Beoordeeld op 19 juli 2018

Na een shoppingdagje aan Geel West lekker gaan eten in Hotel Vivaldi. Groot buitenterras en binnen ruim veel plaatsen. Vlotte en vriendelijke bediening.Direct na bestelling eten en drinken kwam er al brood en boter op de tafel.Osso buco was heel lekker.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 17 juni 2017 via mobiele applicatie

Positief:
Een mooi en uitgebreid ontbijt (Zeer goed)
Kamer: Proper, alles aanwezig wat nodig is maar het is een beetje verouderd
Vriendelijk personeel: heel goed ontvangst

Aan te raden voor een kort verblijf!

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 juni 2017

We waren hier op vergadering, dus we hebben niet echt in het hotel gelogeerd maar door de goede ligging, onmiddellijk aan de autosnelweg hadden we dit central punt gekozen voor onze vergadering te organiseren.
De vergaderzaal was in orde met voldoende logistieke ondersteuning zoals 5 white boards, uitstekende beamer en voldoende diverse drank met zelfs ontbijtkoeken.
De lunch was prima, aspergeseizoen dus gemakkelijke keuze maar toch een verrassende apserges op vlaamse wijze met extra schelletje ham erboven op en nog gebakken aardappeltjes. Persoonlijk had ik een 5 tal stevige asperges met zalm gekozen. We hadden een perfecte meeting.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 maart 2017

Mooi en lekker ontbijtbuffet. Het restaurant is ook lekker. Grote parking voor de deur. De kamers zijn goed onderhouden. Er is wi-fi op iedere verdieping met goed bereik. Op het gelijkvloers staan een automaat waar u van alles kunt verkrijgen, van nootjes tot champagne.

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 september 2016

Weliswaar een beperkte kaart maar een goede prijs kwaliteitverhouding. Het hotel is vooral een verblijf voor mensen uit zaken en bedrijven uit de omgeving. Er heerst een gemoedelijke familiale sfeer, het restaurant, met directie en personeel is bovendien kindvriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2016