Vandaag geopend: 10:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooie indrukwekkende wandeling

Een hartstikke mooi en indrukwekkend wandelgebied, erg rustig op een doordeweekse dag, wat erg fijn ... meer lezen

Beoordeeld op 14 november 2022
231reneev
Prachtig uitzicht

We kwamen hier voorbij na een diner, het was jammer genoeg al laat. We hadden geen tijd voor een ... meer lezen

Beoordeeld op 15 augustus 2022
vilse2360
Oud-Turnhout, België
Lees alle 148 beoordelingen

Beoordeeld op 18 december 2020 via mobiele applicatie

Zeer mooi natuurgebied, zeker in de herfst/winter vanwege het kleurenspel. Wel best veel modder, dus aangepaste schoenen noodzakelijk.

Datum van activiteit: december 2020
Beoordeeld op 15 november 2020

Fijne wandeling, ook als het weer wat minder is. Toegankelijk ook in tijden van corona. Wij hebben de blauwe wandeling gedaan van 9 a 10km, - zeker wandelschoenen meebrengen. De wegwijzer zijn duidelijk, maar de weggen zijn soms nogal in een slechte staat en planken zijn uitgebroken en afgezakt. Bij regenweer kunnen de planken ook wat glad zijn, dus goed opletten. Maar verder prachtige natuur en een heel mooie route. Best in de voormiddag doen, - het leek ons veel volk in de namiddag...

Datum van activiteit: november 2020
Beoordeeld op 21 september 2020

Zeer mooi wandelen, prachtige uitzichten. Zelfs in de droogte nog heel mooie natuur. Wegjes zijn op sommige plaatsen wat ingestort dus niet voor buggy’s. Wandeling was heel mooi maar plots stopte de bewegwijzering... ik volgde de rode route (rond de 4 km). Ik ben dan op gps zelf terug naar de startplaats gelopen. Het viel me op dat de meeste mensen de gele wandeling doen.. mss is deze beter bewegwijzerd.

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 7 augustus 2020 via mobiele applicatie

Leuk domein. Slecht bewegwijzerd. Geen toiletten door corona. Geen drankautomaten met het warme weer. Niet aangepast voor mindermobielen. Wandelweg in slechte staat

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 22 juli 2020 via mobiele applicatie

Genoten van een mooie wandeling en de stilte! Aanrader voor jong en oud. Keuze uit verschillende routes.

Datum van activiteit: juli 2020