TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 18 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi familiehotel in het centrum van Westerlo. Inkom, receptie en ontbijtruimte zijn verzorgd en klassevol ingericht. Het ontbijtbuffet biedt het normale aanbod van koud en warm met zoete toetsen. Leuk gepresenteerde fruitsapjes (in individuele flesjes) en aan tafel gebrachte koffie of thee.
De kamer was ruim, maar toch wel aan een update toe.. Kamerbreed tapijt dat slijtage en vlekken vertoont, met ruwe vegen gestucte muren, onfris ruikende badkamer (afloop?)... de eigenaars zijn aan de vorige generatie én aan hun klanten wat opfriswerk aan de kamers verschuldigd, wil de prijs/kwaliteit weer in evenwicht zijn. Wij zijn minimaal 25 weken per jaar onderweg en weten dus dat €155 per nacht toch niet weinig is..!
Ontvangst en uitchecken verliep vlot en vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 3 juli 2018

Na een bedrijfsfeest in het restaurant van deze gelegenheid konden we in het hotel meteen onder de wol. In de kamer is er veel luxe. De badkamer is erg compleet. Er was wel redelijk veel rumoer van op het marktplein. Ik ben er enkele keren van wakker geworden. Het was ook een erg korte nacht daar we om 3 u 30 zouden vertrekken richting het zuiden. Jammer dat dit samen viel met het bedrijfsfeest en de overnachting in het hotel. Ondanks we met de directie afgesproken hadden dat we in de plaats van een uitgebreid ontbijt een lunchpakket zouden oppikken om 3 u 30 toen we vertrokken, lag er niets klaar zoals afgesproken. Dit was wel een valse noot na een lekker etentje en het hotelverblijf.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 22 juni 2018 via mobiele applicatie

Na ons diner in het restaurant maakten we ons klaar voor een korte nacht (we zouden rond 3u30 aanvangen met een auto trip naar het zuiden).

Nog even navragen dat ons lunchpakket in orde zou komen...

De kamer is ruim en vrij kompleet ingericht met een lekker zacht bed, televisie en een ruime badkamer met douche en ligbad alsook een apart toilet.

Onze nachtrust, zij het kort, was vrij goed.

Om 3u30 stonden we klaar om te vertrekken, maar ons beloofde lunchpakket was nergens te vinden. Dit kwam wel slecht uit omdat we hier toch op hadden gerekend.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 29 oktober 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel in Westerlo, in het centrum. Zeer vriendelijk personeel, een goed ontbijt , ruime en schone kamers. Mogelijkheid om in het hotel te eten en ook in de nabije omgeving genoeg restaurantjes om lekker te eten.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 oktober 2017

Weekend met huur van fietsen en 6-gangen degustatiemenu geboekt.Alles was tot in de puntjes verzorgd.Zeer propere kamer , grote badkamer met Rituals produkten,privé parking,mooie tuin. Vriendelijk personeel en fantastisch lekker degustatiemenu in het restaurant. Kortom : een absolute aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2017