tent stond was afgesloten met een hek en een cijferslot.
Is het niet mogelijk dat jullie hier iets aan kunnen doen want wij zullen wel niet de enige zijn die dat probleem heeft ondervonden

Datum van bezoek: augustus 2021

13 juli 2021 beoordeeld

Mooi etablissement maar wel groot, met alle nadelen van dien als het druk is. ik was er op een vrij rustig moment en mocht nergens van klagen. Eten was lekker.
De bediening is echter korrekt maar niet hartelijk. Hier weet men dat er toch altijd klanten zullen komen (tegenover de abdij van Tongerlo gelegen). Een kelnerin liep vier keer langs me heen maar scheen niet te zien dat ik aan een leeg tafeltje zat te wachten .
Achterin is een bistro waar je zelf je consumptie moet halen. Je zit er wel mooi in het groen maar de ijsjes waren eerder smakeloos ( en te plat)

Datum van bezoek: juli 2021
3 juli 2021 beoordeeld

Voor de eerste keer terug na Corona op zondag. We hadden niet gereserveerd en kregen een plaats in de pergola achteraan.
De kwaliteit was heel goed zoals we verwachten.
Aangezien we daar alleen zaten hadden we de indruk 'vergeten' te zijn want het duurde vrij lang vooraleer we het hoofdgerecht kregen.
Wat me bijzonder stoorde was dat ze de tafels rondom ons aan het afdienen waren want maandag is het daar een rustdag.

2 juli 2021 beoordeeld

het was koninginnen hapje zonder kip maar wel met vleesballetjes, ben bij 30 balletjes de tel kwijtgeraakt, naar de kip hebben wij moeten zoeken, dat zich dat een restaurant durft noemen, ik zou verlegen zijn. Daar kom ik nooit meer binnen. Dan eet ik nog liever in een frituur.

30 juni 2021 beoordeeld

Zijn gaan ontbijten met bongo box.
Vond het absoluut zijn geld niet waart.
Kregen elk 1 broodje en 1 croissant( Wel verschillende beleg) en elk 1 muffin. En dat voor een waarde van 30 euro voor dat geld had ik toch meer verwacht zels de koffie (1 kleine tas) kreeg g je er maar eentje van. Voor mij geen tweede keer.

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Torenhof bekeken, bekeken ook

Westerlo, Antwerpen

In Torenhof geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.