Leg de laagste prijs van deze websites vast
74 US$
eDreams74 US$
Agoda.com74 US$
Travelocity
Snaptravel
Beoordeeld op 24 juli 2020

Het hotel is niet ok, geen service, geen opvolging, heel slecht geregeld, indien je uw geld niet wilt verliezen moet je hier niet boeken.

We hadden geboekt maar bij aankomst: was er geen ontvangst, antwoordapparaat met teveel berichten, geen kamer, We stonden daar 's avonds in Spa.

De restaurantuitbater heeft geen moeite gedaan om ons te helpen.

Bovendien geld kwijt. Booking.com aangeschreven, maar zij doen ook niets. We zijn in ons recht maar geen centen.

Kamertip: een ander hotel zoeken
Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 22 juli 2020

1e avond in het hotel: optreden op het terras van het restaurant. Meermaals gevraagd om muziek stiller te zetten, echter geen gehoor gekregen. Op voorhand niet op de hoogte gebracht van dit optreden. Uiteraard problemen om onze 2-jarige peuter te laten slapen. Enorme tegenvaller!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Voor enkel te slapen oké.
Een heel onpersoonlijk ontvangst, via een intercom alles in het Frans.
De kamers zijn oud en heel klein. De douchekop moest je de hele tijd vasthouden.
Het ontbijt was ook heel pover... Er werd niet snel aangevuld.
De foto's lijken ook niet op de realiteit. We dachten aan een groot hotel aan te komen, maar deze zat verborgen aan een restaurant.
Het hotel ligt centraal gelegen, maar de thermen liggen op vogelvlucht op 100m. Het was nog 1.5km met de auto.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Als je rotte eieren bij het ontbijt krijgt dan doe je als Hotel toch echt iets niet goed.
Kamer was warm, toch wel schimmel in de badkamer.
erg klein bad.

personeel als je het zag vriendelijk.

Geen antwoord op mijn mail gekregen dat mijn vriendin haar rijbewijs kwijt is.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juli 2018

Zeer vriendelijke en communicatieve staff.
Alles was zeer netjes maar er is toch een renovatie nodig.
Ontbijt mocht zeker uitgebreider voor 9Euro.
Ligging is perfect om alles te beyoeken(circuit, baden, Coo etc)

Datum van verblijf: juli 2018
hotellerelaisspa, Responsable relations publiques van Hotel Le Relais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2018

Geachte klant,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen met ons familiehotel Le Relais, gelegen op 100 meter van de Spa Therme en 10 minuten van het circuit van Spa-Francorchamps.

We zijn verheugd om te lezen dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft, inclusief onze centrale locatie in de stad Spa en het ontbijt.

We nemen goede nota van uw feedback.

Deze aspecten zullen intern absoluut worden besproken. Bedankt voor uw reactie die ons helpt de kwaliteit van onze services en de tevredenheid van onze klanten te verbeteren.

Namens het hele team van hotel Le Relais, willen we u bedanken voor het feit dat u ons heeft vertrouwd en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in Spa.
Met vriendelijke groeten,
Anne-Françoise en Marc, uw gastheren.

Ontdek ook ons hotel La Villa de Spa *** dicht bij het centrum en de deuren van het bos!