Anthony1406
Diest, België

OUd maar netjes

3,0 van 5 bollen29 jul 2018 beoordeeld
Zeer vriendelijke en communicatieve staff.
Alles was zeer netjes maar er is toch een renovatie nodig.
Ontbijt mocht zeker uitgebreider voor 9Euro.
Ligging is perfect om alles te beyoeken(circuit, baden, Coo etc)
Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 22 nov 2018
Geachte klant,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen met ons familiehotel Le Relais, gelegen op 100 meter van de Spa Therme en 10 minuten van het circuit van Spa-Francorchamps.

We zijn verheugd om te lezen dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft, inclusief onze centrale locatie in de stad Spa en het ontbijt.

We nemen goede nota van uw feedback.

Deze aspecten zullen intern absoluut worden besproken. Bedankt voor uw reactie die ons helpt de kwaliteit van onze services en de tevredenheid van onze klanten te verbeteren.

Namens het hele team van hotel Le Relais, willen we u bedanken voor het feit dat u ons heeft vertrouwd en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in Spa.
Anne-Françoise en Marc, uw gastheren.

Ontdek ook ons hotel La Villa de Spa *** dicht bij het centrum en de deuren van het bos!
Hotel building.
3.7 km van Luxury Spa Hotel - Ardennes
2.1 km van Luxury Spa Hotel - Ardennes
Meer hotels in Spa bekijken
Beoordeeld op 18 oktober 2017

Hotel is sterk verouderd maar als je er niet meer in verblijft dan voor slapen en ontbijt is het prima te doen. Bedden zijn prima. Douchen in bad met te korte doucheslang is wat lastig als je lang bent zoals ik. Wel erg vriendelijke ontvangst en eigenaresse zorgt voor een simpel doch goed ontbijt. Ik zou hier niet met met mijn vriendin heen gaan maar voor een nachtje met vrienden is het ok.

Kamertip: probeer een kamer te krijgen op de eerste etage als je slecht ter been bent want anders moet je heel wat trappen op.
Datum van verblijf: oktober 2017
hotellerelaisspa, Responsable relations publiques van Luxury Spa Hotel - Ardennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2018

Beoordeeld op 15 juni 2017

In een ietwat verouderde infrastructuur heeft men toch de moeite gedaan om de meest dringende renovatiewerken uit te voeren. De kamers zijn eenvoudig, maar netjes en voldoende ruim. 's Ochtends krijg je een meer dan correct ontbijtbuffet voorgeschoteld.

Datum van verblijf: juni 2017
hotellerelaisspa, Responsable relations clients van Luxury Spa Hotel - Ardennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2018

Beoordeeld op 6 november 2016

Voor een kort verblijf van enkele nachten is dit een prima hotel. De kamer is niet erg groot, maar dat maakt niet echt veel uit. Het hotel ligt heel centraal in Spa in het midden van alle winkels, restaurants en heel dicht bij de thermen. Er is geen lift aanwezig in het hotel. Het ontbijt is eenvoudig maar lekker. Er is kaas, hesp, yoghurt, koffie, thee, fruitsap, croissants,... aanwezig. Het ontbijt loopt van 8 tot 10. Er is geen receptie aanwezig in het hotel. Je moet op de bel duwen ofwel naar het winkeltje ernaast gaan. Wel vriendelijke mensen. Het enige minpunt aan de kamer zijn de dunne muren. Je kan de buren wel goed horen als ze bijvoorbeeld naar de badkamer gaan. Maat uiteindelijk heeft het wel een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik zou dit hotel zo weer herboeken.

Erg veel parking is er niet in Spa. Aan de kerk kan je gratis parkeren, maar dan moet je ook wel een tiental minuten nog te voet stappen met je bagage.

Datum van verblijf: november 2016

Beoordeeld op 9 oktober 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel bezocht in oktober 2016. We betaalde ongeveer 95euro voor een kamer met ontbijt. Dit is in prijs-kwaliteitsverhouding best veel voor wat je krijgt. Er is geen receptie in het hotel maar de uitbaatster stond op het moment dat we toekwamen net buiten aan de bakkerij naast het hotel. We werden vriendelijk ontvangen en onze kamer was al klaar ondanks dat het nog maar 13u was. Check in is vanaf 14u. Geen lift aanwezig dus met bagage de trap op. Kamer zeer basic en zeer kleine badkamer die erg verouderd was. Er was zelfs schimmel op het plafond boven de douche. Geen enkele luxe aanwezig zoals: minibar, haardroger,... maar wel een extra donsdeken, 2 extra kussens en verduisterende gordijnen. Onze nacht was ok maar er was veel lawaai in het hotel 's nachts van mensen die na een avondje stappen toekwamen. Als er water verbruikt werd (douche/wc/..) hoorde je dit lopen en dit was toch vrij storend, zeker s nachts. Ontbijt ok. Niet uitgebreid maar gewoon wat je nodig hebt: kaas, hesp, koffie, thee, croissant,...

Beoordeeld op 13 september 2016

눇Heel vriendelijke ontvangst, kamer is basic,maar proper en mooi.
het ontbijt is redelijk uitgebreid en lekker.
de croissants en pistolets zijn héél vers(waren nog wat warm zelfs!).

ligging zeer neutraal(10 minuutjes van station)

kortom,vergeleken met andere hotels in de buurt(qua prijs) een heel goede prijs-kwaliteit verhouding!

Wifi kwaliteit heel goed!

Datum van verblijf: september 2016