Leg de laagste prijs van deze websites vast
73 US$
eDreams73 US$
Tripadvisor73 US$
Lol.travel
Agoda.com73 US$
Beoordeeld op 5 oktober 2020

Dit hotel voldoet echt niet. We boekten een ruimere kamer, met uitzicht.
Wat we kregen voldeed echt niet.
De kamer was ouderwets ingericht, de matras was doorlegen, en enkel glas.
het uitzicht dat we kregen was het zicht op de grote baan, maar met enkel glas in je kamer kon je evengoed de ramen open laten staan en genieten van de vele vrachtwagens die 24/24 passeren.

De foto's die men toont zijn niet allemaal van het hotel.
Zo is er zeker geen zwembad aanwezig.
Foto's zijn van de spa wellness.

Ontvangst aan receptie dat was er helemaal niet. Alles verliep via de speaker van de bel.

het ontbijt stelde ook niet echt veel voor.

Geen aanrader !!!

Kamertip: Blijf er gewoon weg. Aan de overkant van de baan ligt een beter hotel
Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 24 juli 2020

Het hotel is niet ok, geen service, geen opvolging, heel slecht geregeld, indien je uw geld niet wilt verliezen moet je hier niet boeken.

We hadden geboekt maar bij aankomst: was er geen ontvangst, antwoordapparaat met teveel berichten, geen kamer, We stonden daar 's avonds in Spa.

De restaurantuitbater heeft geen moeite gedaan om ons te helpen.

Bovendien geld kwijt. Booking.com aangeschreven, maar zij doen ook niets. We zijn in ons recht maar geen centen.

Kamertip: een ander hotel zoeken
Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 22 juli 2020

1e avond in het hotel: optreden op het terras van het restaurant. Meermaals gevraagd om muziek stiller te zetten, echter geen gehoor gekregen. Op voorhand niet op de hoogte gebracht van dit optreden. Uiteraard problemen om onze 2-jarige peuter te laten slapen. Enorme tegenvaller!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Voor enkel te slapen oké.
Een heel onpersoonlijk ontvangst, via een intercom alles in het Frans.
De kamers zijn oud en heel klein. De douchekop moest je de hele tijd vasthouden.
Het ontbijt was ook heel pover... Er werd niet snel aangevuld.
De foto's lijken ook niet op de realiteit. We dachten aan een groot hotel aan te komen, maar deze zat verborgen aan een restaurant.
Het hotel ligt centraal gelegen, maar de thermen liggen op vogelvlucht op 100m. Het was nog 1.5km met de auto.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Als je rotte eieren bij het ontbijt krijgt dan doe je als Hotel toch echt iets niet goed.
Kamer was warm, toch wel schimmel in de badkamer.
erg klein bad.

personeel als je het zag vriendelijk.

Geen antwoord op mijn mail gekregen dat mijn vriendin haar rijbewijs kwijt is.

Datum van verblijf: augustus 2019